40 v mies ei enää kiinnosta naisia
Olen huomannut tämän valitettavasti se on näin. Olen 40 v ja käyn aika paljon baareissa ja toki juon alkoholia en viikottain toki. Mutta olen huomannu että baareissa en kiinnosta naisia, siis kyllä menen juttelemaan ja kaikkea mut huomaan et nainen on varattu tai ei sitten etsi mitään, tai ne on vääränlaisia. Kyllä se ennen oli erilaista kun oli nuorempi, naisia löyty.
Peruasiat ihan kunnossa vakityössä käyn, ei ole lapsia, en niitä haluakkaan, harrastan paljon lenkkeilyä. Kavereita on aika vähän. Pidän itsestä kyllä huolta. Puhtaat vaatteet on ja hyvä tuoksu ja olen noin vähä alle 190 cm pitkä, En ole lihava ollenkaan.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että millasia miehiä naiset nykyään etsii?
Täyspäisiä ja luotettavia. Sinä et kuulu kumpaankaan kategoriaan.
No kyllä kuulun, en käytä huumeita en käy leipäjonossa en ole pohjalla, mitä sä kuvittelet oikein? rahaaki löytyy ja työpaikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun minuaki naiset osa on kehunut mutta ei sitten kiinnosta tutustua eivät anna läheisyyttä koskea ja seksiä- Kyllä mies kaipaa seksiä.
Nainen ei kaipaa seksiä jonkun jankkaavan heikkolahjaisen pelivelkaisen juopon kanssa.
Mä en ole mikää vammainen, pelivelkainen mitä sitte, ihmisillä on 200 tuhannen euron talolaina, no sua ei kukaak oskaa halua, tyydy olemaa pelle yksin.
Ja alkoholia sori juo 20-30 v nuoret paljonkin ja myös minun ikäiset ja vanhemmatkin käy baareissa ja juovat alkoholia-
Itsestäni naiset alkoivat vasta tuossa iässä kiinnostumaan, siis kun olin itse noin 40. En olisi ikinä uskonut. Kait se on se kun on itsensä kanssa sinut, se huomataan.
Vierailija kirjoitti:
Itsestäni naiset alkoivat vasta tuossa iässä kiinnostumaan, siis kun olin itse noin 40. En olisi ikinä uskonut. Kait se on se kun on itsensä kanssa sinut, se huomataan.
Kyllä minä sain 30 paljon naisia ja olen pitkä. Komea olen vieläki mut ei vain kelpaa naisille.
Naiset ovat muuttuneet ja ovat vaativampia kuin ennen.
Käytän siistejä muotivaatteita olen pitkä. En vain ymmärrä miksei naiset kiinnostu. Yritänkö vääränlaisia ja liian tasokkaita?
Yritätkö nuoria naisia? Nuoret naiset eivät yleensä kiinnostu vanhoista vaan oman ikäisistä. Paljon puhutaan että jos olisi rahaa tai asemaa tai jotain, niin sitten nuoretkin naiset innostuisivat, mutta ei se vaan ole niin. Joku parikymppinen opiskelijanainen haluaa opiskelijamiehen mielummin kuin jonkun hyvässä ammatillisessa asemassa olevan 40 v miehen, on paljon kivampi kasvaa yhdessä, ja ikävä kyllä nuoren naisen silmään parkkiintunut ja omaa isää muistuttava mies ei ole muuta kuin vastenmielinen. Sen sijaan oman ikäisesi naiset saattavat hyvinkin lähteä mukaasi, heitä ei pappamaisuus haittaa vaan he voivat nähdä sen charmikkaana.
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö nuoria naisia? Nuoret naiset eivät yleensä kiinnostu vanhoista vaan oman ikäisistä. Paljon puhutaan että jos olisi rahaa tai asemaa tai jotain, niin sitten nuoretkin naiset innostuisivat, mutta ei se vaan ole niin. Joku parikymppinen opiskelijanainen haluaa opiskelijamiehen mielummin kuin jonkun hyvässä ammatillisessa asemassa olevan 40 v miehen, on paljon kivampi kasvaa yhdessä, ja ikävä kyllä nuoren naisen silmään parkkiintunut ja omaa isää muistuttava mies ei ole muuta kuin vastenmielinen. Sen sijaan oman ikäisesi naiset saattavat hyvinkin lähteä mukaasi, heitä ei pappamaisuus haittaa vaan he voivat nähdä sen charm
Oman ikäsiä ja vanhempiaki. Jokin piirre sit mussa ei vain kiinnosta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö nuoria naisia? Nuoret naiset eivät yleensä kiinnostu vanhoista vaan oman ikäisistä. Paljon puhutaan että jos olisi rahaa tai asemaa tai jotain, niin sitten nuoretkin naiset innostuisivat, mutta ei se vaan ole niin. Joku parikymppinen opiskelijanainen haluaa opiskelijamiehen mielummin kuin jonkun hyvässä ammatillisessa asemassa olevan 40 v miehen, on paljon kivampi kasvaa yhdessä, ja ikävä kyllä nuoren naisen silmään parkkiintunut ja omaa isää muistuttava mies ei ole muuta kuin vastenmielinen. Sen sijaan oman ikäisesi naiset saattavat hyvinkin lähteä mukaasi, heitä ei pappamaisuus haittaa vaan he voivat nähdä sen charm
Kyllä nuorempana kiinnostin naisia. En käynyt töissäkään. Silti sain naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuorempana kiinnostin naisia. En käynyt töissäkään. Silti sain naisia.
Nyt menee paremmin on jopa työpaikka mut ei naiset kiinnostu yhtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun minuaki naiset osa on kehunut mutta ei sitten kiinnosta tutustua eivät anna läheisyyttä koskea ja seksiä- Kyllä mies kaipaa seksiä.
Nainen ei kaipaa seksiä jonkun jankkaavan heikkolahjaisen pelivelkaisen juopon kanssa.
Mä en ole mikää vammainen, pelivelkainen mitä sitte, ihmisillä on 200 tuhannen euron talolaina, no sua ei kukaak oskaa halua, tyydy olemaa pelle yksin.
Ahaa, haukkuminen alkoi. Seuraavaksi sitten se uhkailu-
Vierailija kirjoitti:
Käytän siistejä muotivaatteita olen pitkä. En vain ymmärrä miksei naiset kiinnostu. Yritänkö vääränlaisia ja liian tasokkaita?
SÄ yrität varattuja. Mene sinkkujen iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÄ yrität varattuja. Mene sinkkujen iltaan.
Baareissa paljon varattuja.
Jospa oletkin liian komea ja se johtuu siitä.
Mitä sä niinkuin sitten haet? Ihan vakituista ja pitkäaikaista kumppania, seksiseuraa, mitä? Baareissa kun yleensä roikkuu juuri ne epätoivoiset miehet jotka haluavat päästä naisen pöksyihin. Sori kun kirjoitan näin suoraan mutta harvemmin siellä kukaan todellista rakkautta etsii.
Kaffebulla kirjoitti:
Keski-ikäinen menee jonnekin nuorten ylkerhoon pokaamaan parikymppisiä? Ja ihmettelee, kun ei kiinnosta?
Muistan omasta nuoruudesta miten nauratti ja ihmetytti keski-ikäiset yksikseen liikkuvat miehet nuorten paikoissa. Jotenkin tosi limaisia. Lähdettiin äkkiä karkuun, jos tällainen yritti lähestyä.
Kyllä jos kuusikymppinen Brad Pitt olisi tullut pokaamaan niin olisi eri ääni kellossa.
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö nuoria naisia? Nuoret naiset eivät yleensä kiinnostu vanhoista vaan oman ikäisistä. Paljon puhutaan että jos olisi rahaa tai asemaa tai jotain, niin sitten nuoretkin naiset innostuisivat, mutta ei se vaan ole niin. Joku parikymppinen opiskelijanainen haluaa opiskelijamiehen mielummin kuin jonkun hyvässä ammatillisessa asemassa olevan 40 v miehen, on paljon kivampi kasvaa yhdessä, ja ikävä kyllä nuoren naisen silmään parkkiintunut ja omaa isää muistuttava mies ei ole muuta kuin vastenmielinen. Sen sijaan oman ikäisesi naiset saattavat hyvinkin lähteä mukaasi, heitä ei pappamaisuus haittaa vaan he voivat nähdä sen charmikkaana.
Eikös hän kirjoittanut ettei yritä nuoria vaan ikäisiään. Monella naisella saman ikäisenä voi olla jo varhaisvaihdevuodet eikä ehkä kiinnosta mikään miesten kanssa pelaaminen. Useimmat keski-ikäiset eivät enää sinkkuudessaan haluakaan vakiintua, voi olla lapsia jne. ja baariin mennään pitämään hauskaa ystävien kanssa.