Onko muita naisia, jotka ei tykkää ollenkaan niistä miehistä joita enemmistö pitää ns komeana?
Eli ne tavanomaiset Brad Pitt ja George Clooney, mitä näitä nyt on. Jotain Cillian Murphya pidän täysin vastenmielisenä. Nyt on joku uusi "komistus" Nicholas Galitzine, joka suoraan sanottuna ällöttää minua huulineen ja josta ilmeisesti jokaisen naisen pitäisi tykätä. Olenko ainoa nainen maapallolla joka ajattelee näin, vai onko joku muukin samaa mieltä? N34
Kommentit (206)
Mies parralla on naamioasu. Peitetään huonoa leukaa tai iho yms.
Siihen vielä aurinkolasit ja lippis niin on koko pää piilossa. Säälittävää miten nuoretkin miehet on alkaneet tohon partahommaan. Itsevarmalla miehellä on ajeltu parta ja yleensä hyvin hoidettu iho.
T: N27
Turn offeja:
valtavat, bodatut ylävartalon lihakset, parta/viikset, pitkät hiukset, tatuoinnit, lävistykset, pureksitut kynnet, vaaleat ripset ja kulmakarvat, kyömynenä, väkäleuka, ilkeä katse, aknearvet, kapeat huulet, huonot hampaat
Minä en ole kuin muut!!! Tuo sama huuto mitä lähes kaikki naiset huutaa vaikka kuitenkin on ihan samanlaisia kuin muutkin naiset
Vierailija kirjoitti:
Mies parralla on naamioasu. Peitetään huonoa leukaa tai iho yms.
Siihen vielä aurinkolasit ja lippis niin on koko pää piilossa. Säälittävää miten nuoretkin miehet on alkaneet tohon partahommaan. Itsevarmalla miehellä on ajeltu parta ja yleensä hyvin hoidettu iho.
T: N27
Tuommoista mitä sinä kutsut itsevarmaksi on sama mies jota muut kutsuu homoksi
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän enemmän kirveellä veistetyistä miehistä, nuo esimerkit (ne jotka tunnistin), ovat liian pehmoisen ja siloitellun näköisiä
Makuja on monia, mutta itse en viehäty kirveellä veistetyistä karskeista miehistä vaan miehestä, joka on lempeä, pehmeä ja kiltti.
Itse tykkään kovista jätkistä niinkuin Jason Statham... saa pöksyt kosteiksi.
Tutkimusten mukaan ihminen pariutuu useimmiten ulkonäöltään tasoisensa kanssa. Jos ei itse ole kedon kaunein kukka, tuskin etsii parikseenkaan komeinta tyyppiä.
Jostain syystä viehätyn tummahiuksisista miehistä joilla ilkikurinen luonne. Ah, olen myyty.
Tuo Nicholas Galitzine tai mikä onkaan nimi näyttää ihan tytöltä. Todella feminiiniseltä.Onko naisesta mieheksi trans?
Itsellä sykähdyksiä herättää Danny DeVito- Bob Hoskins tyyppiset miehet. No, oma ukkeli on keholtaan tuollainen. Ja tykkään kovasti <3
Tietysti kaikki naiset pitää komeina samoja miehiä, oletko joku teini?
Luoja sentään, ei kukaan pakota pitämään niistä miehistä, jotka on milloinkin muodissa. Kyllä itse ymmärrän miksi jotkut näistä edellämainituista joitakin kiinnostaa, vaikka eivät olekaan ns. omaa tyyppiäni lainkaan.
Onhan nyt esim. Henry Cavill komea ja IRL varmasti vielä näyttävämpi, vaikka ei oma suosikkini olekaan.
Onko tää nyt taas joku pickmegirl-aloitus?
Onko työttömällä miehellä mahkuja? Harrastan kuitenkin esim kattoon syljeskelyä, eikösseole tärkeintä ettei jää tuleen makaamaan? Osaako kukaan vastata näin?
M30
Tykkään miehistä jotka ei oo liian täydellisiä. Olisi kammottavaa sellainen kun en itsekään ole täydellinen vaikka ihan ok pakkaus kuiteskin ;D Tavallisuus on aina mun mielestä ollut aliarvostettua. Ja samaten tavallinen arki. Parasta jos arki on yleisesti ottaen niin tavallisen turvallista että on revittelyä ostaa kaupasta jonain päivänä vähän eri makuinen jääkahvi mukaan töihin tai laittaa sille kivalle miehelle joku mehukkaampi tekstari yllätyksenä päivää piristämään. Tavallisen tylsä arki on parasta <3 N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä kaljuista, lihaksikkaista bodarimiehistä, joilla on tatuoinit. Juu en.
Eikös tässä keskustelukin komeista miehistä? Sinä kuvailit juuri ruman miehen.
Ei vaan siitä ettei pidä komeista miehistä vaan juuri esim kaljuista ja lihaksikkaista tai lyhyistä ja lihavista.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kaikki naiset pitää komeina samoja miehiä, oletko joku teini?
Luoja sentään, ei kukaan pakota pitämään niistä miehistä, jotka on milloinkin muodissa. Kyllä itse ymmärrän miksi jotkut näistä edellämainituista joitakin kiinnostaa, vaikka eivät olekaan ns. omaa tyyppiäni lainkaan.
Onhan nyt esim. Henry Cavill komea ja IRL varmasti vielä näyttävämpi, vaikka ei oma suosikkini olekaan.
Kyllä se aikalailla niin menee, että niitä komeita miestyyppejä on hyvin vähän. Ihan sama, pitääkö joku yksittäinen nainen komeana jotain täysin poikkeavaa. Jos mies haluaa hyvännäköisen naisen, on miehen itsekin oltava stereotyyppisesti komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans yksi! En ikinä ihastu "stereotypisiin naisten suosikkeihin." Tykkään hiukan persoonallisista, ujoista ja myös tietyllä tapaa köyhistä ja hiukan vaatimattomista miehistä. Tarkoitan tällä sellaisia nöyriä maanläheisiä tyyppejä, joilla sydän paikallaan ja kulahtaneet vaatteet :D Ehkä pörröinen pidempi tukka. Käsityöläinen.
Kaverini taas ihastuvat usein miespuoliseen ystävääni- joka näyttää miesmallilta, treenaa salilla aktiivisesti, pyöräilee ja on toimeentuleva fysioterapeutti. Heittää hauskoja läppiä, äänekäs.
Miksi mallimies hengailee kaveripohjalta sinun kanssasi?
Täällä kans yksi! En ikinä ihastu "stereotypisiin naisten suosikkeihin." Tykkään hiukan persoonallisista, ujoista ja myös tietyllä tapaa köyhistä ja hiukan vaatimattomista miehistä. Tarkoitan tällä sellaisia nöyriä maanläheisiä tyyppejä, joilla sydän paikallaan ja kulahtaneet vaatteet :D Ehkä pörröinen pidempi tukka. Käsityöläinen.
Kaverini taas ihastuvat usein miespuoliseen ystävääni- joka näyttää miesmallilta, treenaa salilla aktiivisesti, pyöräilee ja on toimeentuleva fysioterapeutti. Heittää hauskoja läppiä, äänekäs.