Luetelkaa paikkoja missä nainen saa elää rauhassa ilman seksuaalista ahdistelua
- oma koti yksin asuessa
- nunnaluostari
- naisten sali
Muita, mitä?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläisenä olen muuttunut näkymättömäksi.
Ihan itse valittua. Olet heti näkyvä kun uskallat vastustaa valtavirtaa, vaikka olemalla superkonsevatiivi tantta. Jos näkymättömyys kyllästyttää niin alappa siis äksyksi.
Tavallisen näköisen naisen kehossa, joka on vaatetettu ilman että tissit tai pylly on esillä.
T. Ihan tavallinen ja nätti nainen, jota ei ikinä ahdistella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tämä jatkuva ahdistelu jota nykyään kaikki kokevat? En ymmärrä. Minua on ahdisteltu kerran mutta miehet ovat muuten lähestyneet ja olen osannut pyytää heitä poistumaan.
"Koska minua ei ole ahdisteltu, en usko muidenkaan kokevan ahdistelua".
"koska minua on ahdistelu, uskon että kaikkia muitakin ahdistellaan jatkuvasti koska en halua miettiä mikä minussa kannustaa ahdisteluun"
Korjasin sen sulle.
Just. Ja nää samat suomiakat lähtee rantalomille turkkiin ja gampiaan, ja parrua tulee joka ilta joka reikään.
Minä tai siskoni emme ole ainakaan kokeneet ahdistelua yhtään missään.
Voihan noissa kahdessa alimnassakin joku ahdistella. Transnainen tai nainen joka on lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Haudassa!
Vasta sitten kun on maatunut. Joku sekopää voi kaivaa ruumiin esiin ja raizkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tämä jatkuva ahdistelu jota nykyään kaikki kokevat? En ymmärrä. Minua on ahdisteltu kerran mutta miehet ovat muuten lähestyneet ja olen osannut pyytää heitä poistumaan.
Mua ei ole koskaan ryöstetty eikä pahoinpidelty eikä tapettu, mutta uskon sellaista tapahtuvan kyllä joillekuille.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saimaan saaressa. Yksin. Nestori Miikkulaista saa kuitenkin varoa
💗
Mua vähän ihmetyttää nää "joka paikassa ahdistellaan" väitteet. Olen itse hyvin kaunis nainen, eikä minua ole ahdisteltu. Baarissa on isketty mutta se ei ole mitään ahdistelua vaan normaalia pyrkimystä parinmuodustukseen.
Toisaalta olin nuori eri aikana. Nyt täällä on niin paljon eri uskonosta ja kulttuureista tulleita miehiä, että ahdistelua saattaa toki kohdata paljon enemmän.
Ap:lle vinkki, muuta johonkin kaupunkiin ja kauoingiosaan missä ei ole näitä maahantuotuja ahdistelijoita niin saat sinäkin olla rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko ahdistelulla tässä esimerkiksi sitä, että joku osoittaa olevansa sinusta seksuaalisesti kiinnostunut?
Tarkoitatko tällä viestilläsi, että olet idiootti?
Yrittää pilata keskustelua epärehellisellä taktiikalla. Perusmies siis.
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti tiedä, minulla ei ole ko. ongelmaa ollut eikä tule.
Ööh.. jos sulla ei ole sitä ongelmaa, sittenhän sä tiedät! Missä asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole koskaan ryöstetty eikä pahoinpidelty eikä tapettu, mutta uskon sellaista tapahtuvan kyllä joillekuille.
-eri
Toi nyt on yhtä tyhmä argumenti kun että minulle ei ole koskaan työnnetty kurkkua anukseen, mutta jolllekin se on varmasti tapahtunut. Parempi huudella kovaan ääneen kurkun anukseen työntämisen vaaroista.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen näköisen naisen kehossa, joka on vaatetettu ilman että tissit tai pylly on esillä.
T. Ihan tavallinen ja nätti nainen, jota ei ikinä ahdistella
Sinusta siis on naisen ulkonäön vika että häntä ahdistellaan? On liian kaunis tai isotissinen tai pukeutuu väärin? Ahaa.. Kummasti kyllä peittävästi pukeutuneita mummojakin rai skataan. Ja lapsia ja eläimiä. Onko heilläkin liian iso peppu ja liikaa esillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haudassa!
Vasta sitten kun on maatunut. Joku sekopää voi kaivaa ruumiin esiin ja raizkata.
Tuhkaaminen auttaa tähän.
Kaikki arabimaat, kunhan pukeudut mustaan säkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ihmetyttää nää "joka paikassa ahdistellaan" väitteet. Olen itse hyvin kaunis nainen, eikä minua ole ahdisteltu. Baarissa on isketty mutta se ei ole mitään ahdistelua vaan normaalia pyrkimystä parinmuodustukseen.
Toisaalta olin nuori eri aikana. Nyt täällä on niin paljon eri uskonosta ja kulttuureista tulleita miehiä, että ahdistelua saattaa toki kohdata paljon enemmän.
Ap:lle vinkki, muuta johonkin kaupunkiin ja kauoingiosaan missä ei ole näitä maahantuotuja ahdistelijoita niin saat sinäkin olla rauhassa
Ei jokaista naista joka päivä ja joka paikassa, vaan jotain naista joka päivä ja jossain, eli jatkuvasti.
Ja ihan turha syyttää vaan ulkkiksia. Kantikset tekee osansa.
Ap, olemalla ihan normaali ja sopivasti varovainen nainen, olen välttynyt ahdistelulta koko elämäni. En ole lähtenyt tuntemattomien matkaan, en flirttaile tai tunkea tuntemattomien lähelle. En kulje yksin humalassa, baarista kotiin. En sovi ensitreffejä kuin julkisille paikoille, en mene kenenkään kotiin ennen kun tunnen hänet kunnolla.
Missään kaupassa, kuntosalilla, lenkillä, töissä... jne ei juuri ketään ikinä ahdistella. Se on ihan varma.
Joku voi kaivaa ylös ja yhtyä!