Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko astrologiaan uskominen punainen lippu kumppanissa?

Vierailija
29.09.2025 |

Mitä ajattelet, kun astrologiaan uskova tulee vastaan?

No onko

Vaihtoehdot

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ja ihmisissä ihan ylipäätään, kumppanikandidaattistatuksesta riippumatta.

Vierailija
2/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei ole mitään käsitystä, mitä punainen lippu tarkoittaa. Tuo ei olisi punainen lippu eli vaaran merkki, vaan ihan vaan turn-off. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen höpöhöpöön yliluonnolliseen uskominen on red flag.

Vierailija
4/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko tilannetajuinen ja sosiaaliset taidot kunnossa. Jos ovat, niin sitten harrastus kuin harrastus on ok. Jos on autistinen kusipää niin eiköhän tämä henkilö pilaa kaiken alusta loppuun.

Vierailija
5/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ei ole mitään käsitystä, mitä punainen lippu tarkoittaa. Tuo ei olisi punainen lippu eli vaaran merkki, vaan ihan vaan turn-off. 

Niin siis miehillä. Miehille punalippu on se jos nainen vaikuttaa siltä että "pihtaa". Naiselle punalippu voi olla hengenlähdön paikka xD Miehet ovat niin dramaattisia.

Vierailija
6/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kiinnostus "vaihtoehtohengellisyyteen" voi joskus viitata psyyken ongelmiin mutta useammin vain avoimeen luonteeseen. 

Vierailija
7/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologia on todistettua tiedettä, joka on tieteenä vanhempaa kuin psykologia tai matematiikka. 

Vierailija
8/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Riippuu mitä se on tarkemmin ja mihin uskoo siinä. Viikkohoroskoopit eivät ole totta jossain lehtien palstalla.

Vierailija
9/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astrologia on todistettua tiedettä, joka on tieteenä vanhempaa kuin psykologia tai matematiikka. 

Totta puhut, ja ilman astrologiaa ei olisi astronomiaa. : )

Vierailija
10/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesukseen uskominen on paljon pahempaa. Koko ihminen on kuin jeesuslähtöinen.

Vierailija
11/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pidä tuijottaa vaan siihen aurinkomerkkiin vaan tulisi katsoa nouseva, kuumerkki, merkurius ja venus, ja etenkin venuksen sijainti syntymähetkellä vaikuttaa rakkauselämään :))

Vierailija
12/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Turn-off' kuulostaa liian lievältä. Kaikissa ihmisissä on asioita, jotka vähentävät viehätystä, mutta hyvät ominaisuudet voivat painaa vaakakupissa enemmän. Ehkä sopivin termi olisi 'dealbreaker', mutta se on taas hiukan liian vahva ilmaus asialle, joka antaa syyn huolestua.

Vierailija
13/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska astrologiaan ja ylipäätään tieteisiin uskomaton olisi osoitus pinnallisesta ja omaan napaan tuijottavasta ihmisestä.

Vierailija
14/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei mitään ärsyttävämpää kuin hän alkaa kertomaan millainen minä kuulemma olen, koska satun olemaan horoskoopiltani *insert horoskooppimerkki*. Tai se kun hän kertoo olevansa sellainen ja tällainen, kun horoskooppimerkki niin sanoo, vaikka ei voisi olla kauempana totuudesta. Kävin treffeillä tällaisen miehen kanssa, ei jatkoon.

Vierailija
15/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen ihminen muuten on. Jos on suht täyspäinen ja mukava niin tykkään että ihmisellä on asioita jotka kiehtoo sitä. Nykyään ihmiset tuntuvat ajattelevan ettei mistään asiasta eri tavalla ajattelevan kanssa voi olla missään tekemisissä. 

Vierailija
16/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ei mitään ärsyttävämpää kuin hän alkaa kertomaan millainen minä kuulemma olen, koska satun olemaan horoskoopiltani *insert horoskooppimerkki*. Tai se kun hän kertoo olevansa sellainen ja tällainen, kun horoskooppimerkki niin sanoo, vaikka ei voisi olla kauempana totuudesta. Kävin treffeillä tällaisen miehen kanssa, ei jatkoon.

Anna kun arvaan, olet Neitsyt tai Kaksonen? 

Vierailija
17/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko materialisti? Se ei ole tieteen valtavirtaa nyt.

Vierailija
18/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu suomea.

Vierailija
19/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko materialisti? Se ei ole tieteen valtavirtaa nyt.

En, mutta olen realisti 

Vierailija
20/56 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, olet Neitsyt tai Kaksonen? 

😂 En, mutta voit arvata vielä 10 kertaa niin eiköhän se lopulta oikein mene

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi