Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaverini kertoi, että alkoi parisuhteeseen vain seksin takia

Vierailija
29.09.2025 |

Enkä usko, että tuo on edes kovin harvinaista. 

Kommentit (184)

Vierailija
81/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin ja olen nainen. En minä miestä mihinkään muuhun tarvitse kuin seksiin. En myöskään muuta yhteen hänen kanssaan, koska en halua kenenkään pskaisia sukkia ja kalsareita lojumaan nurkkiini, puhumattakaan, että pesisin niitä. Huolehdin omista asioistani, mies omistaan. Näin on hyvä. 

Vierailija
82/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puuhtaat vaatteet ja sitä seksiä. Nainen tekee mitä tahansa miehen eteen saadakseen sen perheen. Minä harkitse niitä lapsia edelleen. 

Ei tasan tee

Tasan tekee. Ei tarvitse kuin hetken seurata keskusteluja tällä palstalla huomaa miten mies edelleenkin onnistuu alistamaan itselleen niitä kotipiikoja. 

Jos omat käsitykset ihmisten irl elämästä perustuvat jonkun palstan höpinöihin... niin melkoisessa kuplassa olet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puuhtaat vaatteet ja sitä seksiä. Nainen tekee mitä tahansa miehen eteen saadakseen sen perheen. Minä harkitse niitä lapsia edelleen. 

Näinhän se on, pääpiirteissään, että tuollaisissa puitteissa viihtyy sekä mies, että nainen. En siksi ajattele, että tuo olisi "mitä tahansa", vaan aika arkea, ja sen voi kyllä tehdä ihan yhdessä.

Mutta voi olla, että et ole väärässä.

No ei todellakaan ole pääpiirteissään niin että naiset haluavat olla miesten palvelijoita 

Ei tietenkään. Mutta pääpiirteissään kaikki haluavat kivan kodin, siisteyttä, ruokaa ja seksiä. Kuten kirjoitin, se on arkea, joka tehdään YHDESSÄ.

Kukaan ei halua olla toisen palvelija.

Alkuperäisestä kommentista ymmärsin että yhdessä tekemisessä mies saa seksiä, ruokaa ja kodinhuoltoa ja nainen saa perheen mutta ymmärsin siis väärin

Täytyy sanoa että minulle naisena ei ole erityisen tärkeää löytää käytännöllistä ratkaisua vaan ihminen jonka kanssa elämä on iloista, ihanaa ja intohimoista. Käytännön puoli toki myös tukee tätä mutta pelkkä yhteinen kodinhoito ja yhteiset lapset eivät riitä parisuhteeksi, silloin voi olla vaikka kaverivanhempia yhdessä

Vierailija
84/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Isäni sanoi minulle joskus kun tulin pahoinpidellyksi ja r aiskatuksi, että "kyllä sinun pitäisi olla jo oppinut, millaisia miehet ovat". No pikku hiljaa olen suostunut sen uskomaan, kun oma isäukko asian vihdoin paljasti.

Hui ja hyi. Otan osaa. Tuo möläys on jo melkein raiskauksen luokassa.

Toivottavasti saatte keskusteltua asiasta ja isäsi ymmärtää perua puheensa.

Valitettavasti tuollaiset miehet ei vaan muutu. Turha yrittää hakea hyvyyttä sieltä missä sitä ei ole.

No, en tiedä. Ei kai tuo isä niin kauhea ole, jos tytär on kuitenkin uskoutunut hänelle raiskauksesta?

Itse en välttämättä olisi kertonut, jos isä olisi "tuollainen mies".

Mutta järkyttyneenä saattaa sanoa ihan kamalia asioita. Tunnen esimerkiksi ihmisiä, joilla on tapana alkaa huutaa läheisille, joilla ei mene hyvin. Heitä jotenkin huolestuttaa niin paljon se toisen ihmisen tuska, että eivät tiedä mitä muuta tehdä kuin syyttää ihmistä itseään. Uhrin syyllistäminen on aika tavallista. Usein ensimmäinen ajatus on, että miksi et tehnyt jotenkin toisin? Miksi läksit? Miksi oli minihame? Sitä ei vain pidä möläyttää ilmoille.

Vierailija
85/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin takiahan parisuhteeseen mennään.  Mitä muuta varten.

Kaikki muu tulee sitten siinä sivussa mitä tulee. Seksi on se pääasia mennö parisuhteeseen.

Yhdessä asuessa joutuu kuitenkin tekemään kompromisseja ja sietämään epämukavuutta. 

Miksi muuten vaihtaisi mukavan sinkkuelämänsä parisuhteen epämukavuuteen ellei helppo seksin saaminen olisi pontimena.

Vierailija
86/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muu tulee sitten siinä sivussa mitä tulee. Seksi on se pääasia mennö parisuhteeseen.

Yhdessä asuessa joutuu kuitenkin tekemään kompromisseja ja sietämään epämukavuutta. 

Miksi muuten vaihtaisi mukavan sinkkuelämänsä parisuhteen epämukavuuteen ellei helppo seksin saaminen olisi pontimena.

Helppo seksin saaminen... ällöttävä ajatusmaailma 

Vierailija
87/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin ja olen nainen. En minä miestä mihinkään muuhun tarvitse kuin seksiin. En myöskään muuta yhteen hänen kanssaan, koska en halua kenenkään pskaisia sukkia ja kalsareita lojumaan nurkkiini, puhumattakaan, että pesisin niitä. Huolehdin omista asioistani, mies omistaan. Näin on hyvä. 

Likainen iho ja haisevat eritteet on ok.

Vierailija
88/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosihan tuo on. Ei tarvii lähtee etsiskelemään ravintoloista ja yökerhoista tai vonkailla niitä samoja kyllästyttäviä naamoja tinderistä. Aina saa kumpikin kun sattuu seksiä tekemään mieli.

Vierailija
89/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin takiahan parisuhteeseen mennään.  Mitä muuta varten. Kaikki muu tulee sitten siinä sivussa mitä tulee. Seksi on se pääasia mennö parisuhteeseen.

Mies ottaa naisen kumppanikseen seksin takia, ehkä jokunen harva sen lisäksi haluavaa jälkikasvua.

Nainen ryhtyy miehen kumppaniksi varmistaakseen taloudellista asemaansa ja saadakseen isän tuleville lapsilleen.

Vierailija
90/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, pääpiirteissään, että tuollaisissa puitteissa viihtyy sekä mies, että nainen. En siksi ajattele, että tuo olisi "mitä tahansa", vaan aika arkea, ja sen voi kyllä tehdä ihan yhdessä.

Mutta voi olla, että et ole väärässä.

No ei todellakaan ole pääpiirteissään niin että naiset haluavat olla miesten palvelijoita 

Ei tietenkään. Mutta pääpiirteissään kaikki haluavat kivan kodin, siisteyttä, ruokaa ja seksiä. Kuten kirjoitin, se on arkea, joka tehdään YHDESSÄ.

<

Alkuperäisestä kommentista ymmärsin että yhdessä tekemisessä mies saa seksiä, ruokaa ja kodinhuoltoa ja nainen saa perheen mutta ymmärsin siis väärin

Täytyy sanoa että minulle naisena ei ole erityisen tärkeää löytää käytännöllistä ratkaisua vaan ihminen jonka kanssa elämä on iloista, ihanaa ja intohimoista. Käytännön puoli toki myös tukee tätä mutta pelkkä yhteinen kodinhoito ja yhteiset lapset eivät riitä parisuhteeksi, silloin voi olla vaikka kaverivanhempia yhdessä

Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Onhan sellainen elämä ihan kauheaa, että seksi ja kotityöt ovat vaihtokaupan valuuttaa. Silloin ollaan jo aika syvällä.

Seksi ja halu toista ihmistä kohtaan on siellä suhteen ytimessä. Sen ympärille rakentuu kaikki muu. Toisaalta seksi voi rapautua, jos se kaikki muu rapautuu. Jos yksi esimerkiksi jättää yhteisen kodin kunnostustyöt omalta osaltaan tekemättä, niin kyllä aika nopeasti toinen kokee olonsa hyväksikäytetyksi ja seksikin näivettyy.

Vierailija
91/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Isäni sanoi minulle joskus kun tulin pahoinpidellyksi ja r aiskatuksi, että "kyllä sinun pitäisi olla jo oppinut, millaisia miehet ovat". No pikku hiljaa olen suostunut sen uskomaan, kun oma isäukko asian vihdoin paljasti.

Hui ja hyi. Otan osaa. Tuo möläys on jo melkein raiskauksen luokassa.

Toivottavasti saatte keskusteltua asiasta ja isäsi ymmärtää perua puheensa.

Valitettavasti tuollaiset miehet ei vaan muutu. Turha yrittää hakea hyvyyttä sieltä missä sitä ei ole.

Aivan. Ap:n kannattaisi tarkastella analyyttisesti, millaisiin piirteisiin tapaamassaan miehessä ihastuu. Onko tietty ulkonäkö, tapa puhua vai mikä. Muistuttaako jollain lailla isää tai tuota väkivaltaiseksi osoittautunutta exää. Jos huomaa jonkin yhteisen piirteen, voisi tulkita sen varoitukseksi tulevasta. Eli pitää nyt noteerata ne kuuluisat punaiset liput.

Vierailija
92/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka keksi rakkauden?

2 Laihialaista poikamiesti miettiessään, miten saisi "pesää" ilmaiseksi...

Vierailija
93/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin takiahan parisuhteeseen mennään.  Mitä muuta varten. Kaikki muu tulee sitten siinä sivussa mitä tulee. Seksi on se pääasia mennö parisuhteeseen.

Mies ottaa naisen kumppanikseen seksin takia, ehkä jokunen harva sen lisäksi haluavaa jälkikasvua.

Nainen ryhtyy miehen kumppaniksi varmistaakseen taloudellista asemaansa ja saadakseen isän tuleville lapsilleen.

Miehestä en osaa sanoa. Oletan kuitenkin, että aika monelle on myös tärkeää se kumppanuus ja ystävyys.

Naisella ei mene ihan noin. Nainen menee yhteen sellaisen miehen kanssa, jolla on "koko paketti" tai ainakin lähes koko paketti. Naista ei välttämättä kiinnosta suhde oman taloudellisen aseman vuoksi, mutta jos haluaa lapsia, niin heille hän tarvitsee sopivan isän. Silloin punnitaan kunnollisuutta, uskollisuutta, sosiaalista asemaa, älyä, fyysisiä ominaisuuksia, kärsivällisyyttä jne. Isäksi päätyvät käyvät siis melko tiheän seulan.

Jos nainen hakee pelkkää seksisuhdetta, kuka tahansa kuuma käy.

Vierailija
94/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Minä aloin parisuhteeseen että saisin kumppanin jota rakastaa ja tulla rakastetuksi 

Parisuhde ja lapset eivät ole naiselle taloudellinen riemuvoitto. Lapsia voi hankkia ilman miestäkin. Ainoa oikea asia, jonka takia naisen kannattaa olla miehen kanssa vuonna 2025 on niinkin ihana asia kuin aito rakkaus

Vierailija
95/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normisettiä

ei ole mitään muuta syytä sietää naisen läsnäoloa

M41

Vierailija
96/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosihan tuo on. Ei tarvii lähtee etsiskelemään ravintoloista ja yökerhoista tai vonkailla niitä samoja kyllästyttäviä naamoja tinderistä. Aina saa kumpikin kun sattuu seksiä tekemään mieli.

Ai missä parisuhteessa aina saa? Luulen, että et ole paljon parisuhteessa ollut.

Vierailija
97/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty? Tai kuten ennen sanottiin "no daa?".

M32

Vierailija
98/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Valitettavasti tämä on tositarina vaikka ymmärrän, että se tuntuu vaikealta ajatukselta.

Ap

Ihmettelen miksi kukaan haluaisi tunnustaa olevansa idiootti? 

Jos on idiootti, niin ehkä silloin myös sen tunnustaminen menee idiotismin piikkiin

Vierailija
99/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai missä parisuhteessa aina saa? "

Hyvässä parisuhteessa. Suosittelen hankkimaan seuraavaksi sellaisen.

Vierailija
100/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan normisettiä

ei ole mitään muuta syytä sietää naisen läsnäoloa

M41

Normia vain teille katkeroille, joilla ei ole henkistä voimaa päästä elämässä henkisesti eteenpäin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän