Miksi jotkut naiset vastustavat, jos mies seurustelee paljon nuoremman naisen kanssa?
Jokaisella täysi-ikäisellä on oikeus sopia suhteensa vapaasti. Kaikki perustuu täysi-ikäisten aikuisten suostumukseen.
Missä on siis ongelma jos esim 40v seurustelee 20v+ ikäisen kanssa?
Kumpikin on vapaaehtoisesti suhteessa. Ei ole pakotettu ketään. Kumpikin voi lähteä milloin tahansa. Jos tekevät virheen kumppanivalinnassa, se on heidän asiansa. He eroavat ja se on siinä. Ei kuulu muille.
Tuleeko joillekin pelko, että nuoremmat naiset vievät oman miehen?
Tuleeko joillekin huono itsetunto ja kateus, kun tajuaa, ettei itse ole nuori?
Kertokaa järkiperäinen syy vastustaa aikuisten ihmisten oikeutta elää suostumuksellisessa suhteessa? Kun eihän kukaan muu voi edes siitä päätää joten sitä oudompaa on öyhöttää?
Kommentit (74)
Ja kuka siis on sinun oikeassa elämässä tuota vastustanut?
Koskahan palstamies hyväksyy sen, että irl se on ihan yhdentekevää ketä kukakin random taluttelee?
no onhan se säälittävää ja kertoo paljon miehestä. Ei nelikymppisellä ja parikymppisellä ole mitään yhteistä. Tosin tilastollisesti erittäin harvinaista, jos naisella ei ole mt-ongelmia tai jotain isäongelmia taustalla. Ei ketään hirveästi kiinnosta mitä joku yksityinen henkilö tekee, mutta on jotenkin säälittävää et osa kommentoijista väittää nuorten naisten haluavan 10-20 vuotta vanhempia miehiä parisuhteeseen ja nää äijät kuvittelee olevansa jotain oikein haluttua tavaraa samalla haukkuen omanikäisiä naisia, vaikka reaalimaailma kyllä kertoo jotain ihan muuta.
Ei parikymppiset naiset halua jotain 40-vuotiasta tavista, jos et ole miljonääri elokuvanäyttelijä. Moni nainen voi varmaan todeta, ettei ole koskaan kuolannut nuorena jonkun 20 -vuotta vanhemman tavisäijän perään. Kyllä naisilla on ihan omanikäiset miehet pääsääntöisesti mielessä. Ihan sama mitä joku tampio täällä väittää.
Vierailija kirjoitti:
no onhan se säälittävää ja kertoo paljon miehestä. Ei nelikymppisellä ja parikymppisellä ole mitään yhteistä. Tosin tilastollisesti erittäin harvinaista, jos naisella ei ole mt-ongelmia tai jotain isäongelmia taustalla. Ei ketään hirveästi kiinnosta mitä joku yksityinen henkilö tekee, mutta on jotenkin säälittävää et osa kommentoijista väittää nuorten naisten haluavan 10-20 vuotta vanhempia miehiä parisuhteeseen ja nää äijät kuvittelee olevansa jotain oikein haluttua tavaraa samalla haukkuen omanikäisiä naisia, vaikka reaalimaailma kyllä kertoo jotain ihan muuta.
Jos heillä ei ole yhteistä, he eivät ole parisuhteessa. Joten kyllä heillä on yhteistä.
Miksi ajattelet että mies joka hankkii itselleen kumppanin, haluaa esitellä sitä tai hankkii sen vain haukkuakseen muita naisia? Teetkö sinä näin vai mitä hourit?
Mistä sinä tiedät mitä kaikki maailman nuoret naiset haluavat? Oletko jumala vai selvännäkijä? Iso osa ihmisistä ei tiedä edes naapuriensa nimiä niin sinä tiedät silti tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos heillä ei ole yhteistä, he eivät ole parisuhteessa. Joten kyllä heillä on yhteistä.
Miksi ajattelet että mies joka hankkii itselleen kumppanin, haluaa esitellä sitä tai hankkii sen vain haukkuakseen muita naisia? Teetkö sinä näin vai mitä hourit?
Mistä sinä tiedät mitä
uli uli... mene vaikka ostoksille sen parikymppisen päiväunelmanaisesi kanssa josta haaveilet.
Koska tiedän, kuinka lapsellinen olin itse 19-vuotiaana. 19-vuotiasta on helppo käyttää hyväksi, jos on selkeästi enemmän elämänkokemusta, rahaa ja vakiintuneet rutiinit. 25-vuotiaskin on vielä aivan eri elämänvaiheessa, kuin 40-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Ei parikymppiset naiset halua jotain 40-vuotiasta tavista, jos et ole miljonääri elokuvanäyttelijä. Moni nainen voi varmaan todeta, ettei ole koskaan kuolannut nuorena jonkun 20 -vuotta vanhemman tavisäijän perään. Kyllä naisilla on ihan omanikäiset miehet pääsääntöisesti mielessä. Ihan sama mitä joku tampio täällä väittää.
Oletko sinä kaikkien maailman parikymppisten naisten puolestapuhuja vai mistä revit nämä "totuudet"?
Aika ylimielistä polkea alas muiden naisten mielipide ja väittää että itse edustaa toisia naisia, kysymättä heidän lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska tiedän, kuinka lapsellinen olin itse 19-vuotiaana. 19-vuotiasta on helppo käyttää hyväksi, jos on selkeästi enemmän elämänkokemusta, rahaa ja vakiintuneet rutiinit. 25-vuotiaskin on vielä aivan eri elämänvaiheessa, kuin 40-vuotias.
jep
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit. Mutta ovatko kaikki muut maailman naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä kaikkien maailman parikymppisten naisten puolestapuhuja vai mistä revit nämä "totuudet"?
Aika ylimielistä polkea alas muiden naisten mielipide ja väittää että itse edustaa toisia naisia, kysymättä heidän lupaa.
Katso tilastoja. Tilastollinen poikkeus suorastaan, että nuori nainen päätyy vanhan miehen kanssa yhteen. Tilastot puhuvat puolestaan.
Enimmäkseen nuo ovat ikäistensä seurassa, miksi joku haluaa vanhan ukon?? Suomalainen 40v mies näyttää jo kaljulta, valjulta hailakoine piirteineen. Sori ketä kiinnostaa, kun 40v naisella riittää vientiä, niin paljon kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit. Mutta ovatko kaikki muut maailman naiset?
Kyllä ikänsä puolesta ovat ihan eri asemassa, vaikka olisi ns. fiksu nuori nainen. Pitää olla jotain puutoksia ajattelussa, jos ei tajua eroa 20-vuotiaan ja 40-vuotiaan kehityksen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ei. Toisaalta en minäkään etukäteen ajatellut, että haluan lyhyen, keskivartalolihavan ja selkäkarvaisen miehen, mutta kun joku vie jalat alta, niin kaikki etukäteislistat päätyvät roskiin.
Jokainen tekee miten tahtoo.
Mutta kertokaa joku älykäs ja sivistynyt( kuuluisa) 50vee, kuka on n. 20-vuotiaan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
uli uli... mene vaikka ostoksille sen parikymppisen päiväunelmanaisesi kanssa josta haaveilet.
Ap kysyi järkiperusteluja. Voisitko kertoa niitä? Tunteisiin ja toisen henkilöön meneminen on lapsellista ja kertoo yleensä että argumentit ovat loppuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso tilastoja. Tilastollinen poikkeus suorastaan, että nuori nainen päätyy vanhan miehen kanssa yhteen. Tilastot puhuvat puolestaan.
Eli jos tilastot sanovat jotain, nainen ei saa valita puolisoaan vapaasti?
Miksi vastustat naisten oikeuksia?
Olisiko tässä syy miksi naiset eivät seurustele vanhempien miesten kanssa, koska joutuvat kuulla tällaista kuraa ja pelkäväät että oma maine loataan itsekkäiden ja nenäkkäiden sivullisten toimesta?
?