Onko muita naisia, jotka ei tykkää ollenkaan niistä miehistä joita enemmistö pitää ns komeana?
Eli ne tavanomaiset Brad Pitt ja George Clooney, mitä näitä nyt on. Jotain Cillian Murphya pidän täysin vastenmielisenä. Nyt on joku uusi "komistus" Nicholas Galitzine, joka suoraan sanottuna ällöttää minua huulineen ja josta ilmeisesti jokaisen naisen pitäisi tykätä. Olenko ainoa nainen maapallolla joka ajattelee näin, vai onko joku muukin samaa mieltä? N34
Kommentit (49)
Kauheita rumia hyypiöitä peruukkeineen myös For rest ter ja se joka kuoli mikä Hofman vai ei kun se har joku näyttelijä arabi jolla kiinalainen vaimo oli kuolvat jo. Ja hirveitä muitakin. Värjättyä hiusta mutta että peruukki . Tekolihaksia vieläpä.
Kaunareiden kauhea . Kulmikas pääkallo ja peruukki. Pulisongit. Viirusilmä. Kuka voi pitää häntä komeana ???? Vaimona Kleopatra alastonmalli ylipainoinen Egyptistä . Nyt ei auta edes suurennuslasi. Pahentaa vaan asiaa.
Olen alkanut haukkumaan mallimiehiä ja mallimaisia miehiä zoolandereiksi. Esimerkiksi vaikka Henry Cavill on mallin näköinen mutta malliksi melko miehekäs niin jotenkin se mallimaisuus vain on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän siitä, että saan parisuhteessa olla toisen ihailun kohde, niin päädyn jotenkin aina valitsemaan sellaisia miehiä, jotka ovat ihan ihmeissään siitä, että ovat "saaneet" minut. Olen huomannut, että se ei liity ulkonäköön, vaan tosi hyvännäköinen mieskin voi olla epävarma omasta viehätysvoimastaan. Se on mielestäni mielettömän seksikästä.
Pahin yhdistelmä on komea ja itsetietoinen / itserakas mies, joka ajattelee että voi saada kenet vain. Totaalinen turn off.
Tosi harvoin kyllä tosi komea mies on epävarma viehätysvoimastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän siitä, että saan parisuhteessa olla toisen ihailun kohde, niin päädyn jotenkin aina valitsemaan sellaisia miehiä, jotka ovat ihan ihmeissään siitä, että ovat "saaneet" minut. Olen huomannut, että se ei liity ulkonäköön, vaan tosi hyvännäköinen mieskin voi olla epävarma omasta viehätysvoimastaan. Se on mielestäni mielettömän seksikästä.
Pahin yhdistelmä on komea ja itsetietoinen / itserakas mies, joka ajattelee että voi saada kenet vain. Totaalinen turn off.
Tosi harvoin kyllä tosi komea mies on epävarma viehätysvoimastaan.
Kyllä sellaisia on. Ne yleensä paranee vanhetessaan kuin viini kun itsevarmuutta tulee lisää, ja jos on tällaisen helmen onnistunut saamaan "nalkkiin" niin kannattaa pitää kiinni :)
Et ole ainut. Piti ihan tsekata tuo mainitsemasi uusi komistus, eikä ole minunkaan silmääni minkään näköinen. Brad Pitt on suorastaan ruma, Clooney aika perusmies, tosin hänellä on kauniit silmät, tai ehkä enemmänkin miellyttävä.ilme silmissään... Ei noissa "kaikkien" mielestä komeissa ole pikein ketään, joka vastaisi omaa miesmakuani.
Minäkin