Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa paikkoja missä nainen saa elää rauhassa ilman seksuaalista ahdistelua

Vierailija
05.10.2025 |

- oma koti yksin asuessa

- nunnaluostari

- naisten sali

Muita, mitä?

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Ja nää samat suomiakat lähtee rantalomille turkkiin ja gampiaan, ja parrua tulee joka ilta joka reikään.

No mutta se onkin sitä parempaa ahdistelukulttuuria.

Vierailija
62/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tämä jatkuva ahdistelu jota nykyään kaikki kokevat? En ymmärrä. Minua on ahdisteltu kerran mutta miehet ovat muuten lähestyneet ja olen osannut pyytää heitä poistumaan.

"Koska minua ei ole ahdisteltu, en usko muidenkaan kokevan ahdistelua".

"koska minua on ahdistelu, uskon että kaikkia muitakin ahdistellaan jatkuvasti koska en halua miettiä mikä minussa kannustaa ahdisteluun"

Korjasin sen sulle. 

Sinusta ahdistelu on siis uhrin vika? Ok. Se kertoo paljon sinusta, eikä mitään positiivista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä leirillä oli naisten ja miesten puoli erikseen. Ajattelin että voi rauhassa. Niin eikö yksi nainen osoittautunut lesboksi. Ihan normaalilta vaikutti ensin, yllätti kun hiipi selän taakse ja hiveli niskaa. Hyi helvetti.

Tuollaiset ihmeen ällöttävät ahdis telija les bot sitten vain likaavat muiden sek su aali väh emm istöihin kuuluvien maineet. Heti kun jossain kuulee sanan les bo niin ekana tulee ihmisille mieleen tollaset mielisairaat yksilöt. Hyhhyh.

Vierailija
64/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ihmetyttää nää "joka paikassa ahdistellaan" väitteet. Olen itse hyvin kaunis nainen, eikä minua ole ahdisteltu. Baarissa on isketty mutta se ei ole mitään ahdistelua vaan normaalia pyrkimystä parinmuodustukseen. 

Toisaalta olin nuori eri aikana. Nyt täällä on niin paljon eri uskonosta ja kulttuureista tulleita miehiä, että ahdistelua saattaa toki kohdata paljon enemmän.

Ap:lle vinkki, muuta johonkin kaupunkiin ja kauoingiosaan missä ei ole näitä maahantuotuja ahdistelijoita niin saat sinäkin olla rauhassa 

Ei jokaista naista joka päivä ja joka paikassa, vaan jotain naista joka päivä ja jossain, eli jatkuvasti.

Ja ihan turha syyttää vaan ulkkiksia. Kantikset tekee osansa.

Minä olen kuullut ulkomaalaisilta naisilta täysin päinvastaista, että suomalaiset miehet eivät ahdistele ollenkaan.

Vierailija
65/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tämä jatkuva ahdistelu jota nykyään kaikki kokevat? En ymmärrä. Minua on ahdisteltu kerran mutta miehet ovat muuten lähestyneet ja olen osannut pyytää heitä poistumaan.

"koska minua on ahdistelu, uskon että kaikkia muitakin ahdistellaan jatkuvasti koska en halua miettiä mikä minussa kannustaa ahdisteluun"

Korjasin sen sulle. 

Sinusta ahdistelu on siis uhrin vika? Ok. Se kertoo paljon sinusta, eikä mitään positiivista.

Taidat olla aika tyhmä ihminen päättelyinesi.

-eri

Vierailija
66/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ihmetyttää nää "joka paikassa ahdistellaan" väitteet. Olen itse hyvin kaunis nainen, eikä minua ole ahdisteltu. Baarissa on isketty mutta se ei ole mitään ahdistelua vaan normaalia pyrkimystä parinmuodustukseen. 

Toisaalta olin nuori eri aikana. Nyt täällä on niin paljon eri uskonosta ja kulttuureista tulleita miehiä, että ahdistelua saattaa toki kohdata paljon enemmän.

Ap:lle vinkki, muuta johonkin kaupunkiin ja kauoingiosaan missä ei ole näitä maahantuotuja ahdistelijoita niin saat sinäkin olla rauhassa 

Ei jokaista naista joka päivä ja joka paikassa, vaan jotain naista joka päivä ja jossain, eli jatkuvasti.

Ja ihan turha syyttää vaan ulkkiksia. Kantikset tekee osansa.

No kyllähän äiti tappaa lapsenkin joka päivä jossain. Ei ne kaikki äidit silti lapsiaan tapa.

Varmasti on ihan kaikenmaalaisia miehiä jotka ahdistelee ja kaikenmaalaisia naisia myös. Mutta katso Suonen raiskaustilastoja, niissä ulkomaalaiset ovat todellakin yliedustettuja niissä tilastoissa. 

Vierailija
67/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi. 

Suomalia

Vierailija
68/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole koskaan ryöstetty eikä pahoinpidelty eikä tapettu, mutta uskon sellaista tapahtuvan kyllä joillekuille.

-eri

Toi nyt on yhtä tyhmä argumenti kun että minulle ei ole koskaan työnnetty kurkkua anukseen, mutta jolllekin se on varmasti tapahtunut. Parempi huudella kovaan ääneen kurkun anukseen työntämisen vaaroista. 

Niinkö? Uutisista saa lukea ryöstöistä ja murhista joka päivä. Niiden yleisyyden takia on tehty lakejakin. Aika aivoton pitää siis olla, jos ei usko ryöstöjä tapahtuvan. 

Vierailija
69/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen täydessä junassa istuin pariskunnan naisen vieressä. Miehensä istui vastapäätä minua. Kaikkien polvet olivat kiinni toisissaan. Mies katseli aikansa minua, en vastannut katseeseen. Sitten hän alkoi hiplata puolisonsa polvea, joka oli kiinni polvessani. Täysin tarpeetonta tuossa tilanteessa.

Koin taas uuden muodon seksuaalisesta ahdistelusta, eikä jäänyt hyvä olo. Olin kuitenkin matkustajana junassa, matkalla paikasta A paikkaan B, en etsimässä seuraa.

Vierailija
70/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että päiväkoti olisi sellainen paikka, mutta nyt kun olen sivusta seurannut kuinka isät käyttäytyvät nuorten nättien hoitajien ja opettajien edessä, olen sanaton. Jopa harjoittelijoita pitää suorastaan suojella näiltä ahnailta isukeilta. Yäk.

Vierailija
71/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olemalla ihan normaali ja sopivasti varovainen nainen, olen välttynyt ahdistelulta koko elämäni. En ole lähtenyt tuntemattomien matkaan, en flirttaile tai tunkea tuntemattomien lähelle. En kulje yksin humalassa, baarista kotiin. En sovi ensitreffejä kuin julkisille paikoille, en mene kenenkään kotiin ennen kun tunnen hänet kunnolla. 

Missään kaupassa, kuntosalilla, lenkillä, töissä... jne ei juuri ketään ikinä ahdistella. Se on ihan varma.

Luepa joskus uutisia. Naisia ahdistellaan missä vain. Joku mummohan jopa raiskattiin pesutuvassaan, vaikka sä olet ihan varma.

Vierailija
72/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuussa. 

Marsissa.

Vierailija
73/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irak, Iran ja Afganistan ovat kulma feminiinisiä naisten paratiiseja.

Vierailija
74/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalleissa on naisten vuoroja. Ei ole persuäijiä tuijottelemassa

Vierailija
75/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olemalla ihan normaali ja sopivasti varovainen nainen, olen välttynyt ahdistelulta koko elämäni. 

Tämä ei aina riitä. Kyse ei ole pelkästään varovaisuudesta, vaan osaltasi onnesta, josta olisin sinuna kiitollinen. Itsellä samat varovaisuudet ja valinnat, olen silti tullut ahdistelluksi monesti ja monessa paikkaa. Usea mies on vainonnut minua. Ensimmäinen tällainen tilanne jo 13-vuotiaana.

Olen tullut siihen tulokseen, että minussa on jotakin, joka vetoaa tietyntyyppiseen maskuliinisen ja röyhkeään miestyyppiin. Ulkonäöltäni en ole erityisen kaunis, aika perus.

Vierailija
76/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olemalla ihan normaali ja sopivasti varovainen nainen, olen välttynyt ahdistelulta koko elämäni. 

Tämä ei aina riitä. Kyse ei ole pelkästään varovaisuudesta, vaan osaltasi onnesta, josta olisin sinuna kiitollinen. Itsellä samat varovaisuudet ja valinnat, olen silti tullut ahdistelluksi monesti ja monessa paikkaa. Usea mies on vainonnut minua. Ensimmäinen tällainen tilanne jo 13-vuotiaana.

Olen tullut siihen tulokseen, että minussa on jotakin, joka vetoaa tietyntyyppiseen maskuliinisen ja röyhkeään miestyyppiin. Ulkonäöltäni en ole erityisen kaunis, aika perus.

Minua kourittiin myös aikuisen miehen toimesta ollessani 13-vuotias. Siitä aukenikin sitten ihan uusi maailma, jollaiseen ei vielä lapsena ollut aiemmin törmännyt.. Että sun keho oli vapaata riistaa kosketeltavaksi ja arvosteltavaksi.

Vierailija
77/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena käynyt usein arabimaissa,ei siellä kukaan ahdistellut,vaikka pukeuduin länsimaisesti.Täällä Suomessa ahdistelee kaiken ikäiset 25-80v miehet, yks pappa 80v näytti vehkeensä kauppakeskuksessa.

Vierailija
78/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisenä olen muuttunut näkymättömäksi. 

Sama täällä, mikä on kyllä helpottavaa. Nuorena olin katseiden kohteena, en enää. Paitsi on minua kuvattu ET-lehteen .

Vierailija
79/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että vain omassa kodissa, jos asuu yksin. Tosin sekään ei auta, jos ahdistelu tapahtuu viesteillä tms.

Vierailija
80/119 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni naiset kykenevät seksuaalisen ahdisteluun ja väkivaltaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi