40 v mies ei enää kiinnosta naisia
Olen huomannut tämän valitettavasti se on näin. Olen 40 v ja käyn aika paljon baareissa ja toki juon alkoholia en viikottain toki. Mutta olen huomannu että baareissa en kiinnosta naisia, siis kyllä menen juttelemaan ja kaikkea mut huomaan et nainen on varattu tai ei sitten etsi mitään, tai ne on vääränlaisia. Kyllä se ennen oli erilaista kun oli nuorempi, naisia löyty.
Peruasiat ihan kunnossa vakityössä käyn, ei ole lapsia, en niitä haluakkaan, harrastan paljon lenkkeilyä. Kavereita on aika vähän. Pidän itsestä kyllä huolta. Puhtaat vaatteet on ja hyvä tuoksu ja olen noin vähä alle 190 cm pitkä, En ole lihava ollenkaan.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oppinut yhdestä kerrasta. Tyydy vain irtopainoksiin, tarvittaessa maksulliseen, jotta saat paineesi purettua. Minä erosin 4 vuotta sitten enkä takuulla ota enää naista asumaan kanssani, kaiken riesan ja elämisen rajoite. Kun olet yksin, on vain yksinkertaisia ongelmia, jos otat naisen, sinulla on nelinkertaisia ongelmia.
Usko pois, nainen on siittämiseen ja synnyttämiseen, ei muuhun. Miehen tehtävä on kerätä varallisuutta ja sotia. Ei kannata pilata järjenjuoksuaan kaipaamalla ongelmia. Ota koira tai kissa jos tarvtset jonkin huolehdittavan. Ai että olen onnellinen että pääsin eroon moisesta rasitteesta ja taakasta.
Mielestäni olet rasisti, sovinisti ja naisvihaaja. Ilmoitettu epäasialliseksi. Tämä on naisten ja persujen keskustelupalsta.
Hän on aika varmasti persu, joten kuuluu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Keski-ikäinen menee jonnekin nuorten ylkerhoon pokaamaan parikymppisiä? Ja ihmettelee, kun ei kiinnosta?
Muistan omasta nuoruudesta miten nauratti ja ihmetytti keski-ikäiset yksikseen liikkuvat miehet nuorten paikoissa. Jotenkin tosi limaisia. Lähdettiin äkkiä karkuun, jos tällainen yritti lähestyä.
Miksi tuossa kirjoituksessa on jotain ulkomaiden lippuja?
En ole mitää 20 ettimässä, eilen juttelin 52 v naiselle mutta häntä ei kiinnostanut koska oli varattu.
No ei tietenkään kiinnostanut, koska hän oli varattu!
Mitä ihmettä?
Pitäsikö varattujen jättää kumppaninsa, koska sä tuut juttelemaan niitten kanssa
Joo mutta kyllä ajat muuttuneet ja naiset, kun oli 30 v ja meni baariin niin naisia kiinnosti.
Et sä sillonkaan saanut varattuja naisia,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen menin jutteleen naiselle joka katseli minua 50 v nainen, mutta hän oli varattu, niin olis varmaan kiinnostanut jos sinkku.
Nainen keksi heti olevansa varattu, kun avasit suusi.
No jotkut on oikeesti varattuja ja jotkut eivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Keski-ikäinen menee jonnekin nuorten ylkerhoon pokaamaan parikymppisiä? Ja ihmettelee, kun ei kiinnosta?
Muistan omasta nuoruudesta miten nauratti ja ihmetytti keski-ikäiset yksikseen liikkuvat miehet nuorten paikoissa. Jotenkin tosi limaisia. Lähdettiin äkkiä karkuun, jos tällainen yritti lähestyä.
Miksi tuossa kirjoituksessa on jotain ulkomaiden lippuja?
En ole mitää 20 ettimässä, eilen juttelin 52 v naiselle mutta häntä ei kiinnostanut koska oli varattu.
No ei tietenkään kiinnostanut, koska hän oli varattu!
Mitä ihmettä?
Pitäsikö varattujen jättää kumppaninsa,
Sillon sain kyllä naisia ja seksiäkin
Vierailija kirjoitti:
En tiedä naiset ovat hiton vaativia ja nirsoja hienoine laukkuineen ja irtoripsineen, ei tietenkää semmosille kelpaa.
Omien sanojesi mukaan tuollaiset naiset ei edes kiinnosta sua, etkä lähesty niitä. Miksi siis murehdit heille kelpaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen menin jutteleen naiselle joka katseli minua 50 v nainen, mutta hän oli varattu, niin olis varmaan kiinnostanut jos sinkku.
Mäkin valehtelen olevani varattu, jos pokaava mies vaikuttaa ahdistavalta.
Lopeta se baareissa käynti. Ei tässä iässä enää rampata yhtenään baareissa, eikä sieltä haeta seuraa. Naisseuraa kyllä löytyy fiksulle, siistille, tunnetaidoiltaan hyvälle miehelle joka ei loju baareissa yhtenään. Treffailut hoidetaan selvinpäin, siitä naiset pitävät.
M45
Mä tykkään eniten nelikymppisistä miehistä. Kolmekymppiset kans ihan okei, mutta parikymppiset tuntuu liian nuorilta.
T: kuuma transmimmi
Vierailija kirjoitti:
Myös nuorempana seksiseuraa sai paljo enempi, nyt ei saa mistään.
Paskat. Olen viimeiset viisi vuotta pannut aivan helvetisti ja kauniiden naisten kanssa.
M45
Olen viisikymppinen nainen ja eksyin vähän yöelämään joku aika sitten jne. Minusta on kiinnostunut yli 60 vee miehet tai sitten alta kolmekymppiset miehet jotka suhtautuvat minuun jotenkin uteliaasti jne. Ihan komeat nuoret miehet juttelee mutta ei he kiinnostuneita ole kuin pieni prosentti. Mutta petiseuraa saisi varmaan nuorista miehistä, mutta ei heistä kumppaneiksi ole. Noin nelikymppiset-viisikymppiset eivät ole minusta kiinnostuneita ollenkaan.
Ennen sain kyllä helposti seksiseuraa, nyt ei siis mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat. Olen viimeiset viisi vuotta pannut aivan helvetisti ja kauniiden naisten kanssa.
M45
Sama. Kyllä se taitaa olla ihan aloittajasta itsestään kiinni jollain tavalla. Sitä en osaa sanoa mikä hänessä mättää, mutta ei se niistä naisista kiinni ole.
M46
Setämies menee baariin, ja ihmettelee,kun nuoret naiset eivät ole kiinnostuneita hänestä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja kun kyseessä on Allu, joka on hieman hitaalla kulkeva, eikä osaa keskustella oikein mistään, niin hyvin äkkiä naiset muuttuvat varatuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään eniten nelikymppisistä miehistä. Kolmekymppiset kans ihan okei, mutta parikymppiset tuntuu liian nuorilta.
T: kuuma transmimmi
Aika jännä juttu, olen 40 v mies mutta en kiiinnosta naisia ja pituutta 188 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja kun kyseessä on Allu, joka on hieman hitaalla kulkeva, eikä osaa keskustella oikein mistään, niin hyvin äkkiä naiset muuttuvat varatuiksi.
En tiedä kuka on Allu ja en ole Allu.
Vierailija kirjoitti:
Ennen sain kyllä helposti seksiseuraa, nyt ei siis mistään.
Maksusta saat.AI niin, eihän sulla ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Setämies menee baariin, ja ihmettelee,kun nuoret naiset eivät ole kiinnostuneita hänestä.....
MIksi oletat että etsin nuoria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Ja kaikki ovat olleet ruutudi toisella puolella ja niiden pimpsa on ollut sinun handusi tai fleshlight.
Heh. Olet jostain syystä alistunut yhdelle ongelmalliselle naiselle, ja yleistät että kaikki naiset sitä ja tätä ja aina. Toooooooooooooosi kypsää :D