Onko muita naisia, jotka ei tykkää ollenkaan niistä miehistä joita enemmistö pitää ns komeana?
Eli ne tavanomaiset Brad Pitt ja George Clooney, mitä näitä nyt on. Jotain Cillian Murphya pidän täysin vastenmielisenä. Nyt on joku uusi "komistus" Nicholas Galitzine, joka suoraan sanottuna ällöttää minua huulineen ja josta ilmeisesti jokaisen naisen pitäisi tykätä. Olenko ainoa nainen maapallolla joka ajattelee näin, vai onko joku muukin samaa mieltä? N34
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Noilla nykyjulkkismiehilä on vähän liikaa meikkiä, jolloin tulee tuollainen supersileä iso + contour tietysti.
"Supersileä iso" 🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla nykyjulkkismiehilä on vähän liikaa meikkiä, jolloin tulee tuollainen supersileä iso + contour tietysti.
"Supersileä iso" 🤭🤭🤭🤭
xD
Miten Ap oma ulkonäkösi. Miten todennäköisenä pidät sitä, että jokin mainitsemistasi miehistä ottaisi sinun näköisen naisen vierelleen?
Vierailija kirjoitti:
Miten Ap oma ulkonäkösi. Miten todennäköisenä pidät sitä, että jokin mainitsemistasi miehistä ottaisi sinun näköisen naisen vierelleen?
Ihme kysymys. Mitä väliä?
Klassista: Kun omat makumieltymykset ovat siihen mikä on realistista ja komeammat miehet ei viehätä, niin ei joudu tyytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää bodatuista miehistä, ne suonet on ällöttäviä, samoin kun kaikki lihakset näkyy niin selvästi, yök. Roteva saa olla, mutta fyysiset ominaisuudet ei ole niin tärkeitä.
Miehessä pitää olla jotain persoonallista ja minulle on tärkeää, että mies on älykäs, herkkä ja miellään musikaallinen.
Kyllä, herkät muusikkomiehet on ihania 🥰🤩
Mä tykkään ASAP Rockysta. Myös herkkä omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kysymys. Mitä väliä?
Erittäin paljon väliä ja todennäköisesti selityskin.
Joo tämmöset komeakomeat ei lähde yhtään, eikä mitkään pitkät/tummat ja tuliset/ salipatutkaan vastaa ihannetta mitenkään.
Inhoan miehillä paksuja huulia. Niiden komeina pidettyjen peruspiirre.
Minä tykkään miehistä, joilla on älykkyyttä, se on aina ollut heikko kohtani. Ulkonäkö voi olla mitä vaan, mutta paras kombo on älykäs mies, joka on kasvoiltaan miellyttävän näköinen, mutta vartalo treenaamaton eli mahaa saa olla.
Mulla on ainakin viehtymys oudon näköisiin tyyppeihin. Tai no muiden mielestä ne on outoja ja ihmettelevät mitä oikein näen heissä.
Vierailija kirjoitti:
Lol, mitä? Miten minun ulkonäköni liittyy mihinkään? Minulla olisi sama maku miesten suhteen vaikka olisin maailman kaunein nainen. Sama maku olisi, jos olisin maailman rumin. Kuten jo mainitsin, niin postauksessani mainitut miehet ällöttävät minua, enkä pidä heitä millään tavalla puoleensavetävänä, varsinkaan Galitzinea. Vaikka se ilmeisesti tulee sinulle yllätyksenä, niin kaikilla naisilla ei ole samanlainen miesihanne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Inhoan miehillä paksuja huulia. Niiden komeina pidettyjen peruspiirre.
Minä myös inhoan paksuja huulia. Hyvin naismainen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Olen ajatellut ja tuntenut noin koko aikuisikäni. Pidän myös itseäni hieman lyhyemmistä miehistä. Siloposkiset laatikkoleuat ei ole kiinnostaneet koskaan.
Luin nopeasti että pidän myös itseäni hieman tyhmemmistä miehistä
Onneks me ei kaikki tykätä samannäköisistä, olis tuo parituminen muuten aika vaikeaa. Itse en erityisemmin ihaile pitkiä ja tummia miehiä.
Tuo ällötyksen tunne toisen ulkonäköä kohtaan tuntuu minusta aina oudolta, minulla sellaisen inhon nostaa jonkun pedofiilin tms näkeminen, ei mielestäni epäviehättävämpi henkilö. Ap siis kokee tätä komeina pidettyjä kohtaan, ku melko usein ketjuissa ällötellään rumempana pidettyjä. Tunne siis kuitenkin sama, tuntuu tosi isolta tunteelta mun mielestä. En tiedä johtuuko tämä sitten siitä, että mulla on tosi laaja miesmaku. Paul Giamatti on viehättävä, aloituksen tyypit on viehättäviä - paitsi Clooney, joka on mitäänsanomaton. Mutta ei hänkään ällöttävä mielestäni yhtään.
Pidän siitä, että saan parisuhteessa olla toisen ihailun kohde, niin päädyn jotenkin aina valitsemaan sellaisia miehiä, jotka ovat ihan ihmeissään siitä, että ovat "saaneet" minut. Olen huomannut, että se ei liity ulkonäköön, vaan tosi hyvännäköinen mieskin voi olla epävarma omasta viehätysvoimastaan. Se on mielestäni mielettömän seksikästä.
Pahin yhdistelmä on komea ja itsetietoinen / itserakas mies, joka ajattelee että voi saada kenet vain. Totaalinen turn off.