Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviätte ulkonäön vanhenemisesta?

Vierailija
30.09.2025 |

Minkä ikäisiä olette? Miten sinä, joka olet aina näyttänyt nuoremmalta, kestät sen, että yhtäkkiä et näytäkään nuoremmalta? Entä sinä, joka olet ollut hyvin ulkonäkökeskeinen ja nyt luullaankin vanhemmaksi kuin olet?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi taidankin olla 36.

Vierailija
22/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se kun en vanhene.Olen 35v hiukset on lyhentynyt mutta naamataulu pysynyt suht samanlaisena.

Minäkin ajattelin tuossa iässä samoin, sitten neljänkympin jälkeen iski eka vanhenemisaalto! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 ja hamsteripussit on tulleet kuin yhdessä yössä. Kun katson alaviistoon, alakasvot on kuin kuusikymppisellä. :( mutta yllättävän vähän se sit kuitenkaan haittaa. Hetken häivähtää mielessä kauhistus aina kun sen tajuaa, ja sitten ajatukset siirtyy ihan muualle. Tätähän tää elämä on.

Vierailija
24/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanki elämä ensteksi. 

Unohdit nyt vastata otsikon kysymykseen.

Vierailija
25/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46 ja hamsteripussit on tulleet kuin yhdessä yössä. Kun katson alaviistoon, alakasvot on kuin kuusikymppisellä. :( mutta yllättävän vähän se sit kuitenkaan haittaa. Hetken häivähtää mielessä kauhistus aina kun sen tajuaa, ja sitten ajatukset siirtyy ihan muualle. Tätähän tää elämä on.

Täällä sama homma, ikää 49 ja hamsteripussit ja jäätävät silmäpussit jysähtivät yhtäkkiä kehiin. Itseäni vaivaavat kyllä ja koen näyttäväni kuuskymppiseltä. Ei kiva.

Vierailija
26/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se kun en vanhene.Olen 35v hiukset on lyhentynyt mutta naamataulu pysynyt suht samanlaisena.

Eihän tuon ikäisen pidäkään näyttää vanhalta, et ole ainoa laatuasi. Odota vielä 10-15 vuotta ja huomaat vanhentuneesi.

Vierailija
27/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei vaikuttanut ulkonäköni ennen kuin yli 50-vuotiaana. Nyt 55 ja kyllä selvästi huomaan kaikenlaista ryppyä, veltostumista ja pussia siellä täällä. Sellaista elämä on, kun ikääntyy. Jos siis ei halua juosta jossain kiristys-/kauneusleikkauksissa tai piikittämässä täyteaineita. 

Itsetuntoni ei ole ollut oikeastaan koskaan ulkonäön varassa, vaikka ihan kivan näköinen sitä on nuorempana ollutkin. En ole susiruma vieläkään, mutta uskokaa tai älkää, hyvät nuoret ihmiset, ulkonäkö ei ole tässä iässä enää kovinkaan tärkeää. Terveys sen sijaan on.

Vierailija
28/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän meikkiä, eikä mitään tekoripsiä sun muita härpäkkeitä, jotka vanhentaa. Vanhenen arvokkaasti, haikailematta siloposkiaikaa. 

Vierailija
29/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin 35v vielä ihan babyface, luultiin nuoremmaksikin. Sitten yhtäkkiä 38-39-vuotiaana leuan alle ilmestyi sellainen juopa joka näkyi kun kallisti päätä tiettyyn suuntaan. Sitten se kehittyi 45 ikävuoteen mennessä sellaiseksi kalkkunanheltaksi että oksat pois :D Siitä se on sitten ollut aikamoista haipakkaa tuon fyysisen ikääntymisen suhteen, kun on esivaihdevuodet tulleet yms 

Vierailija
30/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin tuossa iässä samoin, sitten neljänkympin jälkeen iski eka vanhenemisaalto! 

Niin se voi olla.Kun itsekin 40v lähenee vaikka ei ulkonäöstä uskoisi.Mutta se voi olla toinen tilanne sitten.

Vierailija
31/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuon ikäisen pidäkään näyttää vanhalta, et ole ainoa laatuasi. Odota vielä 10-15 vuotta ja huomaat vanhentuneesi.

No sekin on paljon mahdollista.

Vierailija
32/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54 ja näyttänen jonkin verran ikäistäni nuoremmalta, mutta keski-ikäiseltä tietenkin. En tiedä, olenko sitten harvinainen poikkeus vai en, mutta näytän edelleen mielestäni viehättävältä iän merkeistä huolimatta. Useimmiten on ihan kiva katsoa peiliin. Toki panostan liikuntaan, hiuksiin,  ihonhoitoon ja pukeutumiseen. 

Minusta ikä sinänsä ei tee ihmisestä rumaa. 90-vuotias voi näyttää ikäiseltään JA hyvältä. 

33/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Ostin aikoinaan asunnon, jossa oli asunut pitkiä ihmisiä. Ja mä olen lyhyt. En mä näe kylppärin peilikaapistakaan kuin otsani. Muita peilejä mulla ei seinillä ole. Olin asunnon ostaessani 36v ja nyt olen kohta 64 v. Aika samalta toi otsa näyttä edelleen, hiukset vaan on harmaantuneet,

Vierailija
34/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin. Nautin ihanaa elämää vauraana kuuskymppisenä. 😀

Vierailija
35/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön vanheneminen haittaa vähän. Jomotukset ja toimintakyvyn heikkeneminen haittaa paljon.

36/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön vanheneminen haittaa vähän. Jomotukset ja toimintakyvyn heikkeneminen haittaa paljon.

Mua ei haittaa edes jomotukset, koska sairastuin nivelreumaan jo 34-vuotiaana. 

Vierailija
37/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin t. realisti 60+ joka ei peiliriippuvainen

Vierailija
38/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän sen oikein hyvin. On luonnollista vanheta. Minulle tärkein on usko Jeesukseen! 

T. Uudestisyntynyt kristitty, N 55v

Vierailija
39/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni näytä peilissä vielä niin pahalta, mutta valokuvat! Harmittaa, etten nuorempana ollut enemmän kameran edessä. Näytän kyllä nuoremmalta, mutta en enää hyvännäköiseltä.

Vierailija
40/76 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pennun näköinen vielä 5-kymppisenäkin, mutta sitten tuli rypyt naamaan ja kaulaan melkein yhdessä yössä, allit alkoivat hölskyä ja maha pompahti esiin vaikken ole laihtunut tai lihonut. Nyt mua luullaan saman ikäiseksi kuin 10v vanhempi sisareni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän