Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v mies ei enää kiinnosta naisia

Vierailija
04.10.2025 |

Olen huomannut tämän valitettavasti se on näin. Olen 40 v ja käyn aika paljon baareissa ja toki juon alkoholia en viikottain toki. Mutta olen huomannu että baareissa en kiinnosta naisia, siis kyllä menen juttelemaan ja kaikkea mut huomaan et nainen on varattu tai ei sitten etsi mitään, tai ne on vääränlaisia. Kyllä se ennen oli erilaista kun oli nuorempi, naisia löyty. 

Peruasiat ihan kunnossa vakityössä käyn, ei ole lapsia, en niitä haluakkaan, harrastan paljon lenkkeilyä. Kavereita on aika vähän. Pidän itsestä kyllä huolta. Puhtaat vaatteet on ja hyvä tuoksu ja olen noin vähä alle 190 cm pitkä, En ole lihava ollenkaan.

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin nelikymppisenä naisena toivoisin että miehellä olisi lapsia. Jos siis uutta kumppania etsisin. 

Ei todellakaa kiinnosta lapset.

Siinäpä se. Suurimmalla osalla ikäisistäsi naisista on lapsia. Se karsii jo aika paljon pois.

Niin mitä sitten? Miksi pitäisi pakosta haluta lapsia?

No kun et löydä naisia? Ei niitä sinun iässäsi enää hommatakaan, mutta jos ajatukset toisten lapsista on tuollaisia niin ei kukaan sinusta kiinnostu.

Vierailija
142/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vain kiinnosta naisia niin en tiedä, aina on olemassa maksulliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin nelikymppisenä naisena toivoisin että miehellä olisi lapsia. Jos siis uutta kumppania etsisin. 

Siinäpä se. Suurimmalla osalla ikäisistäsi naisista on lapsia. Se karsii jo aika paljon pois.

No kun et löydä naisia? Ei niitä sinun iässäsi enää hommatakaan, mutta jos ajatukset toisten lapsista on tuollaisia niin ei kukaan sinusta kiinnostu.

Naisilla kyllä saa olla lapsia, itse en halua

Vierailija
144/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla kyllä saa olla lapsia, itse en halua

Ei kiinnosta lapset, totesit. Ne naisen lapset tulevat myös sinun elämääsi. Ei kukaan halua tuollaista lastensa elämään.

Vierailija
145/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joihin sinulla ei ole varaa. Koska ne pelivelat.

Vierailija
146/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun minuaki naiset osa on kehunut mutta ei sitten kiinnosta tutustua eivät anna läheisyyttä koskea ja seksiä- Kyllä mies kaipaa seksiä.

Vierailija
147/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joihin sinulla ei ole varaa. Koska ne pelivelat.

On varaa hyvä palkka ja käyn töissä

Vierailija
148/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kiinnostaa, jos omanikäinen nainen kiinnostaa. Lapsia 3kpl. Yksi asuu jo omillaan, 17v ja 7v kotona. Yhteishuoltajuus. Miehet taitaa usein havitella liian nuoria naisia..?

t.39v

Vierailija
149/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua kiinnostaa, jos omanikäinen nainen kiinnostaa. Lapsia 3kpl. Yksi asuu jo omillaan, 17v ja 7v kotona. Yhteishuoltajuus. Miehet taitaa usein havitella liian nuoria naisia..?

t.39v

Ei mielellää kiinnosta naiset oman ikäset joilla on lapsia, koska itse miehenä en halua lapsia  m 40

Vierailija
150/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksei naiset vaa kiinnostu komea ja pitkä mies vakityöt ja kaikki kunnos. velka ei haittaa.

Vierailija
151/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.39v

Ei mielellää kiinnosta naiset oman ikäset joilla on lapsia, koska itse miehenä en halua lapsia  m 40

Jos kriteerejä on liikaa, ei voi löytääkään? Toisen lapset ei oo sun lapsia. En mäkään kyllä ottais miestä, joka käy usein baarissa

t.se sama 39v

Vierailija
152/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tukevemmat naisetki antaa pakkeja jatkuvasti niin jotain on pielessä sitten.

Vierailija
153/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.39v

Jos kriteerejä on liikaa, ei voi löytääkään? Toisen lapset ei oo sun lapsia. En mäkään kyllä ottais miestä, joka käy usein baarissa

t.se sama 39v

Mä en taas ottais naista joka ei käy baareissa, ei ole mitään yhteistä.

Vierailija
154/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.39v

t.se sama 39v

Mä en taas ottais naista joka ei käy baareissa, ei ole mitään yhteistä.

Ziisus!! Onneks tää oli zzzzzoukki!!!

Vierailija
155/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lihavatki antaa pakkeja missä vois olla vika?

Vierailija
156/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa naiset suoraa mikä mättää? koska en ole itse lihava, sen ymmärtäisin jos olisin.

Vierailija
157/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama tais palsta hiljentyä, täytyy sit kehittää itseään enempi, lapsia ei tule enkä halua.

Vierailija
158/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun minuaki naiset osa on kehunut mutta ei sitten kiinnosta tutustua eivät anna läheisyyttä koskea ja seksiä- Kyllä mies kaipaa seksiä.

Nainen ei kaipaa seksiä jonkun jankkaavan heikkolahjaisen pelivelkaisen juopon kanssa.

Vierailija
159/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että millasia miehiä naiset nykyään etsii?

Täyspäisiä ja luotettavia. Sinä et kuulu kumpaankaan kategoriaan.

Vierailija
160/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää, että kiinnostan yhtä naista. Häntä kiinnostankin tosi paljon. Ihana nainen.

Voi olla, että joitain muitakin naisia kiinnostaisin, mutta minua ei kiinnosta muut.

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme