Kysymys deittailusta
Onko normaalia että mies haluaa tavata jo muutaman viestin vaihdon jälkeen livenä? Ei siis ole kummallakaan (tietääkseni) seksiseura haussa. Siksi ihmetyttää kun voisin itse jutella tosi pitkäänkin ennenkuin edes miettisin tapaamista. Mulle toi kuulostaa vähän liian nopealta, mut nykydeittailu ei ookaan mua varten :D
N32
Kommentit (25)
Ainahan niillä miehillä on kiire tavata.
On normaalia silloin, kun tapaamista vaativalla ei ole kovin paljon vaatimuksia treffikumppanille (ts. Esim "nainen kuin nainen käy"), tai kun hän on etsimässä pelkkää panoa, tai kun hän on jollain lailla päästään sekaisin ja tietää että se paljastuisi pidemmän viestimisen aikana. Tai jokin kombinaatio näistä.
Älä tapaa ketään jota et itse halua tavata yhtään sen aiemmin kuin susta tuntuu hyvältä, ja Aina julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia silloin, kun tapaamista vaativalla ei ole kovin paljon vaatimuksia treffikumppanille (ts. Esim "nainen kuin nainen käy"), tai kun hän on etsimässä pelkkää panoa, tai kun hän on jollain lailla päästään sekaisin ja tietää että se paljastuisi pidemmän viestimisen aikana. Tai jokin kombinaatio näistä.
Älä tapaa ketään jota et itse halua tavata yhtään sen aiemmin kuin susta tuntuu hyvältä, ja Aina julkisella paikalla.
Ethän sinä sen enempää tiedä jostain livenäkään tavatusta siinä vaiheessa kun ekoille treffeille mennään, ulkonäön vain.
32 v. ja luulet että miehellä ei ole seksiseura haussa? Suhde naisen kanssa ilman seksiä on kuin auto ilman moottoria. Mukavaa istuskelua, mutta homma ei etene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä sen enempää tiedä jostain livenäkään tavatusta siinä vaiheessa kun ekoille treffeille mennään, ulkonäön vain.
?? En minä menisi kenenkään kanssa treffeille, jos en tiedä heistä muuta kuin ulkonäön. En osaa edes kuvitella missä tilanteessa tuollainen mahdollisuus voisi tulla livenä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Aina julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?? En minä menisi kenenkään kanssa treffeille, jos en tiedä heistä muuta kuin ulkonäön. En osaa edes kuvitella missä tilanteessa tuollainen mahdollisuus voisi tulla livenä vastaan.
Meillä on vissiin vähän eri idea nyt siitä mitä tällä aloituksella tarkoitetaan, itse tulkitsin sen niin että jutellaan ne perusasiat kuten vaikka työ, mielenkiinnon kohteet, harrastukset ym. ja vähän katsellaan miten juttu lähtee liikkeelle päivän pari ja sitten tavataan. Tällaisia asioita yleensä livenä tavatusta treffikumppanistakin tietää. Sinä ilmeisesti tulkitsit aloituksen siten että (kärjistettynä) moikataan ja heti pyydetään tapaamaan ja se on tosissaan huono merkki, siitä olen samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
32 v. ja luulet että miehellä ei ole seksiseura haussa? Suhde naisen kanssa ilman seksiä on kuin auto ilman moottoria. Mukavaa istuskelua, mutta homma ei etene.
No tarkoitin että ei kummallakaan ole ensisijaisesti pelkkä seksiseura haussa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?? En minä menisi kenenkään kanssa treffeille, jos en tiedä heistä muuta kuin ulkonäön. En osaa edes kuvitella missä tilanteessa tuollainen mahdollisuus vo
Ja kyllä, AINA JULKISELLA PAIKALLA. Mielellään useamman kerran!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Aina julkisella paikalla.
Ihan niin kuin tuota nyt ei jokainen täysijärkinen tietäisi sanomattakin.
Mä chättään perusasiat ja testaan vähän löytyykö huumorintajua ja jos tosi kiinnostava sovin nopeasti live-treffit julkiselle paikalle, jonne mun helppo mennä ja tarvittaessa lähteä nopeasti pois esim drinkki, kahvi, kävely tms.
Toiset treffit sit pidemmät/ enemmän vaivaa, jos synkkaa.
Tuoksu ei käy ilmi kuin lähietäisyydeltä. Jos se ei toimi niin ei toimi mikään muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin naiset ei tykkäisi seksistä ollenkaan. Kyllä ne lihalliset ilottelut on mielessä aika monella 32 vuotiaalla naisellakin. Ihan vaan vinkiksi.
Moni mies tietää, että Tinderissä naisella on samaan aikaan kymmenen muutakin matchiä.
Jos et pääse treffeille niin hyvin äkkiä siinä käy niin että joku muu ehtii ensin.
Vierailija kirjoitti:
Puoli tuntia kun juttelee jonkun kanssa kasvotusten niin oppii tuntemaan ihmistä noin tuhat kertaa enemmän kuin jos viestittelisi jollain äpilla pari kertaa päivässä kuukauden ajan.
Eihän tässä ole olemassa mitään normaalia, ihmiset on erilaisia. Näissä avauksissa eniten ihmetyttää se, että jäädään jumiin yhteen viestittelykumppaniin. Äppien ideahanan on se, että on mahdollisuus suuresta porusta hakea sitä oikeaa. Jos jo viestitettelyvaiheessa alkaa epäilyttämään, niin sitten kiitetään mielenkiinnosta ja sanotaan, ettei ole "kemiaa" ja mennään eteenpäin.
Mikä muuten sitten ap on se deittikuluttuuri josta sinä pitäisit? Jos suhde ei synny opintojen, työn tai yhteisten harrasteiden kautta, niin aika nopeasti sitä ennen äppeja on joutunut päättämään, haluaako henkilön tavata toisenkin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies tietää, että Tinderissä naisella on samaan aikaan kymmenen muutakin matchiä.
Jos et pääse treffeille niin hyvin äkkiä siinä käy niin että joku muu ehtii ensin.
Eihäh sen nyt haittaa, jos joku muu ehtii ensin. Tinder- kulttuuriin kuuluu deittaillla useita. Aloittellinen kuitenkin kannattaa olla, mutten katoaa sinne massaan.
Naisena olen sitä mieltä, että perusasiat pikaisesti viestien läpi, vähän saa samalla tuntumaa ihmisen älyyn ja vastavuoroisuuteen esim. sellaiset miehet, jotka eivät ota vastuuta lainkaan keskustelusta tai osoita mielenkiintoa minua kohtaan, tipahtavat pois jo muutaman viestin jälkeen (näitä on paljon, vaikka mies itse on tehnyt aloitteen, söpö ulkonäkö ei auta).
Tapaamisen jälkeen voikin sitten olla yhteydessä etänä enempi soitellen ja viestien tutustuen toiseen, jos tapaamisella synkkas.
On joo, monet sukupuolesta riippumatta kokee että mahdollisimman pian kasvotusten. Tietyllä tavallahan siinä tuhlaa aikaa jos ei sitten pitkän viesteilyn jälkeen natsaa :) voithan sinä sanoa että tuntuu vähän aikaiselta vielä