Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu(nut) koskettamaan intiimisti

Vierailija
05.10.2025 |

Muistot tulvi taas päähän, ja haluaisin jotain näkemyksiä ymmärtääkseni, että mikähän voi olla syynä, että mies ei koskaan suostunut koskettamaan fyysisesti intiimeiksi luokiteltuja alueita, ilman seksiaikeita. Esimerkkinä esim. sellainen taka-ajatukseton pakaroiden tai sivutissin hipsutus vaikka illalla sängyssä/sohvalla elokuvaa katsoessa, kainalokkain. Joskus vuosia sitten vielä yritin pyytää, tai ohjata kättä hienovaraisesti mutta ei. Nyt jo pitkältä ikuisuudelta tuntuvan ajan jälkeen, tuo muisto jatkuvasta torjunnasta vaan palasi mieleeni - olen siis luovuttanut edes toivomasta jo ihan he le vetin kauan sitten. En vaan ymmärrä, miksi se oli hänelle niin hankalaa - me oltiin (ja kai vieläkin jossain määrin) kuitenkin molemmat nuoria ja kauniita (ns.).

Silloin, kun suhteessa vielä oli seksiä, niin siinä hän ei kyllä arastellut kosketella. Että sikäli ei voi sanoa hänen ujostelleen ainakaan.

Ja minulla oli tapana useinkin silitellä, hipsutella ja kosketella myös ihan vaan paijausmielessä. En kuitenkaan muista kertaakaan, että minua olisi esim. sivelty rinnoista, vyötäröltä, pakaroita, ilman aktiajatusta.

Ja niille, joilla ensimmäisenä mielessä ulkonäkö: olen kyllä aina pitänyt itsestäni siltä osin huolta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda parempaan tai käy vieraissa missä saat monipuolista rakastelua.

Vierailija
2/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koske sinäkään mitenkään.  Makaat vaan kun kuollut lahna...   suosittelen eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda parempaan tai käy vieraissa missä saat monipuolista rakastelua.

Joo, kyllä tiedän miten seksiä saa suhteen ulkopuolelta. Nyt ei kyse ollut kuitenkaan siitä, vaan tuosta kehon koskettelusta, tai estyneisyydestä.

Vierailija
4/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä edes tykkäsi jostain perseen ja tissin hinkkaamisesta. Halailu ja silittely on kyllä ihanaa, mutta en minäkään silloin miehen muniin käy kiinni.

Vierailija
5/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän monen vuoden/vuosikymmenen takaisia asioita tässä nyt muistelet? 

Vierailija
6/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tunnevammaisista miehistä on tuollaisia. Kosketus = seksi. Ei halata, osoiteta hellyyttä.

Vierailija
7/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä häm sanoi kaikilla niillä kerroilla, kun keskustelitte sinua vaivaavasta ongelmasta tärkeimmässä ihmissuhteessasi?

Vierailija
8/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas sattuikaan.Naapurin Late sattuu olemaan myös seksuaaliterapeutti.

Vierailija
9/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä edes tykkäsi jostain perseen ja tissin hinkkaamisesta. Halailu ja silittely on kyllä ihanaa, mutta en minäkään silloin miehen muniin käy kiinni.

Muniin? Entäs miehen rintakehä? Alaselkä, pakarat? Entäpä, jos ainoa paikka, mitä mies suostuisi silittämään on lapaluiden alue?

Ja mikä ihmeen hinkkaaminen? Tässä oli kyseessä ihan vaan koskettaminen.

Mutta sek sin pitääkin sitten olla mahdollisimman irs tasta ja rivoa.

Vierailija
10/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä häm sanoi kaikilla niillä kerroilla, kun keskustelitte sinua vaivaavasta ongelmasta tärkeimmässä ihmissuhteessasi?

Hän vastasi hiljaisuudella.

Vierailija
11/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei välitä tuollaisesta. Ihmiset on erilaisia. Itse olen naisena se, jolle riittää vähempikin haliminen.

Vierailija
12/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei välitä tuollaisesta. Ihmiset on erilaisia. Itse olen naisena se, jolle riittää vähempikin haliminen.

Mutta toiset välittää, ja pyytääkin jopa. Miksi ei voi osoittaa hellyyttä edes toisen mieliksi?

Vierailija
13/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toiset välittää, ja pyytääkin jopa. Miksi ei voi osoittaa hellyyttä edes toisen mieliksi?

Kysy siltä mieheltäsi. Teidän tarpeet ei kohtaa, niin silloin kannattaa puhua.

Vierailija
14/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on sanottu jo, että mies ei puhu. Siksi varmaan kysyy muilta kompleksisilta.

Vierailija
15/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on sanottu jo, että mies ei puhu. Siksi varmaan kysyy muilta kompleksisilta.

No ei sitä voi tietää. Ihmiset on yksilöitä. Syy voi olla mikä tahansa.

Vierailija
16/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on varmaan kiva kuunnella noita pyyntöjäsi "Voitko hivellä tissejäni ja persettäni, mutta et saa panna kuitenkaan". Kiusaamistahan tuo on. Eikö hellyyteen riitä, että silittelee muualta?

Vierailija
17/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä sanoi, ettei saa sellaisesta mitään. Että joko on seksiä tai sitten on etäisyyttä, sille siis kaikki kosketus oli pelkästään seksiä varten. Ei ikinä halunnut istuakaan sylikkäin tai mitään vastaavaa. 

Jos yritti selittää omaa kantaa, totesi vain kylmästi, että hän on tällainen ja etsi joku toinen, jos haluat jotakin muuta. Erohan siitä kyllä tulikin.

Vierailija
18/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on seksuaalista ahdistelua jos itse ohjaat toisen kättä intiimialueillesi silloin kun hän ei niihin halua koskea. Taas on kaksoisstandardit: nainen saa ahdistella ja kosketella miten haluaa halutonta miestä, jos mies tekisi saman, käskisitte heti erota.

Vierailija
19/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi pitäisi pakaroita tai sivutissiä hiplata? Sekö on toisen rakastamisen mittari? Eikö siis normaali kosketus käsivarteen tai hartioihin kelpaa? Vaikutat ihmiseltä  jolla itsetunto-ongelmia: yhyy, mies ei koske tissiin, yhyy mies ei tykkää

Vierailija
20/40 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on seksuaalista ahdistelua jos itse ohjaat toisen kättä intiimialueillesi silloin kun hän ei niihin halua koskea. Taas on kaksoisstandardit: nainen saa ahdistella ja kosketella miten haluaa halutonta miestä, jos mies tekisi saman, käskisitte heti erota.

Joo, no aika radikaaliksi vedit. En mä nyt väkivalloin häntä pakottanut. Ja lopultahan siitä tuli myös itselle erittäin vastenmielinen ajatus, että miten kehtaan edes kysyä tai ehdottaa mitään. Loppui se lopulta, että eipä itseänikään enää mikään kohta kehossani herätä yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan