Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että syömisen vähentämistä ei ikinä nähdävaihtoehtona

Vierailija
04.10.2025 |

Mikä siinä on niin vaikeaa olla syömättä niin paljon päivässä? Hyvä lukijan mielipide tästä järjettömyydestä. Lihavien ja ylipainoisten työkalupakissa ei ikinä ole vähemmän ruokaa, vaan joko leikkaus tai lihavuuslääke?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011532917.html

Kommentit (1110)

Vierailija
701/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä riehut täällä keskustelupalstalla, jos sun mielestä ei ole mitään keskusteltavaa? Et tunnu olevan ihan terve.

Vierailija
702/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa tähän päivän menu, joka sinun mielestäsi on sopiva ja lauhduttava. 

Ohiksena / erinä huutelen

Tuo toki riippuu ihmisestä onko allergiota tai muita rajoitteita. Mutta kokeileppa vaikka tätä:

Aamiainen 0700

Ruispala, + kinkkusiivu juustosiivu ja oivariini. 1 Omena, ja 1 kananmuna. 1 Kuppi kahvia. 

Lounas 1100

Broilerin rintafile n100g. N 1dl keitettyä riisiä. 2 Rkl Turkkilaisesta jugurtista tehtyä kastiketta. Sis mausteet ja suolaa.

Salaattia koko loppu lautanen ja päälle 1rkl pähkinöita ja 1tl auringonkukan siemeniä

Välipala. 15.00 Banaani ja kahvi

Päivällinen. 1800 Paistettu lohifile. N 100g. 2x perunaa. Tota samaa kastiketta ku lounaalla 2rkl. Ja loppu lautanen taas täyteen salaattia. Ilman niitä siemeniä. Mutta sekaan vaikka lusikallinen kuivattuja karpaloita.

Iltapala. Klo 21

Viisi ruokailua päivässä,miksi??? Jättää nuo kaksi ensimmäistä pois tai syö illallisen myöhemmin ja iltapala pois. Aivan liikaa ruokaa ja liian usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiliset syömiset:

- rasvaton, yrttinen kahden herneen hernekeitto n 4dl

- raakakaakao pari kuppia

- 2 porkkanaa

- idätetty papusalaatti ilman rasvaa tai juustoja, lihoja, ym.

- 50g pähkinöitä

- 150g itse tehtyä leipää (täysjyvävehnä ja kaura) voilla

Laskakaapa kalorienlaskijat montako kaloria tässä on. Olen hoikka, joten ehkäpä suunnilleen tälläaisella ruokavaliolla tekin laihtuisitte?

No montako kaloria tässä on? Jos tällaisella ruokavaliolla pysyy hoikkana ja toiminakykyisenä niin eikö tässä ole ratkaisu ongelmiinne?

Se ettet pysty kohtaamaan todellisuutta on ongelmallista ja noloa, ei se että joku kertoo sinulle faktoja. Ja sinä vielä tiedät nämä faktat etukäteen, kunhan vaan yrität puhua ne hiljaiseksi jotta voit jatkaa mässyttämistä. Varsinkin tuo eläinrasvojen ja juuston mässyttäminen kertoo vain ja nimenomaan nautintohakuisuudesta syömisessä, sitä ei voi perustella milään ravintoainepuutoksella ja on tunnettu fakta, että nämä tuottavat mielihyvää ja addiktiota. Kuten sokerikin.

Sepitä lisää, sepit

Mites kun fakta on se, että suurin osa ihmisistä ei halua syödä noin? Niin kuinka tuomittu yritys on epäonnistumaan jos niin ei halua tehdä?  Olisko kuitenkin että syö vaan niitä lihoja ja juustoja. Mutta sen verran vähemmän, että paino putoaa? 

Vierailija
704/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua ihmetyttää, että kuinka huonosti jollakulla täytyy mennä, jos ainoa millä voi itse tuntea itsensä paremmaksi on se, että on laihempi kuin joku toinen.

Vierailija
705/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa tähän päivän menu, joka sinun mielestäsi on sopiva ja lauhduttava. 

Ohiksena / erinä huutelen

Tuo toki riippuu ihmisestä onko allergiota tai muita rajoitteita. Mutta kokeileppa vaikka tätä:

Aamiainen 0700

Ruispala, + kinkkusiivu juustosiivu ja oivariini. 1 Omena, ja 1 kananmuna. 1 Kuppi kahvia. 

Lounas 1100

Broilerin rintafile n100g. N 1dl keitettyä riisiä. 2 Rkl Turkkilaisesta jugurtista tehtyä kastiketta. Sis mausteet ja suolaa.

Salaattia koko loppu lautanen ja päälle 1rkl pähkinöita ja 1tl auringonkukan siemeniä

Välipala. 15.00 Banaani ja kahvi

Päivällinen. 1800 Paistettu lohifile. N 100g. 2x perunaa. Tota samaa kastiketta ku lounaalla 2rkl. Ja loppu lautanen taas täyteen salaattia. Ilman niitä siemeniä. Mutta sekaan vaikka lusikallin

Viisi ruokailua päivässä,miksi??? Jättää nuo kaksi ensimmäistä pois tai syö illallisen myöhemmin ja iltapala pois. Aivan liikaa ruokaa ja liian usein.

Ei kukaan estä? Noita voi halutessaan vaikka yhdistellä jos syömiskerrat aiheuttavat ahdistuneisuutta. Mutta energiamäärä mitä tossa on lueteltu, on sen verran pieni, että riittää ehkä 10v lapsen kulutukseen. Joten kyllä sillä aikuinen laihtuu. Jos et enempää syö. Kerrat saa sitten valita mielensä mukaan. Jos ei välipaloja ja iltapaloja tykkää syödä. 

Vierailija
706/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiliset syömiset:

- 2 porkkanaa

- 50g pähkinöitä

Laskakaapa kalorienlaskijat montako kaloria tässä on. Olen hoikka, joten ehkäpä suunnilleen tälläaisella ruokavaliolla tekin laihtuisitte?

No montako kaloria tässä on? Jos tällaisella ruokavaliolla pysyy hoikkana ja toiminakykyisenä niin eikö tässä ole ratkaisu ongelmiinne?

Kevyt ja kasvispainotteinen ruokavalio voi tuntua t

Tämä koko ketju on pelkkää lihavien sepitystä siitä, miten he ajattelevat terveyttään ja siksi ylensyövät. Fakta on se, että yksikään ylensyövä ei ole terve ja ravintoaineita ei tarvita esimerkiksi eläinperäisistä tuotteista. Jos olet huolissasi rasvojen saannista niin esimerkiksi 20g oliiviöljyä ja 50g pähkinöitä per päivä riittävät oikein mainiosti. Noin, nyt voit pudottaa KAIKEN MUUN RASVAN ruokavaliostasi ja syödä lopuksi vain luomuvihanneksia sekä hivenaineita, jotta pysyt mahdollisimman terveenä! 

Sepitä lisää, sepitä!

Se ettet pysty kohtaamaan todellisuutta on ongelmallista ja noloa, ei se että joku kertoo sinulle faktoja. Ja sinä vielä tiedät nämä faktat etukäteen, kunhan vaan yrität puhua ne hiljaiseksi jotta voit jatkaa mässyttämistä. Varsinkin tuo eläinrasvojen ja juuston mässyttäminen kertoo vain ja nimenomaan nautintohakuisuudesta syömisessä, sitä ei voi perustella milään ravintoainepuutoksella ja on tunnettu fakta, että nämä tuottavat mielihyvää ja addiktiota. Kuten sokerikin.

Sepitä lisää, sepitä.

On kyllä melko erikoista, miten sä jaksat pyörittää samaa omaa sepitystä yhä uudelleen kuin ainoa totuus. Terveyden ja ruokavalion monimutkaisuus ei katoa sillä, että toistat yksinkertaistuksia ja leimaat ihmisiä ylensyöjiksi tai mielihyvän orjiksi. Eläinperäiset rasvat ja juusto eivät ole mikään automaattinen pahis, eikä kukaan ole täällä niitä syömistään "mässäilynä" perustellut.

Jos oikeasti kiinnostaisi ymmärtää eikä vain toitottaa valmiita kliseitä, niin ehkä oppisit, ettei terveellinen ruokavalio ole mustavalkoinen juttu eikä pelkkää luomuvihannesten ja hivenaineiden syömistä. Se, että et kestä erilaisia näkemyksiä tai uskalla kohdata tosiasioita, kertoo enemmän sinusta kuin kenestäkään muusta.

Ehdotan, että lopetat sen sepitä lisää -mantran ja otat vaikka hetken aikaa oppiaksesi oikeasti mistä tässä keskustelussa on kyse, ennen kuin alat syytellä muita. Muuten koko tämä viestisi kuulostaa lähinnä turhalta huutelulta. 

PS. Jos olet niin varma  että olet oikeassa, niin miksi sitten käyttäydyt kuin hermostunut pikkulapsi ja hyökkäät henkilökohtaisuuksiin eri mieltä olevia kohtaan?

Vierailija
707/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu kyllä. Mulla on rahat nykyään niin tiukassa, vaikka käyn töissä, että syön ruokaa paljon vähemmän kuin ennen. Paino se vaan laskee, vaikka en edes ole ollut ylipainoinen ennenkään. Ei aikaisemmassakaan maailmassa ollut lihavuusleikkauksia tai lääkkeitä ja kummasti ihmiset olivat hoikkia. 

Ketjussa tosiaan on ihmisiä, joiden mukaan syömättömyys ei kuulemma laihduta. Mutta eivät myöskään voi lopettaa syömistä, sillä jostain syystä on pakko syödä... Sitten kun mainitsee breatharianismin eli ihmiset, jotka eivät todellakaan syö, niin vaaditaan lähdeitä. Eli kun lihava sanoo, että syömättömyys ei laihduta, tämä on totta ja nyökkäillään. Sitten kun breatharianisti elää ilman ruokaa, tämä ei ole

Kuka haluaa keskustella sepittävän lihavan kanssa? Ei kukaan. Se on teidän keskinäinen harrastuksenne syömisen ohessa... Joo syön nämä kalorit tämän 1mikrogramman hirvenaineen takia mitä ilman KUOLEN siis EIKÄÄÄÄÄ PAKKO SAADA TÄMÄ HIRVENAINE MUMS MUMS MUMS JUUSTOA KERMAA SOKERIAA.

Syö vähemmän laihdu on enemmän on totuus ja juuri se penäämäsi fakta mitä epätoivoisesti yritätte kieltää. Mielenterveysongelmianne laihduttaminen tuskin parantaa, mutta onpahan ainakin inasen parempi olo kun ei kanna 60 kiloa turhan päiten päällään.

Tosiaan hormonitoiminta säätelee himoja ja siksi tekin sitä juustoa himoitsette, kun se tuottaa niin hyvän olon... Ja samasta syystä jos ette kestä "laskuja" juustonmässytyksestä niin ainoa vaihtoehto on huume, esim. ozempic. Se säätelee hormonitoimintaanne ja tuottaa teille nautintoa ilman sitä juustonmässytystä. 

Toki terve ihminen saa nautintoam muistakin asioista, ja näitäkin voit ihan itse googlettaa, mutta tuskinpa tuollaisen addiktion tasolla enää mikään koiran silittäminen edes tuntuu missään kun pitää saada mieluummin r aiskata lehmästä tissimaitoa ja tehdä siitä juustoa jotta tyydytytte.

Sepitä lisää.

Vierailija
708/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua ihmetyttää, että kuinka huonosti jollakulla täytyy mennä, jos ainoa millä voi itse tuntea itsensä paremmaksi on se, että on laihempi kuin joku toinen.

Ei pelkästään laihempi, vaan oikealla tavalla laihempi.

Vierailija
709/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiliset syömiset:

- 2 porkkanaa

- 50g pähkinöitä

Tietenkään ette, tehän glorifioitte ylensyönnin ja mässytyksen jollain hivenaineilla ja terveydellä, että pitää saada vitamiineja ja siksi mässyttää :D 

Nimenomaan terveys koostuu juuri mainitsemistasi asioista ja kaikki turha pullineen, eläinrasvoineen ja sokereineen päälle aiheuttaa puhdasta sairautta, ei suinkaan terveyttä. Valheellisempaa sepittelyä ei olekaan, kuin että pitää ylensyödä ylläpitääkseen terveyttä. Oikein emävale.

Vierailija
710/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla joku kompleksi pyrkiä olemaan parempi kuin muut? Jaxuhaleja.

Vierailija
711/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu kyllä. Mulla on rahat nykyään niin tiukassa, vaikka käyn töissä, että syön ruokaa paljon vähemmän kuin ennen. Paino se vaan laskee, vaikka en edes ole ollut ylipainoinen ennenkään. Ei aikaisemmassakaan maailmassa ollut lihavuusleikkauksia tai lääkkeitä ja kummasti ihmiset olivat hoikkia. 

Ymmärrän, että tuo voi kuulostaa yksinkertaiselta: ennen syötiin vähemmän ja oltiin hoikempia, joten nykyihmiset ovat vain laiskoja tai ahneita. Mutta todellisuus on monimutkaisempi.

Ennen vanhaan ruoka oli toisaalta niukempaa, mutta myös vähemmän prosessoitua,  ei jatkuvaa tarjontaa makeaa, rasvaista ja suolapitoista ruokaa, eikä ruokaa mainostettu jokaisessa käänteessä. Samalla ihmiset liikkuivat enemmän osana arkea. Nykyään eletään ympäristössä, jossa ruoka on jatkuvasti näkyvillä, helposti saatavi

Kukaan ei pakota syömään mitä mainostetaan ja tarjotaan. Ja kaikkia koskettavat ihan ne samat "haasteet", jotkut vaan selviytyvät niistä ja toiset eivät.

Terveys valitettavasti kulkee käsi kädessä KOHTUULLISEN syömisen kanssa, ei sen että syö kaikkea auringon alla. Itse asiassa eräs lääkäri dokumentoi onnistuneen painonpudotuksen vuoden mittaisella 100% appelsiinidieetillä, eikä mitannut potilaalta mitään ravintoainepuutoksia. 

Sepitä lisää, sepitä!

Appelsiinidieetti kuulostaa aika yksipuoliselta pitkäksi aikaa. Onko sulla joku luotettava lähde  tähän?

Vierailija
712/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiliset syömiset:

- 2 porkkanaa

- 50g pähkinöitä

Kevyt ja kasvispainotteinen ruokavalio voi tuntua t

Tämä koko ketju on pelkkää lihavien sepitystä siitä, miten he ajattelevat terveyttään ja siksi ylensyövät. Fakta on se, että yksikään ylensyövä ei ole terve ja ravintoaineita ei tarvita esimerkiksi eläinperäisistä tuotteista. Jos olet huolissasi rasvojen saannista niin esimerkiksi 20g oliiviöljyä ja 50g pähkinöitä per päivä riittävät oikein mainiosti. Noin, nyt voit pudottaa KAIKEN MUUN RASVAN ruokavaliostasi ja syödä lopuksi vain luomuvihanneksia sekä hivenaineita, jotta pysyt mahdollisimman terveenä! 

Sepitä lisää, sepitä!

Sepitä lisää, sepitä

Musta on mielenkiintoista, miten sä näet puusilmilläsi kirjoittajien painon. 

Onko sulla kaikki hyvin, kun olet noin vihainen?

Itse en ole ylipainoinen, mutta olen seurannut vierestä laihduttavia perheenjäseniä, ja tiedän mitä haasteita laihduttamisessa voi olla.

Vierailija
713/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteitä? Eikö muka riitä, että olen kuullut, että eräs lääkäri on kertonut? Mulle riittää. 

Vierailija
714/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiliset syömiset:

- 2 porkkanaa

- 50g pähkinöitä

Mites kun fakta on se, että suurin osa ihmisistä ei halua syödä noin? Niin kuinka tuomittu yritys on epäonnistumaan jos niin ei halua tehdä?  Olisko kuitenkin että syö vaan niitä lihoja ja juustoja. Mutta sen verran vähemmän, että paino putoaa? 

Niinpä. Paras olisi löytää tasapainoinen ruokavalio, mitä syöjä jaksaa noudattaa useamman kuukauden tai vuosia. Ja tietenkin mieluiten ruokia, mistä hän itse pitää. Suositellaankin, että laihdutettaisiin vain pari kiloa kuukaudessa, jotta tulisi pysyviä tuloksia.

En ymmärrä tuota asennetta, että laihdutuksen pitäisi olla kidutusta ja kituuttamista. Onko toi jotain lihavien rankaisua vai?

Vierailija
715/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiliset syömiset:

- 2 porkkanaa

- 50g pähkinöitä

Sitten sulla on 2 hyvää vaihtoehtoa.

1. Lopeta aikasi tuhlaaminen sepityksellä ja ole ylpeästi lihava, äläkä tuhlaa muidenkaan aika ja resursseja ylensyöntiharrastukseesi. Terveysongelmat hoidat myös omasta pikku lompsastasi tai kärsit niiden kanssa.

2. Hanki se ozempic tai vaikka katuhuumeita, niin saat nautintoa jostakin muusta kuin RASVASTAAAAAAAAA. Ei tarvitse edes paria viikkoa olla mässytys nollassa kun keho lakkaa niitä mässyjä vinkumasta. 

Mitä taas lihansyöntiin tulee niin nimenomaan sillä sekoitatte hormonitoimintaanne, sillä ihminen ei ole luontainen lihansyöjä vaan se aiheuttaa ongelmallista tulehdusta ja muita häiriöitä, siinä missä kasvisruokavalio tasaa mielialanvaihteluita ja laskee esim. aggressioita (tutkittu vangeilla). Lähteet: Googleta itse!

Vierailija
716/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan merkitystä vähätellään aina. Ylipainoisten lempitoteamia on että ei kannata liikkua koska sillä ei ole vaikutusta painonpudotukseen. Tai ei ole aikaa. Jo 20 min cardio hiit treeni illassa tekee ihmeitä rasvanpoltolle, aineenvaihdunnalle, lihaksille ja suorituskyvylle. 

Kunnon treenipäivänä kuluu lähes 1000 kcal pelkällä liikunnalla niin voi syödä huoletta kunnolla. Liikunta myös tekee sen että keho alkaa vaatimaan terveellistä ruokaa. 

Vierailija
717/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että tuo voi kuulostaa yksinkertaiselta: ennen syötiin vähemmän ja oltiin hoikempia, joten nykyihmiset ovat vain laiskoja tai ahneita. Mutta todellisuus on monimutkaisempi.

Ennen vanhaan ruoka oli toisaalta niukempaa, mutta myös vähemmän prosessoitua,  ei jatkuvaa tarjontaa makeaa, rasvaista ja suolapitoista ruokaa, eikä ruokaa mainostettu jokaisessa käänteessä. Samalla ihmiset liikkuivat enemmän osana arkea. Nykyään eletään ympäristössä, jos

En tiedä jatkuiko se tuota vuotta pidempään, mutta vuodessa olivat kaikki terveysongelmat poistuneet ja paino pudonnut. Potilas oli kuulemma erittäin hyvinvoiva ja iloinen.

Lähde: on mutta miksi paljastaisin sen sellaiselle, jolla on suoli niin täynnä pelkkää paskaa, että vaan paskoo kaiken päälle?

Vierailija
718/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa tosiaan on ihmisiä, joiden mukaan syömättömyys ei kuulemma laihduta. Mutta eivät myöskään voi lopettaa syömistä, sillä jostain syystä on pakko syödä... Sitten kun mainitsee breatharianismin eli ihmiset, jotka eivät todellakaan syö, niin vaaditaan lähdeitä. Eli kun lihava sanoo, että syömättömyys ei laihduta, tämä on totta ja nyökkäillään. Sitten kun

Kuka haluaa keskustella sepittävän lihavan kanssa? Ei kukaan. Se on teidän keskinäinen harrastuksenne syömisen ohessa... Joo syön nämä kalorit tämän 1mikrogramman hirvenaineen takia mitä ilman KUOLEN siis EIKÄÄÄÄÄ PAKKO SAADA TÄMÄ HIRVENAINE MUMS MUMS MUMS JUUSTOA KERMAA SOKERIAA.

Syö vähemmän laihdu on enemmän on totuus ja juuri se penäämäsi fakta mitä epätoivoisesti yritätte kieltää. Mielenterveysongelmianne laihduttaminen tuskin parantaa, mutta onpahan ainakin inasen parempi olo kun ei kanna 60 kiloa turhan päiten päällään.

Tosiaan hormonitoiminta säätelee himoja ja siksi tekin sitä juustoa himoitsette, kun se tuottaa niin hyvän olon... Ja samasta syystä jos ette kestä "laskuja" juustonmässytyksestä niin ainoa vaihtoehto on huume, esim. ozempic. Se säätelee hormonitoimintaanne ja tuottaa teille nautintoa ilman sitä juustonmässytystä. 

Toki terve ihminen saa nautintoam muistakin asioista, ja näitäkin voit ihan itse googlettaa, mutta tuskinpa tuollaisen addiktion tasolla enää mikään koiran silittäminen edes tuntuu missään kun pitää saada mieluummin r aiskata lehmästä tissimaitoa ja tehdä siitä juustoa jotta tyydytytte.

Sepitä lisää.

Itse keskustelisin 100 kertaa mieluummin lihavan kanssa kuin noin aggressiivisen ja vihamielisen ihmisen kanssa kuin sä.

Jos sä olet niin varma omista näkemyksistäsi, niin mä en ymmärrä miksi keskustelutyylisi muistuttaa enemmän solvauksenhuutelua kuin järkevää argumentointia. Faktoja voi tuoda esiin ilman henkilökohtaisuuksia, jos tavoitteena oikeasti on keskustella, eikä vain purkaa omaa turhautumista muihin ihmisiin.

Tuo kirjoitustyylisi kertoo enemmän sinun olotilastasi kuin kenenkään muun ruokavaliosta. Jos haluat tulla otetuksi vakavasti, kannattaa miettiä sävyä vähän uudelleen.

Vierailija
719/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiliset syömiset:

- 2 porkkanaa

- 50g pähkinöitä

Harmi ettei tässä kommentissa ollut mitään asiasisältöä, vaan oli pelkkää kaikkien ajan tuhlausta.

Ukko Nooa, Ukko Nooa,

Oli Kunnon Mies.

Vierailija
720/1110 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa tosiaan on ihmisiä, joiden mukaan syömättömyys ei kuulemma laihduta. Mutta eivät myöskään voi lopettaa syömistä, sillä jostain syystä on pakko syödä... Sitten kun mainitsee breatharianismin eli ihmiset, jotka eivät todellakaan syö, niin vaaditaan lähdeitä. Eli kun lihava sanoo, että syömättömyys ei laihd

No keskustele, en estele ollenkaan. Lihavilla on ihan omanlaisensa, eltaantuneelta rasvalta haiseva energiakenttänsä, jos siitä nautit niin nauti.

Miten riitely eli argumentointi voisi edes olla järkevää? On faktoja jotka tuottavat tuloksia ja sepityksiä. Tiede on täynnä sepityksiä JA valheita. Itse en moisin aikaani tuhlaa, ihan niin kuin en ylensyökään. Se ei tietenkään yllätä, että ylensyöjä mieluummin tuhlaa aikaansa lukuisiin tiedevalheisiin ja mässyttää niitäkin. Tuloksena kasa laadutonta paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän