Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviätte ulkonäön vanhenemisesta?

Vierailija
30.09.2025 |

Minkä ikäisiä olette? Miten sinä, joka olet aina näyttänyt nuoremmalta, kestät sen, että yhtäkkiä et näytäkään nuoremmalta? Entä sinä, joka olet ollut hyvin ulkonäkökeskeinen ja nyt luullaankin vanhemmaksi kuin olet?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se kun en vanhene.Olen 35v hiukset on lyhentynyt mutta naamataulu pysynyt suht samanlaisena.

Haha, outoa olisikin jos noin nuori olisi vanhentunut. Kun näkyvät iänmerkit alkavat tulla hiljalleen vasta 45 jälkeen. 48 on taitekohta, katselepa sen ikäisiä..

Vierailija
82/87 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, kun ei ole koskaan ollut kummoista ulkonäköä ja tajusin jo teininä, että voin joko murehtia loppuelämäni ulkonäköäni tai mennä sillä mitä on ja elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti! 

Kroppa vielä on ikäisekseni (vain 3 ylikiloa, lihaksiakin on) ok vaikka eräs lääke painon nostikin yli normaalin. Rinnat olivat kiinteät ja napakat vielä vuosi sitten, nyt on pieni poimu rinnan alla. Nyt olen onnellinen pienistä rinnoistani! 

Mutta kivut ovat painaneet ryhtiä kumaraan ja tunnen itseni kömpelöksi. Kipeät polvet tekee kävelystä taapertamista pahoina päivinä.

Enkä vanhene kasvoista kauniisti vaan näytän mummoltani. Ryppyjä on hyvin vähän mutta silmäluomet ovat raskaat ja painavat ilmettä alaspäin. Hiukset sentään yhtä upeat kuin ennenkin, kasvaa hurjaa vauhtia ja nyt kihartuvat. Väri outo teräksenharmaan ja luonnollisen punertavan raidalliset. Pakko vaan pitää nutturalla tai poninhännällä kun en enää pysty käyttämään harjakiharrinta tms

65v

Vierailija
84/87 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma olen aina ollut mutta enpä uskonut että tästä voi vielä rumentua . Kamalaa katsottavaa ikääntyminen.

Vierailija
85/87 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma olen aina ollut mutta enpä uskonut että tästä voi vielä rumentua . Kamalaa katsottavaa ikääntyminen.

Kauniille on vanheneminen kovempi paikka. Olen nuorena päässyt tuota seuraamaan joten en arvota ihmisten ulkonäköä kovinkaan paljoa. Kaikki rupsahtavat.

Vierailija
86/87 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin pennun näköinen vielä 5-kymppisenäkin, mutta sitten tuli rypyt naamaan ja kaulaan melkein yhdessä yössä, allit alkoivat hölskyä ja maha pompahti esiin vaikken ole laihtunut tai lihonut. Nyt mua luullaan saman ikäiseksi kuin 10v vanhempi sisareni. 

Just tämä! Se on ollut niin persoonassani, että olen aina näyttänyt 10-15v nuoremmalta. Vielä 53v näytin kivalta ja nuorekkaalta. Yhtäkkiä 55v täytettyäni ihmiset alkoi luulla, että olen eläkkeellä. Vanhenin siis parissa vuodessa 20-25v.

Vierailija
87/87 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo kaulan vanheneminen/rypistyminen/vuosirenkaat jotenkin geneettistä? Tai siis kaikillahan kaula rypistyy jossain vaiheessa, mutta ikähaitari tuntuu olevan suuri. Olen itse viisikymppinen ja valokuvissa näen kaulani olevan varsin sileä/rypytön. Monilla samanikäisillä on toisin. Tarkoitus ei ole väittää että kokonaisuutena näyttäisin nuoremmalta, en näytä. Ainoastaan kaulani näyttää. 

Mulle on tullut tänä vuonna kaularypyt, ikä 58 v. Muuten ei ole ryppyjä kun on aina ollut rasvainen iho, silmien ympärille nauraessa tulee ilmerypyt. Nyt mietin nefertiti-hoitoa kaulaan, eli botoxilla rentoutetaan lihakset ja saadaan ryppyjä kaulasta pois. Muuten en stressaa vanhenemisesta, viimeinkin ihon rasvaisuus on muuttunut normaaliksi ja meikki pysyy valumatta kahden tunnin päästä pois kuten aiemmin.