Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te julkisilla kulkijat jaksatte nuo työmatkat

Vierailija
04.10.2025 |

Auto oli huollossa, joten jouduin tyytymään julkisiin ( Tampereella bussi vaihtoineen. Kävelymatkat, odotuksineen, aikaa meni 2 tuntia) Hatunnosto teille, jotka teette sen päivittäin, mutta itse en luovu autoilusta, tämän kärsimyksen jälkeen. 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on mukavaa kävellä asemalle. 20 min asemalle, 20 min työpaikalle ja sama kotiin tullessa. Kävelyä tulee 1h 20 min ihan vain arjessa. Otan itse tuon kävelyosuuden harrastusaikana, koska saattaisin lähteä lenkille muutenkin. Nyt ei tarvitse enää erikseen lähteä.

Vierailija
82/86 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en jaksaisi? Sporalla lähes ovelta ovelle 16 min. Olisi tyhmää hommata auto tuollaista varten :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä jaksakkaan.Itsellä ei autoa mutta kesät/talvet ajan pyörällä.Busseilla menii tuplat ajasta ja ne kalliita ja hitaita.Penkit paskassa ja ihmiset köhii.Masennun niissä.Kunto kohoaa pyöräillessä.

Vierailija
84/86 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton sisällä olen turvassa homoilta.

Vierailija
85/86 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksakaan. Onneksi voi etäillä jos auto huollossa. Viimeviikolla oli koulutus keskustassa, joten matkustin 2 päivää julkisilla. Jotenkin siihen meluun ja huonoon käytökseen meni hermo hetkessä... En vaan jaksaisi joka päivä.

Itse investoin hyviin kuulokkeisiin. Voi vain olla ja nauttia eikä tarvitse kiinnittää huomiota liikenteeseen tai mihinkään ylimääräiseen.

Vierailija
86/86 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on mukavaa kävellä asemalle. 20 min asemalle, 20 min työpaikalle ja sama kotiin tullessa. Kävelyä tulee 1h 20 min ihan vain arjessa. Otan itse tuon kävelyosuuden harrastusaikana, koska saattaisin lähteä lenkille muutenkin. Nyt ei tarvitse enää erikseen lähteä.

Täällä toinen samoin ajatteleva. Tuota pysäkille kävelyä en edes miellä liikunnaksi, mutta viikkotasolla sitä tulee huomattavan paljon ja sehän on hieno juttu! Harrastan liikuntaa muutenkin, mutta kyllä iän myötä osaa arvostaa tuota "pakollista" liikuntaa.

Huomaan myös ylipäätään ajattelevani positiivisemmin kuin esim. autoileva puolisoni. Minä vaan lähden liikkeelle enkä mieti, mikä on pielessä. Puolisoa rassaa sade, kun muut ei osaa ajaa. Lumisade ja pakkaset taas tietää auton raappaamista sekä parkkeerausongelmia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi