Luetelkaa paikkoja missä nainen saa elää rauhassa ilman seksuaalista ahdistelua
- oma koti yksin asuessa
- nunnaluostari
- naisten sali
Muita, mitä?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
tupperware-ilta
joogakerho
korvakynttiläkerho
horoskooppi-ilta
siioninvirsiseurat
televisioitu juhlajumalan palvelus
Valon enkeliksi naamioituneita paholaisia, päsmäreitä voi olla ihan joka paikassa. Aina joku haluaa enemmän valtaa ennenpitkää. Vaihtoehtopaikoissa on aina rahantarve. Hoitoalalla on naisia jotka tarvisi itse apua. Onni jos löytää paikan, jossa on hetken rauha.
Kenen viettelypyrkimykset koet ahdistaviksi. Mikäli uus-suomalaisuus viehättää, niin mene paariin kussa on vain salskeita jorubia ja suulaita pashtuja eikä tukevia karsastavia maaseudun inkelispoikasia yhtääkään
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tämä jatkuva ahdistelu jota nykyään kaikki kokevat? En ymmärrä. Minua on ahdisteltu kerran mutta miehet ovat muuten lähestyneet ja olen osannut pyytää heitä poistumaan.
"Koska minua ei ole ahdisteltu, en usko muidenkaan kokevan ahdistelua".
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko ahdistelulla tässä esimerkiksi sitä, että joku osoittaa olevansa sinusta seksuaalisesti kiinnostunut?
Tarkoitatko tällä viestilläsi, että olet idiootti?
Vierailija kirjoitti:
tupperware-ilta
joogakerho
korvakynttiläkerho
horoskooppi-ilta
siioninvirsiseurat
televisioitu juhlajumalan palvelus
😂 Totta, tosin joogakerhon vetäjähän voi olla joku narsistinen munakireissä trikoissa viihtyvä gurua leikkivä naistenahdistelijaäijä
Vierailija kirjoitti:
Saimaan saaressa. Yksin. Nestori Miikkulaista saa kuitenkin varoa
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko ahdistelulla tässä esimerkiksi sitä, että joku osoittaa olevansa sinusta seksuaalisesti kiinnostunut?
Liian pitkä katse on jo ahdistelua. Liian läheltä kävely myös. Bussissa samalla penkillä istuminen on myös sitä.
Naiselle puhuminen on sitä ja Hymyily ehdottomasti.
Miten niin? Nainenhan elää seksuaalisesta ahdistelusta. Mikäli nainen ei koe seksuaalista ahdistelua, saa kuulla valitusta siitä, että on "näkymätön". Mitä elämää se muka on?
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan lesbosuhteissa esiintyy suhteessa enemmän lähisuhdeväkivaltaa kuin heteropareilla.
No etkö itselläsi hermot alkaisi aika pian mennä, jos joutuisit olemaan suhteessa naisen kanssa?
Ehdotan ap:lle Kabulia. Siellä saa nainen olla ihan rauhassa ikkunattomassa huoneessa. Muu on syntiä, mutta tietenkin aivan mahdollista, sillä ei kai kivittämistä lasketa ahdisteluksi?
En valitettavasti tiedä, minulla ei ole ko. ongelmaa ollut eikä tule.
Vessa, ehkä siksi siellä paljon viihdytään..
Saimaan saaressa. Yksin. Nestori Miikkulaista saa kuitenkin varoa
Tai kultisti Miikkulainen.
Eläkeläisenä olen muuttunut näkymättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ho mo baarissa?
Todennäköisesti näin koska naisten puolella on aina yksi tai kaksi naisista kiinnostunutta joita saa häätää samanlailla pois kuin miehiä.
Todellinen homobaari jossa kaikki ovat kaapista ulkona ja minne bi ei ole sallittu.
Menkää naiset sporttibaariin. Saatte olla rauhassa, kun miehet katsovat futista.
Vierailija kirjoitti:
Ho mo baarissa?
Ääni tälle :D
Lesboyhteisöt. Siellähän rakastatte toisianne rauhassa.
Tämä sama utopia toistuu myös homoversiona: kaikkein parasta kun tooista sukupuolta ei ole ole olemassakaan.
Nämä tyypit saavat päättää yhteiskunnan perusrakenteesta? Kuten siitä miten lapset tulevaisuudessa tuotetaan?
Entä jos vain nämä saavat päättää kaikesta?
Kiinnostuksen täytyy olla molemminpuolista. Joskus ne luotaantyöntävimmät vihaa puoleensavetäviä ja kostaa. Kun mies ahdistelee naista kyse voi olla myös yleisestä ihmisvihasta.