Mies ei suostu(nut) koskettamaan intiimisti
Muistot tulvi taas päähän, ja haluaisin jotain näkemyksiä ymmärtääkseni, että mikähän voi olla syynä, että mies ei koskaan suostunut koskettamaan fyysisesti intiimeiksi luokiteltuja alueita, ilman seksiaikeita. Esimerkkinä esim. sellainen taka-ajatukseton pakaroiden tai sivutissin hipsutus vaikka illalla sängyssä/sohvalla elokuvaa katsoessa, kainalokkain. Joskus vuosia sitten vielä yritin pyytää, tai ohjata kättä hienovaraisesti mutta ei. Nyt jo pitkältä ikuisuudelta tuntuvan ajan jälkeen, tuo muisto jatkuvasta torjunnasta vaan palasi mieleeni - olen siis luovuttanut edes toivomasta jo ihan he le vetin kauan sitten. En vaan ymmärrä, miksi se oli hänelle niin hankalaa - me oltiin (ja kai vieläkin jossain määrin) kuitenkin molemmat nuoria ja kauniita (ns.).
Silloin, kun suhteessa vielä oli seksiä, niin siinä hän ei kyllä arastellut kosketella. Että sikäli ei voi sanoa hänen ujostelleen ainakaan.
Ja minulla oli tapana useinkin silitellä, hipsutella ja kosketella myös ihan vaan paijausmielessä. En kuitenkaan muista kertaakaan, että minua olisi esim. sivelty rinnoista, vyötäröltä, pakaroita, ilman aktiajatusta.
Ja niille, joilla ensimmäisenä mielessä ulkonäkö: olen kyllä aina pitänyt itsestäni siltä osin huolta.
Riemullinen 70-luku ja tanssikapakka Josafatista rehevä 'löytö' kaivaa kämpillään esiin A4-kokoisen kortsupaketin. Yritän edetä asiassa ja kutittelen korvasta ja silittele poskesta. Kohta kajahtaa terävästi: LOPETA SE HELVETIN LÄÄPPIMINEN!"
Meitä on moneksi!