Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko Halla-Ahon sinetöityä kirjettä joka julkaistaan vuonna 2031?

Vierailija
06.02.2024 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008072640.html

Mitäköhän tuossa kirjeessä on? 

Vuonna 2030 ainakin eu vaatii jäsenmailtaan 90% päästövähennyksiä. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ja olen alusta asti veikannut, että kirje on Markku Jokisipilän hallussa. Veikkaus on sittemmin vain vahvistunut.

Vierailija
2/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan ja olen alusta asti veikannut, että kirje on Markku Jokisipilän hallussa. Veikkaus on sittemmin vain vahvistunut.

Kuka on Markku Jokisipilä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahon oikea käsi.

Vierailija
4/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei silloin enää kiinnosta.

Vierailija
5/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Veikkauksen vahvistuminen liittyy asiaan?

Vierailija
6/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi teki itsestään kyllä vähän turhantärkeän tuolla vedollaan.

Vierailija
7/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että siinä on vain analyysia poliittisesta tilanteesta. Tn. hänelle ilmoitettiin persujen pj:nä, ettei kukaan lähde hallitukseen hänen johtamansa persujen kanssa. Siksi luopui ko. paikasta. Ehkä siinä on jotain, että monet ovat ilmaisseet olevansa samalla kannalla monista asioista, mutteivat uskalla lähteä samaan kelkkaan ja siksi pesevät kätensä Halla-ahon persuista. 

Vierailija
8/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Politiikan tutkija Turusta.

Joitakuita harmittaa, että hän käsittelee perussuomalaisia tavallisena puolueena eikä demonisoi sitä.

Vierailija
9/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Politiikan tutkija Turusta.

Joitakuita harmittaa, että hän käsittelee perussuomalaisia tavallisena puolueena eikä demonisoi sitä.

Joitakuita harmittaa se, ettei fasseista puhuta fasseina, eikä äärioikeistosta puhuta äärioikeistona.

Vierailija
10/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että siinä on vain analyysia poliittisesta tilanteesta. Tn. hänelle ilmoitettiin persujen pj:nä, ettei kukaan lähde hallitukseen hänen johtamansa persujen kanssa. Siksi luopui ko. paikasta. Ehkä siinä on jotain, että monet ovat ilmaisseet olevansa samalla kannalla monista asioista, mutteivat uskalla lähteä samaan kelkkaan ja siksi pesevät kätensä Halla-ahon persuista. 

Nämä nyt tuskin ovat mitään salaisuuksia. Kyllä siinä kirjeessä luultavasti on jotain melko painavaa. 

Vierailija
11/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeessä varmaan kerrotaan syy miksi hän vetäytyi puolueen johdosta syrjään, syy on se että hänen johdollaan puolue ei nousisi hallitukseen. Purran johdolla nousi. 

Vierailija
12/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku Jokisipilä on fiksu tutkija.

Vierailija
13/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että siinä on jonkinlainen ennustus. 

Vierailija
14/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai tunnustus...

Vierailija
15/15 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeessä Halla-aho paljastaa olevansa aikamatkustaja vuodesta 2031. Kirje on kirjoitettu erikoismusteella, jonka sisältö vaihtuu maailman tapahtumien mukaan - kyseessä on siis eräänlainen massiivinen taikatemppu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi