Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa paikkoja missä nainen saa elää rauhassa ilman seksuaalista ahdistelua

Vierailija
05.10.2025 |

- oma koti yksin asuessa

- nunnaluostari

- naisten sali

Muita, mitä?

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irak, Iran ja Afganistan ovat kulma feminiinisiä naisten paratiiseja.

Säkin alla saa olla turvassa. Kyllä me tätä halutaan, missä viipyy?!

Vierailija
82/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olemalla ihan normaali ja sopivasti varovainen nainen, olen välttynyt ahdistelulta koko elämäni. En ole lähtenyt tuntemattomien matkaan, en flirttaile tai tunkea tuntemattomien lähelle. En kulje yksin humalassa, baarista kotiin. En sovi ensitreffejä kuin julkisille paikoille, en mene kenenkään kotiin ennen kun tunnen hänet kunnolla. 

Missään kaupassa, kuntosalilla, lenkillä, töissä... jne ei juuri ketään ikinä ahdistella. Se on ihan varma.

Minäkään en lähde tuntemattomien matkaan, en juo alkoholia, en flirttaile tms. Siitä huolimatta jouduin esimieheni ahdistelemaksi, työaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että päiväkoti olisi sellainen paikka, mutta nyt kun olen sivusta seurannut kuinka isät käyttäytyvät nuorten nättien hoitajien ja opettajien edessä, olen sanaton. Jopa harjoittelijoita pitää suorastaan suojella näiltä ahnailta isukeilta. Yäk.

Ootko kateellinen kun kukaan ei lähesty 130 kiloista naista?

Vierailija
84/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa, Laos, Burma, Kamboza. Paikalliset miehet näkevät isot vaaleat naiset outoina valkoisina elefantteina jotka eivät varmaanakaan olisi kiinnostuneita pienistä miehistä. Rentoa lomailua ilman seksuaalista häirintää kunhan pysyy erossa muslimi ja hinduvähemmistöjen edustajista. Heitä ei ole paljon. 

Vierailija
85/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitetaanko ahdistelulla tässä esimerkiksi sitä, että joku osoittaa olevansa sinusta seksuaalisesti kiinnostunut?

Liian pitkä katse on jo ahdistelua. Liian läheltä kävely myös. Bussissa samalla penkillä istuminen on myös sitä.

Naiselle puhuminen on sitä ja Hymyily ehdottomasti.

Ok, Pertti. Kyllä se varmaan katkeroittaa kun ennen sai rauhassa puristella perseitä ja sanoa mitä sylki suuhun tuo eikä kukaan puuttunut ja nyt on tällaista että se ei enää käykään.

Vierailija
86/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni naiset kykenevät seksuaalisen ahdisteluun ja väkivaltaan. 

Tuosta ei ole mitään todisteita tai luotettavaa tutkimusta.

Vierailija
87/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni naiset kykenevät seksuaalisen ahdisteluun ja väkivaltaan. 

tekokikkelillä pystyy myös yllättäviin hyökkäyksiin. Tasa-arvo on ihana asia!

Vierailija
88/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olemalla ihan normaali ja sopivasti varovainen nainen, olen välttynyt ahdistelulta koko elämäni. 

Tämä ei aina riitä. Kyse ei ole pelkästään varovaisuudesta, vaan osaltasi onnesta, josta olisin sinuna kiitollinen. Itsellä samat varovaisuudet ja valinnat, olen silti tullut ahdistelluksi monesti ja monessa paikkaa. Usea mies on vainonnut minua. Ensimmäinen tällainen tilanne jo 13-vuotiaana.

Olen tullut siihen tulokseen, että minussa on jotakin, joka vetoaa tietyntyyppiseen maskuliinisen ja röyhkeään miestyyppiin. Ulkonäöltäni en ole erityisen kaunis, aika perus.

Minua kourittiin myös aikuisen miehen toimesta ollessani 13-vuotias. Siitä aukenikin sitten ihan uusi maailma, jollaiseen ei vielä lapsena ollut aiemmin törmännyt.. Että sun keho oli vapaata riistaa kosketeltavaksi ja arvosteltavaks

Evvvk sun lapsuuden raumasi.

Vierailija
89/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan ahdisteltu missään.

Vierailija
90/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irak, Iran ja Afganistan ovat kulma feminiinisiä naisten paratiiseja.

Säkin alla saa olla turvassa. Kyllä me tätä halutaan, missä viipyy?!

Kyllä se aika vielä tulee, ole huoletta.

Vierailija
91/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan on mahdollisuus että joutuu ahdistelun kohteeksi. Onko oikeasti paikkaa jossa tuo mahdollisuus olisi nolla? Jossain autiolla saarella

Vierailija
92/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olemalla ihan normaali ja sopivasti varovainen nainen, olen välttynyt ahdistelulta koko elämäni. En ole lähtenyt tuntemattomien matkaan, en flirttaile tai tunkea tuntemattomien lähelle. En kulje yksin humalassa, baarista kotiin. En sovi ensitreffejä kuin julkisille paikoille, en mene kenenkään kotiin ennen kun tunnen hänet kunnolla. 

Missään kaupassa, kuntosalilla, lenkillä, töissä... jne ei juuri ketään ikinä ahdistella. Se on ihan varma.

Minäkään en lähde tuntemattomien matkaan, en juo alkoholia, en flirttaile tms. Siitä huolimatta jouduin esimieheni ahdistelemaksi, työaikana.

Sanoiko kännykän käytöstä vai taukojen venymisestä? 

Vierailija
93/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumishuoneella, ehkä😬

Vierailija
94/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, olen ihan vaan muutaman kerran kokenut ahdistelua. Enkä ole mitenkään pahan näköinenkään

Eli naiset siis tosiaan jopa kaipaavat miesten ahdistelua? Arvasin tämän, tykkäävät siis kuitenkin!

T. Limainen setämies 55 

Vierailija
95/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tupperware-ilta

joogakerho

korvakynttiläkerho

horoskooppi-ilta

siioninvirsiseurat

televisioitu juhlajumalan palvel

Siioninvirsiseurat! Ei todellakaan. Kun saarnaaja saa kansan "liikutuksiin", voi tapahtua vaikka ja mitä. Alue Korpelais-liikkeestä.😁

Vierailija
96/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seurassa ei ole mokomaa vääryyttä, mutta en myöskään ole jatkuvasti kauhean seurallinen. Nokka kiinni kirjoissa ja pianossa melkein ikuisesti. Naisten jahtaaminen? Täysin tärähtänyttä.

-Polymaatikko 

Vierailija
97/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olemalla ihan normaali ja sopivasti varovainen nainen, olen välttynyt ahdistelulta koko elämäni. 

Tämä ei aina riitä. Kyse ei ole pelkästään varovaisuudesta, vaan osaltasi onnesta, josta olisin sinuna kiitollinen. Itsellä samat varovaisuudet ja valinnat, olen silti tullut ahdistelluksi monesti ja monessa paikkaa. Usea mies on vainonnut minua. Ensimmäinen tällainen tilanne jo 13-vuotiaana.

Olen tullut siihen tulokseen, että minussa on jotakin, joka vetoaa tietyntyyppiseen maskuliinisen ja röyhkeään miestyyppiin. Ulkonäöltäni en ole erityisen kaunis, aika perus.

Olen kokenut samaa, ja tullut päätelmään, että koska ahdistelija on pohjimmiltaan pelkuri, hän valitsee uhrikseen aran oloisia, hiljaisia naisia tai tyttöjä, joiden ei usko nostavan äläkkää. Kyse ei ole siitä oletko kaunis tai ruma, vaan oletko helppo uhri. 

Siksihän juuri aivan nuoria tyttöjä ahdistellaan eniten. He ovat pervon kannalta vaarattomimpia. 

Vierailija
98/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Pohjanmaa

Vierailija
99/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen paikka maapallolla, jos olet ruma ja ylipainoinen nainen. 

Vierailija
100/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen näköisen naisen kehossa, joka on vaatetettu ilman että tissit tai pylly on esillä.

T. Ihan tavallinen ja nätti nainen, jota ei ikinä ahdistella 

Mutta jotakuta toista ahdistellaan. Et ole todiste yhtään mistään.

Olin itse 11-vuotias lapsen kesämekossa, kun humalainen äijäkaksikko ahdisteli juna-asemalla ja junassa. Heittivät pillujuttua ja tunkivat käsiä helman alle. Ikinä pelännyt niin paljon.

Mitäpä veikkaat, oliko tissit tai pylly esillä? Ei ollut. Olin ihan tavallinen ja nätti tyttölapsi, mutta silti ahdisteltiin. Teininä ja aikuisena paheni vain vielä. 

Olet sisältä ruma juttujesi kanssa, vaikka nätiksi ulkokuortasi luuletkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi