Miespuolinen kaverini kertoi, että alkoi parisuhteeseen vain seksin takia
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Isäni sanoi minulle joskus kun tulin pahoinpidellyksi ja r aiskatuksi, että "kyllä sinun pitäisi olla jo oppinut, millaisia miehet ovat". No pikku hiljaa olen suostunut sen uskomaan, kun oma isäukko asian vihdoin paljasti.
Olihan rouheasti ilmaistu, mutta osoittaa isäukkosi olleen puolellasi ja toivoneen sinulle parempaa miesten taholta. Hän oli varmasti hyvin pahoillaan siitä, mitä sinulle oli tapahtunut. Miehillä, hyvilläkin, on taatusti tietoa siitä, että jotkut lajinsa mukaviltakin vaikuttavista kavereista muuttuvat hirviöiksi naistensa suhteen.
Oma isäni varoitti poikaystävästäni (josta sittemmin tuli mieheni). Mutta se perustui hänen omaan käytökseensä miehenä: naisia tuli ja jäi taakse, jotkut lapsen kanssa. Samaan aikaan oli elinikäinen *rakkausavioliitto* äitipuoleni kanssa. Lisäma
"Hän löi luurin korvaan eikä pahoitellut tapahtunutta vaan syytti minua vihaisesti, että mnun olisi pitänyt tietää, mitä miehet ovat. Eli täysin päin vastoin kuin mitä sanot. Sittemmin on pitänyt yhteyttä kyseiseen r aiskaajaan ja pahoinpitelijään ja osallistunut hänen juhliinsa.
Mikä tämä myytti hyvästä miehestä muuten on? Tietääkseni osallistutte yhteisiin asioihin vain väkivallan pelosta (poliisi ja armeija) ja muutoin nainen on teille seksikone. Parisuhde ja perhe hajoavat kun ilmaiset pillupalvelukset eli s eksiorjuus loppuu. Et ole välttämättä toki panttivankitilanteessa aivot täynnä spermaa paras henkilö tähän vastaamaan, mutta ehkä joku muu vähän vähemmän biased osaa vastata. Itse en tätä "hyvää miestä" ole vielä tavannut."
No, annoit nyt lisätietoa isäsi käytöksestä ja toiminnasta. Hän asettuikin pahoinpitelijäsi ja raiskaajasi puolelle. - Hyvä syy sinulle poistaa molemmat omasta elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puuhtaat vaatteet ja sitä seksiä. Nainen tekee mitä tahansa miehen eteen saadakseen sen perheen. Minä harkitse niitä lapsia edelleen.
Useimmat miehet tekevät kaikkia luettelemiasi hommia. Puoliso ei ole uusavuttoman äiti.
No, mulle on. :D
Jos on aina ollut, niin itsepä olet sänkysi pedannut. Eikä se edelleenkään tee kaikista miehistä uusavuttomia. Jos taas ei ole aina ollut näin, voisit miettiä ihan miehen kanssa yhdessä, mistä kiikastaa.
Miettiä miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puuhtaat vaatteet ja sitä seksiä. Nainen tekee mitä tahansa miehen eteen saadakseen sen perheen. Minä harkitse niitä lapsia edelleen.
Eli koti- ja seksiorja. Paljonko on koti- ja seksiorjan palkka? Entä synnytyspalveluiden ja ä päränhoidon? Nämähän ovat naiselle 24/7 töitä.
No, maksan puolet kuluista kuten tasa-arvoisessa suhteessa kuuluu.
Aivan eli sen lisäksi että hyväksikäytät ja riistät naista laitat hänet vielä hoitamaan puolet sinun velvollisuuksistasi? Mielenkiintoinen ehdotus, itse jätän väliin.
Heh, ehdotus? Kukaan ei ehdottanut sinulle suhdetta.
Hyvä, etkä sellaista tule niolla seteillä saamaan muiltakaan.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, onhan se itellekin päämotivaattorina että on sitä läheisyyttä ja seksiä, sillä tavoin eroaa ystävyyssuhteistani.
Grinderissä on paljon samalla asiall olevia henkilöitä. Mene sinne.
Alan oikeasti pikkuhiljaa epäilemään, että tällaiset provo aloitukset on venäläistä mielipidevaikuttamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koti- ja seksiorja. Paljonko on koti- ja seksiorjan palkka? Entä synnytyspalveluiden ja ä päränhoidon? Nämähän ovat naiselle 24/7 töitä.
Aivan eli sen lisäksi että hyväksikäytät ja riistät naista laitat hänet vielä hoitamaan puolet sinun velvollisuuksistasi? Mielenkiintoinen ehdotus, itse jätän väliin.
No, voi harmi. Olin juuri tulossa kosimaan. Menee kalliit kukat biojätteeseen.
Jos kukat ovat sinulle kalliita niin olet vielä aika kaukana avioliittoon ja perheeseen tarvittavasta budjetista.
Sellaiset suhteet jotka perustuu puhtaasti seksuaalisille himoille ennen pitkään kaatuu omaan mahdottumuuteensa, ihmiset varsinkin naiset tarvitsee tunneläheisyyttä, miehen emotionaallista läsnäoloa, turvallista arkea, henkistä rakkautta ja omistautumista toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tasan tee
Tasan tekee. Ei tarvitse kuin hetken seurata keskusteluja tällä palstalla huomaa miten mies edelleenkin onnistuu alistamaan itselleen niitä kotipiikoja.
Olisikin niin hekumallinen nainen, että riitäisi pelkkä seksi parisuhteen syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi käyttää naista hyväkseen niin monella tapaa. Saa vielä suojaa ja huomiota. Tunkee kutsumatta, kuin luulisi oman saastaisuutensa naista kiusaamalla vähenevän. Mutta tiedätkö, loisiva sekunda, narsisti, ettei ominaisuuksia voi varastaa? Kaikki miehet ei ole huonoja, mutta hyväksikäyttäjät on alimman lajin saastaa.
Narsisti ja läheisriippa päätyvät helposti parisuhteeseen, koska he ruokkivat toinen toisissaan omaa narsismiaan eli yksikään mies ei ole suhteessa yksin. Parisuhteen alussa julkinarsisti on mitä hurmaavin ja huomaavin. Tämä onkin parasta, mitä läheisriippa voi kuvitella, sillä hän kaipaa turvaa. Siksi hän voi erityisen helposti rakastua vahvalta vaikuttavaan narsistiin. Täydelliseltä vaikuttava suhde muuttuu myöhemmin myrkylliseksi molemmille, kun narsistista kuoriutuu itsekeskeinen, kumppaniaan nöyryyttävä ja hyväksikäyttävä julmuri. Ylikiltti läheisriippa on julkinarsistille tavallaan aivan täydellinen kumppani. Koska hän ei uskalla ilmaista vihaa, hän antaa rikkoa rajojaan ja välttelee ristiriitoja. Hän alistuu, joutuu kiusatuksi ja hyväksikäytetyksi.
Mies ei ilmeisesti ole kovin tasokas ja joutui tyytymään alemman tason naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Alan oikeasti pikkuhiljaa epäilemään, että tällaiset provo aloitukset on venäläistä mielipidevaikuttamista
hohhoijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Valitettavasti tämä on tositarina vaikka ymmärrän, että se tuntuu vaikealta ajatukselta.
Ap
Ihmettelen miksi kukaan haluaisi tunnustaa olevansa idiootti?
Mitäs ne miehen loistovaihtoehdot on? Ilmoittaa hakevansa seksisuhdetta nollatuloksin?
Vierailija kirjoitti:
mikä sen syyn pitäisi olla? kun tapaillaan ja seurustellaan niin tuskin nyt palavasta rakkaudestakaan vielä kyse on?
Naisten mukaan niillä on valtavan mielenkiintoisia juttuja 😄😄
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset suhteet jotka perustuu puhtaasti seksuaalisille himoille ennen pitkään kaatuu omaan mahdottumuuteensa, ihmiset varsinkin naiset tarvitsee tunneläheisyyttä, miehen emotionaallista läsnäoloa, turvallista arkea, henkistä rakkautta ja omistautumista toiselle.
Tämä tunneläheisyys tietenkin tarkoittaa, että naista tulee palvoa toisena päivätyönään. Naisen tunnetta tulee kuulla ja myötäillä.
Naiselta reikä, aito rakastelu ja syvällisempi kanssakäyminen miesten kesken. Näin oli jo antiikin Kreikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, voi harmi. Olin juuri tulossa kosimaan. Menee kall
"Jos kukat ovat sinulle kalliita niin olet vielä aika kaukana avioliittoon ja perheeseen tarvittavasta budjetista."
On kalliita kukkia ja markettikimppuja. Molemmissa on antajan ajatus tärkein.
Näin ex mieheni minulle sanoi. Että halusi naimisiin vain kun haluaa seksiä minulta. Sanoi olevansa kanssani seksin takia. Se lli kiva kuulla kun olin juuri saanut ekan lapsemme.
Ero tuli seksin takia. Minulle ei sovi mikään hormoniaalinen ehkäisy veritulppariskin takia. Mies ei halunnut käyttää kondomia ja synnytys meni hätäsektioon jossa tehtiin sellainen viilto ettei raskautta suositeltu seuraavaan 3 vuoteen.
Nyt elän lapsemme kanssa kaksin ja mies haluaisi että palaisimme yhteen. On kuulemma yksinäinen?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Isäni sanoi minulle joskus kun tulin pahoinpidellyksi ja r aiskatuksi, että "kyllä sinun pitäisi olla jo oppinut, millaisia miehet ovat". No pikku hiljaa olen suostunut sen uskomaan, kun oma isäukko asian vihdoin paljasti.
Hui ja hyi. Otan osaa. Tuo möläys on jo melkein raiskauksen luokassa.
Toivottavasti saatte keskusteltua asiasta ja isäsi ymmärtää perua puheensa.
Mies voi käyttää naista hyväkseen niin monella tapaa. Saa vielä suojaa ja huomiota. Tunkee kutsumatta, kuin luulisi oman saastaisuutensa naista kiusaamalla vähenevän. Mutta tiedätkö, loisiva sekunda, narsisti, ettei ominaisuuksia voi varastaa? Kaikki miehet ei ole huonoja, mutta hyväksikäyttäjät on alimman lajin saastaa.