40 v mies ei enää kiinnosta naisia
Olen huomannut tämän valitettavasti se on näin. Olen 40 v ja käyn aika paljon baareissa ja toki juon alkoholia en viikottain toki. Mutta olen huomannu että baareissa en kiinnosta naisia, siis kyllä menen juttelemaan ja kaikkea mut huomaan et nainen on varattu tai ei sitten etsi mitään, tai ne on vääränlaisia. Kyllä se ennen oli erilaista kun oli nuorempi, naisia löyty.
Peruasiat ihan kunnossa vakityössä käyn, ei ole lapsia, en niitä haluakkaan, harrastan paljon lenkkeilyä. Kavereita on aika vähän. Pidän itsestä kyllä huolta. Puhtaat vaatteet on ja hyvä tuoksu ja olen noin vähä alle 190 cm pitkä, En ole lihava ollenkaan.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan perusasiat kunnossa velkaa toki on monta kymmentä tuhatta, niin on meillä monella talolainaa jne, se on normaalia, sitten jotenkin pitäs kehittää itseään vain enempi.
Sinulla ei ole talolainaa, vaan peli- ja juopotteluvelkaa.
Niin olen oppinut virheistä ja maksan lainaa pois en ole ulosotossa ja käyn vakituisesti töissä siis mikä tässä on ongelma?
Mitä sinun kanssasi voisi tehdä? Käydä kaljalla?
pelaamassa biljardia syömässä ravintolassa, miten niin?
Eihän sinulla ole ravintoloihin varaa 40 tonnin veloilla. Ulkomaille ei voisi matkustaa, tuskin edes kotimaassa. Ei varaa konsertteihin, näyttelyihin tai muihin tapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan perusasiat kunnossa velkaa toki on monta kymmentä tuhatta, niin on meillä monella talolainaa jne, se on normaalia, sitten jotenkin pitäs kehittää itseään vain enempi.
Sinulla ei ole talolainaa, vaan peli- ja juopotteluvelkaa.
Niin olen oppinut virheistä ja maksan lainaa pois en ole ulosotossa ja käyn vakituisesti töissä siis mikä tässä on ongelma?
Mitä sinun kanssasi voisi tehdä? Käydä kaljalla?
pelaamassa biljardia syömässä ravintolassa, miten niin?
Eihän sinulla ole ravintoloihin varaa 40 tonnin veloilla. Ulkomaille ei voisi matkustaa, tuskin edes kot
Kyllä on koska käyn töissä ja teen myös toistakin työtä mistä saan rahaa, ihme olettamuksia sulla, ei kiinnosta mikää konsertti.
Ihan ensiksi kannattaa lopettaa tämä palsta. Täältä et saa koskaan mitään järkevää neuvoa. Pelkkää myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensiksi kannattaa lopettaa tämä palsta. Täältä et saa koskaan mitään järkevää neuvoa. Pelkkää myrkkyä.
JEP OLEN SEN HUOMANNUT HAUKUTAAN VAIN ETTÄ ON YKSINKERTAINEN ONGELMATAPAUS JOLLA ON 40 TONNIN VELAT.
Ikäistäsi naista kiinnostaa ja nuorempia.
MÄ EN OLE MIKÄÄ työtön elämäntapa luuseri ei pelkoa, vakityö on loppuelämäks jopa ja saan velatki maksettua joskus ja ostan hienomman auton.
"Kyllä on koska käyn töissä ja teen myös toistakin työtä mistä saan rahaa, ihme olettamuksia sulla, ei kiinnosta mikää konsertti."
Niinpä. Tuskin sinua kiinnostaa mikään muu kuin juopottelu ja pelaaminen. Mitä yksikään nainen tuollaisesta saisi? Kunnian olla panopatjanasi? Yök.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä on koska käyn töissä ja teen myös toistakin työtä mistä saan rahaa, ihme olettamuksia sulla, ei kiinnosta mikää konsertti."
Niinpä. Tuskin sinua kiinnostaa mikään muu kuin juopottelu ja pelaaminen. Mitä yksikään nainen tuollaisesta saisi? Kunnian olla panopatjanasi? Yök.
Siis oletko sä sekaisin vai muuten vaan haluat haukkua? Todellaki kiinnostaa muut asiat kun pelaaminen ja juopottelu, mitä sä oikee oletat? No susta nyt ei saa koskaan mitään olet haukkuja.
minulla on osa tuttuja miehiä ovat elämäntapatyöttömiä kummasti seksiä tulee ja naista? Mä en kuitenkaa ole elämäntapatyötön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on. Nelikymppisen ukon naama on jo aika kulahtanut ja tosi monella ällö pehmeä vatsa.
Näinkö ajattelet omasta vanhenevasta kumppanista?
Voin vakuuttaa sinulle, että tuolla henkilöllä kenelle vastasit, ei ole kumppania.
NIin en sitten ymmärrä miksei oman ikäset ja lihavatkaa kiinnostu minusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös nuorempana seksiseuraa sai paljo enempi, nyt ei saa mistään.
Paskat. Olen viimeiset viisi vuotta pannut aivan helvetisti ja kauniiden naisten kanssa.
M45
Ja kaikki ovat olleet ruutudi toisella puolella ja niiden pimpsa on ollut sinun handusi tai fleshlight.
Harmillista sinulle ettet saa. Ei tosin ihme tuolla käytöksellä.
Että millasia miehiä naiset nykyään etsii?
Näin nelikymppisenä naisena toivoisin että miehellä olisi lapsia. Jos siis uutta kumppania etsisin.
Vierailija kirjoitti:
Näin nelikymppisenä naisena toivoisin että miehellä olisi lapsia. Jos siis uutta kumppania etsisin.
Ei todellakaa kiinnosta lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se. Suurimmalla osalla ikäisistäsi naisista on lapsia. Se karsii jo aika paljon pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se. Suurimmalla osalla ikäisistäsi naisista on lapsia. Se karsii jo aika paljon pois.
Niin mitä sitten? Miksi pitäisi pakosta haluta lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun pidä todellakaan levittää vähäjärkisiä geenejäsi. Siinä olet tehnyt hyvän päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh ihmettelit miksi naisia ei löydy? No siksi kun eivät halua miestä joka ajattelee naisten lapsista noin.
Ei pidä paikkaansa. Jututa vain sellaista joka on jo kiinnostunut sinusta. Muiden tyyppien vakuuttelu ei kuulu tanssin askeliin.
M49