Onko astrologiaan uskominen punainen lippu kumppanissa?
Mitä ajattelet, kun astrologiaan uskova tulee vastaan?
Kommentit (95)
Horoskoopit ja astrologia ovat kaksi eri asiaa. Astrologit sanovat että horoskoopit ovat vain viihdettä ja astrologia on rehellistä ja vakavaa. Voi olla, mutta se vakavuus ei tee siitä millään tasolla totta.
On sääli että ihmiset uskovat tuollaiseen roskaan. Varsinkin kun sitä kaupataan viihteenä, mutta ei koskaan valheena!!! Siksi asiakkaina on useimmiten tietämättömät typerykset jotka selvästi ottavat ne ennusteet vakavissaan. Juuri tuo tekee astrologeista hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millainen ihminen muuten on. Jos on suht täyspäinen ja mukava niin tykkään että ihmisellä on asioita jotka kiehtoo sitä. Nykyään ihmiset tuntuvat ajattelevan ettei mistään asiasta eri tavalla ajattelevan kanssa voi olla missään tekemisissä.
Jep! Nykypäivänä on niin coolia vihata kaikkea mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Hyvä pointti re: ihmistyypit. Oma tulokulmani on enemmän, että avoimuus on myös tieteessä parempi kuin torjunta. En pidä astrologiaa faktana, mutta en myöskään pidä sitä ehdottomasti ei-faktana. Pitäisin kiinnostavana, jos sille saataisiin tieteestä tukea.
Jos materialismi ja naturalismi eivät anna meille riittäviä selityksiä, tieteen perälauta vuotaa. Hyvässä ja pahassa.
Mutta, juuri tiede todistaa että astrologia on huuhaata. Ja ei, en tarkoita että tiede kertoo että meihin vaikuttaa planeettojen vetovoimat, tai että planeetat ovat joko kivi- tai kaasupalloja, vaan sitä, kuten jo edellä on tullut todettua, astrologia ei korjaa itseään, ei päde kun noustaan maanpinnalla, ja kaikkein tärkein ei kerro mitään siitä miten nuo perusihmistyypit on löydetty ja havaittu jne jne.
Vaikuttaa siltä, ettet ole perehtynyt astrologiaan kovinkaan hyvin.
"It's funny how people will believe in WI-Fi, invisible waves powering everything but still think ENERGY, FREQUENCY AND VIBRATION are just mystical nonsense."
Vierailija kirjoitti:
Tuomitsevat ja ahdasmieliset ihmiset on mulle ehdoton ei. Kumppani saa olla kiinnostunut mistä haluaa.
Haluan kysyä koska minä olen ollut aina erittäin kiinnostunut astrologiasta. Osaan tehdä kartat, tulkita sieltä kaiken mitä pitää tulkita jne. Osaan tuon kaiken siis ihan rehellisesti. Astrologia siis kiinnostaa minua. Mutta silti en voi uskoa siihen, juuri siksi kun tiedän miten se toimii.
Tekeekö tuo mielestäsi minusta tuomitsevan ja ahdasmielisen??
Vai pitääkö olla niin avomielinen ettei saa osoittaa selviä valheita vaikka ne ovat selvästi osoitettavissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomitsevat ja ahdasmieliset ihmiset on mulle ehdoton ei. Kumppani saa olla kiinnostunut mistä haluaa.
Haluan kysyä koska minä olen ollut aina erittäin kiinnostunut astrologiasta. Osaan tehdä kartat, tulkita sieltä kaiken mitä pitää tulkita jne. Osaan tuon kaiken siis ihan rehellisesti. Astrologia siis kiinnostaa minua. Mutta silti en voi uskoa siihen, juuri siksi kun tiedän miten se toimii.
Vai pitääkö olla niin avomielinen ettei saa osoittaa selviä valheita vaikka ne ovat selvästi osoitettavissa?
Ei se tee sinusta ahdasmielistä, ettet itse usko, vaan se jos et hyväksy toisen kiinnostusta astrologiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Hyvä pointti re: ihmistyypit. Oma tulokulmani on enemmän, että avoimuus on myös tieteessä parempi kuin torjunta. En pidä astrologiaa faktana, mutta en myöskään pidä sitä ehdottomasti ei-faktana. Pitäisin kiinnostavana, jos sille saataisiin tieteestä tukea.
Jos materialismi ja naturalismi eivät anna meille riittäviä selityksiä, tieteen perälauta vuotaa. Hyvässä ja pahassa.
Mutta, juuri tiede todistaa että astrologia on huuhaata. Ja ei, en tarkoita että tiede kertoo että meihin vaikuttaa planeettojen vetovoimat, tai että planeetat ovat joko kivi- tai kaasupalloja, vaan sitä, kuten jo edellä on tullut todettua, astrologia ei korjaa itseään, ei päde kun noustaan maanpinnalla, ja kaikkein tärkein ei kerro mitään siitä miten nuo perusihmistyypit on löydetty ja havaittu jne jne.
Vaikuttaa
Kerro toki, oi asiantuntija, kuinka syntymäkartta laaditaan esimerkiksi lentokoneessa, avaruusaluksessa tai Kuussa syntyneelle. Missä avaruusaluksessa syntyneellä on etelä tai pohjoinen?
Anna ihan selkeät ohjeet, sen sijaan että ahdasmielisenä painat vain alapeukkua.
Katsos kun tiede pätee kaikkialla. Tiede on samaa Kuussa kuin Maassakin. Sen sijaan astrologit ovat ihan tietämättömiä kun eivät kykene mittaamaan säteilyn tai muun energian voimakkuuksia. Kun tuossa otit tuon eifin esiin, niin tieteen avulla ne voimakkuuden voidaan mitata. Astrologit taas eivät ole koskaan mitanneet mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tee sinusta ahdasmielistä, ettet itse usko, vaan se jos et hyväksy toisen kiinnostusta astrologiaan.
Et vastannut kysymykseen. Pitääkö minun olla hiljaa astrologian selvistä virheellisyyksistävain siksi että toinen uskoo siihen?
En minä tuomitse ihmisiä siksi että he uskovat. Mutta arvostelen heitä kyllä sillon jos heille osoitetaan selvästi miksi se heidän uskomuksensa kohde on huuhaata, ja jos he siltikään eivät ala käyttämään järkeään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, juuri tiede todistaa että astrologia on huuhaata. Ja ei, en tarkoita että tiede kertoo että meihin vaikuttaa planeettojen vetovoimat, tai että planeetat ovat joko kivi- tai kaasupalloja, vaan sitä, kuten jo edellä on tullut todettua, astrologia ei korjaa itseään, ei päde kun noustaan maanpinnalla, ja kaikkein tärkein ei kerro mitään siitä miten nuo perusihmistyypit on löydetty ja
Kerro toki, oi asiantuntija, kuinka syntymäkartta laaditaan esimerkiksi lentokoneessa, avaruusaluksessa tai Kuussa syntyneelle. Missä avaruusaluksessa syntyneellä on etelä tai pohjoinen?
Anna ihan selkeät ohjeet, sen sijaan että ahdasmielisenä painat vain alapeukkua.
Katsos kun tiede pätee kaikkialla. Tiede on samaa Kuussa kuin Maassakin. Sen sijaan astrologit ovat ihan tietämättömiä kun eivät kykene mittaamaan säteilyn tai muun energian voimakkuuksia. Kun tuossa otit tuon eifin esiin, niin tieteen avulla ne voimakkuuden voidaan mitata. Astrologit taas eivät ole koskaan mitanneet mitään.
Maailmassa on paljon asioita, mitä ihmissilmä ei näe. Hassua, että ajattelet ihmisen kykenevän mittaamaan kaikkea.
Äitini kävi 90-luvun lopussa hyvällä astrologilla joka ns. kertoi ja ennusti muun muassa meidän lapsien tulevaa elämää. Tähän asti kaikki on pitänyt paikkansa. Hän kertoi hyvin tarkasti työstä, luonteestamme ja tulevaisuuden tapahtumistamme. Ihan huikeeta, että hän on ollut oikeassa. Että ei kaikki astrologit ole humpuukkia.
Vierailija kirjoitti:
Astrologia on todistettua tiedettä, joka on tieteenä vanhempaa kuin psykologia tai matematiikka.
Astrologia ei ole sen enempää tiedettä kuin todistettuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, juuri tiede todistaa että astrologia on huuhaata. Ja ei, en tarkoita että tiede kertoo että meihin vaikuttaa planeettojen vetovoimat, tai että planeetat ovat joko kivi- tai kaasupalloja, vaan sitä, kuten jo edellä on tullut todettua, astrologia ei korjaa itseään, ei päde kun noustaan maanpinnalla, ja kaikkein tärkein ei kerro mitää
Ja tuo todistaa astrologian olevan totta?
Toivottavasti nuo astrologian tieteisiin rinnastavat ovat trolleja. Muuten alkaa tuntua siltä, että maailma saakin palaa poroksi jos sivistys on tuota tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet usko näihin juttuihin, naiset lukee naistenlehtien juttuja ja omaksuvat sieltä milloin mitäkin diagnooseja itselleen, erityisherkkyys adhd jne, horoskooppihommat etc. Jos mies on vallankäyttäjä eikä halua tasavertaista kumppania niin nämä höppänänaisethan ovat mitä parhaimpia miesten palvelijoita, vähän kun kehuu ja vetää oikeista naruista niin siinä sitä on uskollinen vaimo, koti siisti ruokaa pöydässä ja jalat levällään vuoteessa.
Jokainen tapaamani astrologiaan uskova ihminen on ollut mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen. Pitääkö minun olla hiljaa astrologian selvistä virheellisyyksistävain siksi että toinen uskoo siihen?
En minä tuomitse ihmisiä siksi että he uskovat. Mutta arvostelen heitä kyllä sillon jos heille osoitetaan selvästi miksi se heidän uskomuksensa kohde on huuhaata, ja jos he siltikään eivät ala käyttämään järkeään.
Luulisi että olisi parempaa tekemistä kun käydä kertoilemassa ihmisten elävän väärin sinun mielestäsi :D eihän siitä tulisi mitään että jokainen alkaisi avautumaan kuinka muut elävät ihan tyhmästi, aika riidanhaluista elämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ei mitään ärsyttävämpää kuin hän alkaa kertomaan millainen minä kuulemma olen, koska satun olemaan horoskoopiltani *insert horoskooppimerkki*. Tai se kun hän kertoo olevansa sellainen ja tällainen, kun horoskooppimerkki niin sanoo, vaikka ei voisi olla kauempana totuudesta. Kävin treffeillä tällaisen miehen kanssa, ei jatkoon.
Oletko materialisti? Se ei ole tieteen valtavirtaa nyt.
En, mutta olen realisti
Realisti, jonka mielestä tähdet ja planeetat eivät vaikuta ihmiseen, vaikka pelkkä kuukin siirtää meriä?
Jos eri kappaleiden painovoima ja niiden sijainti suhteessa ihmiseen tämän syntymähetkellä vaikuttaisi ihmisen luonteeseen, niin silloin syntymäpaikan vieressä olevat rakennukset ym. lähellä olevat kappaleet aiheuttaisivat huomattavasti kaukaisia tähtiä ja planeettoja voimakkaamman vaikutuksen.
Mulla oli mies jolla oli lähes sama syntymäpäivä kuin itselläni, vain eri syntymävuosi. Jonkinlainen sielujen sympatia oli olemassa. Häntä ei ole enää olemassa täällä. Rip.
Vierailija kirjoitti:
On astrologiaa tutkittu tieteellisesti, ja mitään merkkejä sen paikkaansapitävyydestä ei ole tutkimuksissa löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat astrologialla aitoa avaruus tiedettä niin ei mutta jos tarkoitat sitä mitä monet muut naiset tarkoittaa eli horoskooppeja ja muita tämmöisiä huuhaa juttuja niin kyllä
Astrologia ei tarkoita mitään avaruustiedettä, vaan sitä horoskooppihömppää.