Onko astrologiaan uskominen punainen lippu kumppanissa?
Mitä ajattelet, kun astrologiaan uskova tulee vastaan?
Kommentit (56)
Ihmisillä ei ole mitään käsitystä, mitä punainen lippu tarkoittaa. Tuo ei olisi punainen lippu eli vaaran merkki, vaan ihan vaan turn-off.
Kaikkeen höpöhöpöön yliluonnolliseen uskominen on red flag.
Riippuu onko tilannetajuinen ja sosiaaliset taidot kunnossa. Jos ovat, niin sitten harrastus kuin harrastus on ok. Jos on autistinen kusipää niin eiköhän tämä henkilö pilaa kaiken alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä ei ole mitään käsitystä, mitä punainen lippu tarkoittaa. Tuo ei olisi punainen lippu eli vaaran merkki, vaan ihan vaan turn-off.
Niin siis miehillä. Miehille punalippu on se jos nainen vaikuttaa siltä että "pihtaa". Naiselle punalippu voi olla hengenlähdön paikka xD Miehet ovat niin dramaattisia.
Ei. Kiinnostus "vaihtoehtohengellisyyteen" voi joskus viitata psyyken ongelmiin mutta useammin vain avoimeen luonteeseen.
Astrologia on todistettua tiedettä, joka on tieteenä vanhempaa kuin psykologia tai matematiikka.
Ei haittaa. Riippuu mitä se on tarkemmin ja mihin uskoo siinä. Viikkohoroskoopit eivät ole totta jossain lehtien palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Astrologia on todistettua tiedettä, joka on tieteenä vanhempaa kuin psykologia tai matematiikka.
Totta puhut, ja ilman astrologiaa ei olisi astronomiaa. : )
Jeesukseen uskominen on paljon pahempaa. Koko ihminen on kuin jeesuslähtöinen.
Eikä pidä tuijottaa vaan siihen aurinkomerkkiin vaan tulisi katsoa nouseva, kuumerkki, merkurius ja venus, ja etenkin venuksen sijainti syntymähetkellä vaikuttaa rakkauselämään :))
Vierailija kirjoitti:
'Turn-off' kuulostaa liian lievältä. Kaikissa ihmisissä on asioita, jotka vähentävät viehätystä, mutta hyvät ominaisuudet voivat painaa vaakakupissa enemmän. Ehkä sopivin termi olisi 'dealbreaker', mutta se on taas hiukan liian vahva ilmaus asialle, joka antaa syyn huolestua.
Ei ole, koska astrologiaan ja ylipäätään tieteisiin uskomaton olisi osoitus pinnallisesta ja omaan napaan tuijottavasta ihmisestä.
On. Ei mitään ärsyttävämpää kuin hän alkaa kertomaan millainen minä kuulemma olen, koska satun olemaan horoskoopiltani *insert horoskooppimerkki*. Tai se kun hän kertoo olevansa sellainen ja tällainen, kun horoskooppimerkki niin sanoo, vaikka ei voisi olla kauempana totuudesta. Kävin treffeillä tällaisen miehen kanssa, ei jatkoon.
Riippuu millainen ihminen muuten on. Jos on suht täyspäinen ja mukava niin tykkään että ihmisellä on asioita jotka kiehtoo sitä. Nykyään ihmiset tuntuvat ajattelevan ettei mistään asiasta eri tavalla ajattelevan kanssa voi olla missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
On. Ei mitään ärsyttävämpää kuin hän alkaa kertomaan millainen minä kuulemma olen, koska satun olemaan horoskoopiltani *insert horoskooppimerkki*. Tai se kun hän kertoo olevansa sellainen ja tällainen, kun horoskooppimerkki niin sanoo, vaikka ei voisi olla kauempana totuudesta. Kävin treffeillä tällaisen miehen kanssa, ei jatkoon.
Anna kun arvaan, olet Neitsyt tai Kaksonen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko materialisti? Se ei ole tieteen valtavirtaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko materialisti? Se ei ole tieteen valtavirtaa nyt.
En, mutta olen realisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, olet Neitsyt tai Kaksonen?
😂 En, mutta voit arvata vielä 10 kertaa niin eiköhän se lopulta oikein mene
Kyllä on. Ja ihmisissä ihan ylipäätään, kumppanikandidaattistatuksesta riippumatta.