40 v mies ei enää kiinnosta naisia
Olen huomannut tämän valitettavasti se on näin. Olen 40 v ja käyn aika paljon baareissa ja toki juon alkoholia en viikottain toki. Mutta olen huomannu että baareissa en kiinnosta naisia, siis kyllä menen juttelemaan ja kaikkea mut huomaan et nainen on varattu tai ei sitten etsi mitään, tai ne on vääränlaisia. Kyllä se ennen oli erilaista kun oli nuorempi, naisia löyty.
Peruasiat ihan kunnossa vakityössä käyn, ei ole lapsia, en niitä haluakkaan, harrastan paljon lenkkeilyä. Kavereita on aika vähän. Pidän itsestä kyllä huolta. Puhtaat vaatteet on ja hyvä tuoksu ja olen noin vähä alle 190 cm pitkä, En ole lihava ollenkaan.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Rankka elämä kuluttaa. 40-vuotias mies on usein kaljuuntunut ja huonolla tavalla pehmeä.
Niin miks se on ongelma jos on kaljuuntunut ja asialle ei voi mitään??
Eilen menin jutteleen naiselle joka katseli minua 50 v nainen, mutta hän oli varattu, niin olis varmaan kiinnostanut jos sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Keski-ikäinen menee jonnekin nuorten ylkerhoon pokaamaan parikymppisiä? Ja ihmettelee, kun ei kiinnosta?
Muistan omasta nuoruudesta miten nauratti ja ihmetytti keski-ikäiset yksikseen liikkuvat miehet nuorten paikoissa. Jotenkin tosi limaisia. Lähdettiin äkkiä karkuun, jos tällainen yritti lähestyä.
Miksi tuossa kirjoituksessa on jotain ulkomaiden lippuja?
En ole mitää 20 ettimässä, eilen juttelin 52 v naiselle mutta häntä ei kiinnostanut koska oli varattu.
No ei tietenkään kiinnostanut, koska hän oli varattu!
Mitä ihmettä?
Pitäsikö varattujen jättää kumppaninsa, koska sä tuut juttelemaan niitten kanssa? Häh?
Etkö oppinut yhdestä kerrasta. Tyydy vain irtopainoksiin, tarvittaessa maksulliseen, jotta saat paineesi purettua. Minä erosin 4 vuotta sitten enkä takuulla ota enää naista asumaan kanssani, kaiken riesan ja elämisen rajoite. Kun olet yksin, on vain yksinkertaisia ongelmia, jos otat naisen, sinulla on nelinkertaisia ongelmia.
Usko pois, nainen on siittämiseen ja synnyttämiseen, ei muuhun. Miehen tehtävä on kerätä varallisuutta ja sotia. Ei kannata pilata järjenjuoksuaan kaipaamalla ongelmia. Ota koira tai kissa jos tarvtset jonkin huolehdittavan. Ai että olen onnellinen että pääsin eroon moisesta rasitteesta ja taakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että nainen ei ole etsimässä mitään tai on varattu, ei tarkoita sitä että 40v mies ei kiinnostaisi naisia.
En tiedä mikä mättää, olen kyllä lähestynyt naisia mutta aina saan pakit.
Tottakai saat varatuilta!
Mene jonnekin sinkkutapahtumaan, missä ihmiset etsii kumppania.
Älä viitsi huutonaurattaa. Et vain itse ole lainkaan kiinnostava. Yleisesti ottaen nelikymppinen mies ON kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Etkö oppinut yhdestä kerrasta. Tyydy vain irtopainoksiin, tarvittaessa maksulliseen, jotta saat paineesi purettua. Minä erosin 4 vuotta sitten enkä takuulla ota enää naista asumaan kanssani, kaiken riesan ja elämisen rajoite. Kun olet yksin, on vain yksinkertaisia ongelmia, jos otat naisen, sinulla on nelinkertaisia ongelmia.
Usko pois, nainen on siittämiseen ja synnyttämiseen, ei muuhun. Miehen tehtävä on kerätä varallisuutta ja sotia. Ei kannata pilata järjenjuoksuaan kaipaamalla ongelmia. Ota koira tai kissa jos tarvtset jonkin huolehdittavan. Ai että olen onnellinen että pääsin eroon moisesta rasitteesta ja taakasta.
katkera much?
Minua kiinnostaa nimenomaan vähän vanhemmat miehet, mutta en tosin ole nainen. Mutta ei kai se ole niin väliä, että olenko nainen vai mies? T: Mies 44v.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet rasisti, sovinisti ja naisvihaaja. Ilmoitettu epäasialliseksi. Tämä on naisten ja persujen keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että nainen ei ole etsimässä mitään tai on varattu, ei tarkoita sitä että 40v mies ei kiinnostaisi naisia.
En tiedä mikä mättää, olen kyllä lähestynyt naisia mutta aina saan pakit.
Tottakai saat varatuilta!
Mene jonnekin sinkkutapahtumaan, missä ihmiset etsii kumppania.
Niin no se on vaikeeta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on. Tosi monella ällö pehmeä vatsa.
NO EIPÄ KUULE MAHA MITTÄÄN! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Keski-ikäinen menee jonnekin nuorten ylkerhoon pokaamaan parikymppisiä? Ja ihmettelee, kun ei kiinnosta?
Muistan omasta nuoruudesta miten nauratti ja ihmetytti keski-ikäiset yksikseen liikkuvat miehet nuorten paikoissa. Jotenkin tosi limaisia. Lähdettiin äkkiä karkuun, jos tällainen yritti lähestyä.
Miksi tuossa kirjoituksessa on jotain ulkomaiden lippuja?
En ole mitää 20 ettimässä, eilen juttelin 52 v naiselle mutta häntä ei kiinnostanut koska oli varattu.
No ei tietenkään kiinnostanut, koska hän oli varattu!
Mitä ihmettä?
Pitäsikö varattujen jättää kumppaninsa, koska sä tuut juttelemaan niitten kanssa? Häh?
Joo mutta kyllä ajat muuttuneet ja naiset, kun oli 30 v ja meni baariin niin naisia kiinnosti.
Olen päällipuolin kyllä komea ja pitkä naiset ovat kehuneetkin ja oma äitinikin tietenkin, pieni kaljuuntuminen ei haittaa, mutta silti pukeudun ihan siististi, mutta ei naiset katso ees päälle.
Oisko se ikä sitten ja pieni lihominen ja rupsahtanut vähän naamasta.
Yrität kuitenkin vain nuorempia ja kauniita
En tiedä naiset ovat hiton vaativia ja nirsoja hienoine laukkuineen ja irtoripsineen, ei tietenkää semmosille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Yrität kuitenkin vain nuorempia ja kauniita
En yritä vaan oman ikäsiä, eilen katselin mua vanhempia 50 v naisia
Vierailija kirjoitti:
Olen päällipuolin kyllä komea ja pitkä naiset ovat kehuneetkin ja oma äitinikin tietenkin, pieni kaljuuntuminen ei haittaa, mutta silti pukeudun ihan siististi, mutta ei naiset katso ees päälle.
Jumaliste, tajua jo, ettet todellakaan ole komea.
Vierailija kirjoitti:
Eilen menin jutteleen naiselle joka katseli minua 50 v nainen, mutta hän oli varattu, niin olis varmaan kiinnostanut jos sinkku.
Nainen keksi heti olevansa varattu, kun avasit suusi.
Rankka elämä kuluttaa. 40-vuotias mies on usein kaljuuntunut ja huonolla tavalla pehmeä.