40 v mies ei enää kiinnosta naisia
Olen huomannut tämän valitettavasti se on näin. Olen 40 v ja käyn aika paljon baareissa ja toki juon alkoholia en viikottain toki. Mutta olen huomannu että baareissa en kiinnosta naisia, siis kyllä menen juttelemaan ja kaikkea mut huomaan et nainen on varattu tai ei sitten etsi mitään, tai ne on vääränlaisia. Kyllä se ennen oli erilaista kun oli nuorempi, naisia löyty.
Peruasiat ihan kunnossa vakityössä käyn, ei ole lapsia, en niitä haluakkaan, harrastan paljon lenkkeilyä. Kavereita on aika vähän. Pidän itsestä kyllä huolta. Puhtaat vaatteet on ja hyvä tuoksu ja olen noin vähä alle 190 cm pitkä, En ole lihava ollenkaan.
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Olkoot noi naiset. Onko täälä muita ikisinkkuja miehiä paikalla?
Aika moni mies joutuu nykyään turvautuu omaan käteen koska naiset on nirsoja.
40 v miehet on törkeän seksikkäitä minusta. Miehet parhaassa iässä!
Vika ei ole kyllä iässäsi. Olettaen siis, ettet tarkoita pelkästään kaksikymppisiä naisia.
Kiinnostaa varmasti tuon ikäiset. Itsekin olen (33v) hieman kiinnostunut eräästä 45 v miehestä. Tosin olen varattu, joten se siitä, mutta näin ajatuksen tasolla jos mietitään. Mutta moni ehkä ei enää tuossa tai tässä iässä etsi seuraa baareista vaan harrastuksista tai vaikka sieltä tinderistä. Työpaikalta, politiikasta, yhdistystoiminnasta, lasten harrastusten kautta, kuka mistäkin.
No naiset kyllä ovat vain tori nirsoja.
En minäkään saa enää seksiseuraa.
En tiiä mikä naisia nykyään vaivaa.
No mulle se on yks hailee. Olen 46 eikä mua ole naiset kiinnostanut 9 vuoteen koska haluan olla yksin.
Varattuja naisia baareissa paljon, ja ihmettelen miten se on semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kyllä, mutta ruma nainen ei kiinnosta ketään. Oh well.
nainen saa aina halutessaan miehiä.
näkee sen prismassakin että rumimmillakin juopoilla tupakkaapolttavilla ja töherretyillä valailla on lauma kakaroita, joten miehiä on kyllä riittänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kyllä, mutta ruma nainen ei kiinnosta ketään. Oh well.
nainen saa aina halutessaan miehiä.
näkee sen prismassakin että rumimmillakin juopoilla tupakkaapolttavilla ja töherretyillä valailla on lauma kakaroita, joten miehiä on kyllä riittänyt
Joo kyllä sielä näkee
Ennen sai jopa tavis miehenä työttömänä ollessa jopa seksiseuraa paremmin naisilta, nyt heitä ei mikään kiinnosta.
Vain tietynlainen komea statusmies kiinnostaa jolla on bemari ja audi kyljessä.
Mutta semmosta se vain nykyään on, ei ole mitään sanottavaa.
Helpompi vain luovuttaa ja olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä naiset ovat hiton vaativia ja nirsoja hienoine laukkuineen ja irtoripsineen, ei tietenkää semmosille kelpaa.
Vai irtoripsetkin 'hienoutta'. No mulle ei kyĺlä irtoripsiset kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
NIin en sitten ymmärrä miksei oman ikäset ja lihavatkaa kiinnostu minusta?
Se ettet ymmärrä "miksei oman ikäset ja lihavatkaa kiinnostu" sinusta, selittääkin kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIin en sitten ymmärrä miksei oman ikäset ja lihavatkaa kiinnostu minusta?
Se ettet ymmärrä "miksei oman ikäset ja lihavatkaa kiinnostu" sinusta, selittääkin kaiken.
Niin kerrohan perustelut sitten?
Olkoot noi naiset. Onko täälä muita ikisinkkuja miehiä paikalla?