Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työkavereita risoo kun en ota kahvipöydässä pullaa tai keksejä?

Vierailija
05.10.2025 |

Eihän se ole heiltä pois. Päinvastoin, saavat itse enemmän. Mulla on verenpaineet vähän koholla ja olen siitä kertonutkin mutta silti tyrkytetään kun "voi kuulemma vähän ottaa tai noin pieni keksi ei meinaa mitään"

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko kiertämään. En luottaisi heihin enää.

Vierailija
2/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuntevat itsensä lihaviksi kun syövät ja sinä et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole normaalia. Oletko joku vihervassu riidankylväjä?

Vierailija
4/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla oudot työkaverit.

Vierailija
5/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa muakin häiritsee, kun työkaveri ei koskaan ota tarjoiluja vastaan. Tulee ylimielinen fiilis hänestä, ettei kelpaa. 

Vierailija
6/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli myrkyttänyt ne ja turhautui kun ei taaskaan onnistunut

Vierailija
7/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytämättä leipojat ovat rasittavia.

Vierailija
8/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on niitä jotka syö toistenkin omat 

Vierailija
9/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4/4 |

05.10.2025 | 08:15

On muuten taivahan tosi!

Olin ns siäinen varahenkilö, menin missä tarvittiin. Kesti tosi kauan kun sain tolkuttaa, etten syö kakkuja, keksejä enkä karkkia.

Miksi miksi ei nyt yksi pulla...

Ei se siitä ole kiinni. Haluan syödä oikeata ruokaa enkä tuupata itseäni täyteen makealla.

Aikaa vei, mutta sitten lakkasivat tyrkyttämästä.

Vierailija
10/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tuo on todella rasittavaa. Me käymme melko harvoin oman tiimin kanssa toimistolla. Mutta kun käymme, niin AINA jotkut tuovat jotain naposteltavaa päiväksi siihen neukkarin pöydälle. Sitten koko päivän joku tarttuu siihen, että minä en syö niitä. Ja sitten alkaa se päivitettely, kuinka ihan hyvin voisin syödä, ei se yksi päivä herkuttelua haittaa jne. No, en syö, koska jatkuvasta makean napostelusta tulee huono olo ja maha kipeäksi. 

Vierailija
11/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4/4 |

05.10.2025 | 08:15

On muuten taivahan tosi!

Olin ns siäinen varahenkilö, menin missä tarvittiin. Kesti tosi kauan kun sain tolkuttaa, etten syö kakkuja, keksejä enkä karkkia.

Miksi miksi ei nyt yksi pulla...

Ei se siitä ole kiinni. Haluan syödä oikeata ruokaa enkä tuupata itseäni täyteen makealla.

Aikaa vei, mutta sitten lakkasivat tyrkyttämästä.

Mun työpaikoilla ei ole ollut tuollaista. Siksi sanoin oudoiksi.

Vierailija
12/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä ihmisillä ongelmat!

Toisilla siitä miksei joku syö pullaa ja toisilla siitä kun ne muut ihmettelee miksen syö.

Kyllä tuo varmaan parin vuoden terapian vaatii. Kaikille.

Vierailija
13/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa muakin häiritsee, kun työkaveri ei koskaan ota tarjoiluja vastaan. Tulee ylimielinen fiilis hänestä, ettei kelpaa. 

Ihmisillä voi olla vaikka mitä terveysongelmia, jotka ei näy ulospäin. Itse olen laiha maratoonari, mutta silti vaarassa saada 2. tyypin diabeteksen perintötekijöiden vuoksi. Joten en tosiaankaan syö mitään ylimääräistä makeaa töisssä. Mutta en myöskään koe, että minun pitäisi raportoida työkavereille terveysongelmistani.

Vierailija
14/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan ettet tykkää mistään makeista etkä suolaisista herkuista, että ne on sun mielestä pelkkää roskaa mitä ihminen ei tarvitse. Niinhän asia on ja heidänkin kannattais sitä miettiä.

Vierailija
15/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aivan pakko perustella kieltäytymisensä luennoimalla omasta terveydentilastaan, niin se on yksi todella ärsyttävä ja myös huomionkipeä tapa saada muut sanomaan " ettei tuo yksi keksi mitään haittaa". Tilanne on jo ajautunut tukalaksi sille, joka ei halua niitä syödä.

Sellaiset neutraalit kieltäytymiset, joihin kukaan ei kiinnitä huomiota, on kiittää tarjoamisesta ja  sanoa , että maistan sitten myöhemmin/huomenna/ viikon aikana. Ketään ei loppujen lopuksi kiinnosta syötkö sitä keksiä, kun et itse tee kieltäytymisestäsi numeroa. 

Vierailija
16/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystävä on pullahiiri, kertoi että hän ei pääse töissä kakkujen sun muitten ohi. Joka päivä jonkun synttärit, aika kakkua ja muuta hyvää. Heikko luonne, ei pysty, sanoi.

Vierailija
17/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun ystävä on pullahiiri, kertoi että hän ei pääse töissä kakkujen sun muitten ohi. Joka päivä jonkun synttärit, aika kakkua ja muuta hyvää. Heikko luonne, ei pysty, sanoi.

Tästäkö oli kyse??

Vierailija
18/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei tuollaista, aikuiset ottaa keksiä, pullaa yms jos haluaa. 

Vierailija
19/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leivo, en osta kotiinkaan leivonnsisia tai keksejä. Ei vaan maistu. Epämukavaa kun tyrkytetään ja ihmetellään. Hedelmä kelpaisi.

Vierailija
20/93 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi töissä ei ole tuota ongelmaa, mutta muuten lähipiirissä. Jatkuvaa ihmettelyä ja silmiä pyöritellään, kun en tykkää. Tätä on kestänyt vuosikaudet.

Pullat ostetaan ja laitetaan tarjolle ja kerta toisensa jälkeen ihmetellään, kun en ota. Sitten pakataan pullat pussiin lopuksi ja annetaan matkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme