40 v mies ei enää kiinnosta naisia
Olen huomannut tämän valitettavasti se on näin. Olen 40 v ja käyn aika paljon baareissa ja toki juon alkoholia en viikottain toki. Mutta olen huomannu että baareissa en kiinnosta naisia, siis kyllä menen juttelemaan ja kaikkea mut huomaan et nainen on varattu tai ei sitten etsi mitään, tai ne on vääränlaisia. Kyllä se ennen oli erilaista kun oli nuorempi, naisia löyty.
Peruasiat ihan kunnossa vakityössä käyn, ei ole lapsia, en niitä haluakkaan, harrastan paljon lenkkeilyä. Kavereita on aika vähän. Pidän itsestä kyllä huolta. Puhtaat vaatteet on ja hyvä tuoksu ja olen noin vähä alle 190 cm pitkä, En ole lihava ollenkaan.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä naiset ovat hiton vaativia ja nirsoja hienoine laukkuineen ja irtoripsineen, ei tietenkää semmosille kelpaa.
Omien sanojesi mukaan tuollaiset naiset ei edes kiinnosta sua, etkä lähesty niitä. Miksi siis murehdit heille kelpaamista?
Koska haluaisin semmoisen, rumat naiset ei nappaa, koska olen itse pitkä ja komea mies.
Ymmärtäisin jos olisin eläkkeellä tai työtön, sillon ei naiset kiinnostuisi se on selvää.
Vierailija kirjoitti:
Etkö oppinut yhdestä kerrasta. Tyydy vain irtopainoksiin, tarvittaessa maksulliseen, jotta saat paineesi purettua. Minä erosin 4 vuotta sitten enkä takuulla ota enää naista asumaan kanssani, kaiken riesan ja elämisen rajoite. Kun olet yksin, on vain yksinkertaisia ongelmia, jos otat naisen, sinulla on nelinkertaisia ongelmia.
Usko pois, nainen on siittämiseen ja synnyttämiseen, ei muuhun. Miehen tehtävä on kerätä varallisuutta ja sotia. Ei kannata pilata järjenjuoksuaan kaipaamalla ongelmia. Ota koira tai kissa jos tarvtset jonkin huolehdittavan. Ai että olen onnellinen että pääsin eroon moisesta rasitteesta ja taakasta.
Yksi epäonnistunut suhde ei tarkoita, että kaikki naiset olisivat samanlaisia ongelmanaiheuttajia. Sellainen yleistys on pelkkää tekosyiden etsimistä, oman katkeruuden oikeuttamista, lapsellista, itsekästä ja rehellisesti sanottuna säälittävää.
Vähän kuin sanoisi, että koska yksi auto hajosi (koska sinä kohtelit sitä miten kohtelit), kaikki autot ovat roskaa. Aikuisten ihmisten pitää pystyä katsomaan maailmaa vähän laajemmin kuin oman pettymyksensä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen menin jutteleen naiselle joka katseli minua 50 v nainen, mutta hän oli varattu, niin olis varmaan kiinnostanut jos sinkku.
Nainen keksi heti olevansa varattu, kun avasit suusi.
Mäkin valehtelen olevani varattu, jos pokaava mies vaikuttaa ahdistavalta.
Niinpä. Ja kun kyseessä on Allu, joka on hieman hitaalla kulkeva, eikä osaa keskustella oikein mistään, niin hyvin äkkiä naiset muuttuvat varatuiksi.
En tiedä kuka on Allu ja en ole Allu.
Allu on Vantaalla asuva heikkolahjainen mies, joka on postilla töissä. Hänellä on vuokrakämppä, tonnin auto ja pelivelkoja yli 40 tuhatta. Allu juopottelee, menee baareihin katselemaan naisia, joita sitten kohtelee jopa väkivaltaisesti, kun he eivät Allulle lämpene. Allu tekee sekä tälle palstalle että Suoli24:lle vähintään kaksi avausta viikossa siitä, kuinka hän on pitkä, komea ja kaikki asiat on hyvin, mutta kun eivät kuitenkaan ole, koska on velkaa eikä naistakaan saa. Allu on postannut sekä kuvansa että puhelinnumeronsa näille palstoille naisen kaipuussaan. Ei tainnut soittoja tulla.
Allun vuodatukset noin sadan jankkaavan viestin jälkeen loppuvat aina siihen, että Allulta palaa käämit, jolloin hän kehottaa syömään paskaa tai hakkaamaan päätä seinään.
Siinä on Allu. Eli sinä.
Niin no nuoria naisia ei kiinnosta 40 v miehet ja hoikkia naisia ei kiinnosta jos on vähä mahaa ja kaljuuntunut.
Itse täytän kohtapuoleen 40 vee ja nuoret naiset ovat jatkuvasti kimpussa ja flirttailemassa. Kai se jokin itsevarmuus ja röyhkeys omalta osaltaan on vaikuttanut. Useammat 20-30 vuotiaat klopit on niin epävarmoja itsestään että pelkäävät jatkuvasti mitä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen menin jutteleen naiselle joka katseli minua 50 v nainen, mutta hän oli varattu, niin olis varmaan kiinnostanut jos sinkku.
Nainen keksi heti olevansa varattu, kun avasit suusi.
Mäkin valehtelen olevani varattu, jos pokaava mies vaikuttaa ahdistavalta.
Niinpä. Ja kun kyseessä on Allu, joka on hieman hitaalla kulkeva, eikä osaa keskustella oikein mistään, niin hyvin äkkiä naiset muuttuvat varatuiksi.
En tiedä kuka on Allu ja en ole Allu.
Allu on Vantaalla asuva heikkolahjainen mies, joka on postilla töissä. Hänellä on vuokrakämppä, tonnin auto ja pelivelkoja yli 40 tuh
Juu juu täys paskapuhetta.
Mulla on ihan perusasiat kunnossa velkaa toki on monta kymmentä tuhatta, niin on meillä monella talolainaa jne, se on normaalia, sitten jotenkin pitäs kehittää itseään vain enempi.
Vierailija kirjoitti:
Etkö oppinut yhdestä kerrasta. Tyydy vain irtopainoksiin, tarvittaessa maksulliseen, jotta saat paineesi purettua. Minä erosin 4 vuotta sitten enkä takuulla ota enää naista asumaan kanssani, kaiken riesan ja elämisen rajoite. Kun olet yksin, on vain yksinkertaisia ongelmia, jos otat naisen, sinulla on nelinkertaisia ongelmia.
Usko pois, nainen on siittämiseen ja synnyttämiseen, ei muuhun. Miehen tehtävä on kerätä varallisuutta ja sotia. Ei kannata pilata järjenjuoksuaan kaipaamalla ongelmia. Ota koira tai kissa jos tarvtset jonkin huolehdittavan. Ai että olen onnellinen että pääsin eroon moisesta rasitteesta ja taakasta.
Onnellinen? Joopa joo. Sun viesti on täynnä katkeruutta, vihaa ja pettymystä, ja ne on aika kaukana aidosta onnellisuudesta. Usein ihmiset, jotka korostavat olevansa "onnellisia" samalla kun he purkavat pahaa oloaan toisiin, eivät oikeasti ole rauhassa itsensä kanssa.
Aito onnellisuus näkyy yleensä siinä, että ei tarvitse vähätellä tai halventaa muita eikä rakentaa omaa identiteettiä toisten inhoamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Niin no nuoria naisia ei kiinnosta 40 v miehet ja hoikkia naisia ei kiinnosta jos on vähä mahaa ja kaljuuntunut.
Eli halua nuoria ja hoikkia naisia. Miksi valehtelet sitten välillä ettet halua?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan perusasiat kunnossa velkaa toki on monta kymmentä tuhatta, niin on meillä monella talolainaa jne, se on normaalia, sitten jotenkin pitäs kehittää itseään vain enempi.
Sinulla ei ole talolainaa, vaan peli- ja juopotteluvelkaa.
Niin, tuommoista se on, jos menet juttelemaan niille parikymppisille.
Mene seuraavan kerran juttelemaan ikäisillesi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuommoista se on, jos menet juttelemaan niille parikymppisille.
Mene seuraavan kerran juttelemaan ikäisillesi.
Joo 20 ei kiinnosta ja ymmärrän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen oppinut virheistä ja maksan lainaa pois en ole ulosotossa ja käyn vakituisesti töissä siis mikä tässä on ongelma?
Thaimaa, et pääse naisista eroon.
Älä viitsi valehdella. Yleensä 40v rummomummoille kelpaa kuka tahansa typerä, joka on valmis elättämään muiden lapset.
Vapaaehtoisesti lapsettomat ei kiinnosta, niin eri arvot kuin itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen oppinut virheistä ja maksan lainaa pois en ole ulosotossa ja käyn vakituisesti töissä siis mikä tässä on ongelma?
Mitä sinun kanssasi voisi tehdä? Käydä kaljalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinun kanssasi voisi tehdä? Käydä kaljalla?
pelaamassa biljardia syömässä ravintolassa, miten niin?
Kuulostaa siltä, että sun exä ei ollut se ongelma vaan sun asenne. Jos nainen on sun mielestä pelkkä synnytyskone ja elämä hänen kanssaan 'nelinkertaista riesaa', niin hyvä että pysyt poissa parisuhteista. Ihan kaikkien kannalta.
Mutta ei hätää. Onhan sulla nyt vapaus, hiljaisuus, oma katkeruus ja käsi kaverina. Toivottavasti se koira jaksaa kuunnella, koska ihmiset tuskin viitsii. Kunnioitus ei tule niille, jotka sylkevät sen päälle. Ihmisarvo ei ole yksisuuntainen oikeus. Jos haluat tulla kohdelluksi ihmisenä, sun pitää myös kohdella muita ihmisinä eikä sylkeä niiden päälle.