Miespuolinen kaverini kertoi, että alkoi parisuhteeseen vain seksin takia
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä sen syyn pitäisi olla? kun tapaillaan ja seurustellaan niin tuskin nyt palavasta rakkaudestakaan vielä kyse on?
Tapailu = kosinta
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset suhteet jotka perustuu puhtaasti seksuaalisille himoille ennen pitkään kaatuu omaan mahdottumuuteensa, ihmiset varsinkin naiset tarvitsee tunneläheisyyttä, miehen emotionaallista läsnäoloa, turvallista arkea, henkistä rakkautta ja omistautumista toiselle.
Hylättyjen, jätettyjen ja kelpaamattomien naisten hajatelmat eivät välttämättä ole kaikkein järjellisimpiä ohjenuoria.
Vierailija kirjoitti:
Näin ex mieheni minulle sanoi. Että halusi naimisiin vain kun haluaa seksiä minulta. Sanoi olevansa kanssani seksin takia. Se lli kiva kuulla kun olin juuri saanut ekan lapsemme.
Ero tuli seksin takia. Minulle ei sovi mikään hormoniaalinen ehkäisy veritulppariskin takia. Mies ei halunnut käyttää kondomia ja synnytys meni hätäsektioon jossa tehtiin sellainen viilto ettei raskautta suositeltu seuraavaan 3 vuoteen.
Nyt elän lapsemme kanssa kaksin ja mies haluaisi että palaisimme yhteen. On kuulemma yksinäinen?
Voin uskoa, että on yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset suhteet jotka perustuu puhtaasti seksuaalisille himoille ennen pitkään kaatuu omaan mahdottumuuteensa, ihmiset varsinkin naiset tarvitsee tunneläheisyyttä, miehen emotionaallista läsnäoloa, turvallista arkea, henkistä rakkautta ja omistautumista toiselle.
Tämä tunneläheisyys tietenkin tarkoittaa, että naista tulee palvoa toisena päivätyönään. Naisen tunnetta tulee kuulla ja myötäillä.
Nuo mainitsemasi edellytykset täyttämällä saat parhaassa tapauksessa itsellesi onnellisen naisen, joka vastaavasti palvoo ja rakastaa sekä kuuntelee sinun ilosi ja lohduttaa murheissa. Ja kaupan päälle seksiä riittää. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ex mieheni minulle sanoi. Että halusi naimisiin vain kun haluaa seksiä minulta. Sanoi olevansa kanssani seksin takia. Se lli kiva kuulla kun olin juuri saanut ekan lapsemme.
Ero tuli seksin takia. Minulle ei sovi mikään hormoniaalinen ehkäisy veritulppariskin takia. Mies ei halunnut käyttää kondomia ja synnytys meni hätäsektioon jossa tehtiin sellainen viilto ettei raskautta suositeltu seuraavaan 3 vuoteen.
Nyt elän lapsemme kanssa kaksin ja mies haluaisi että palaisimme yhteen. On kuulemma yksinäinen?
Voin uskoa, että on yksinäinen.
Olin tyhmä ja yritimme palata yhteen kerran. Jankutus seksustä alkoi heti. Vaikutti ja vaikuttaa minulla itsetuntoon edelleen. En kelpaa muuhun. Minua ei voi rakastaa ja haluta hyvää, en kelpaa kuin seksiin. Olen mielestäni hyvä äiti ja olin hyvä vaimo, huolehdin miehestäni ja tavallaan teen niin edelleen huomioin syntymäpäivänä ja jouluna kun tiedän että on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puuhtaat vaatteet ja sitä seksiä. Nainen tekee mitä tahansa miehen eteen saadakseen sen perheen. Minä harkitse niitä lapsia edelleen.
Näinhän se on, pääpiirteissään, että tuollaisissa puitteissa viihtyy sekä mies, että nainen. En siksi ajattele, että tuo olisi "mitä tahansa", vaan aika arkea, ja sen voi kyllä tehdä ihan yhdessä.
Mutta voi olla, että et ole väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Valitettavasti tämä on tositarina vaikka ymmärrän, että se tuntuu vaikealta ajatukselta.
Ap
Minä ryhdyin suhteeseen naisena vain seksin takia.
Mies on lopettanut seksin nyt jo kauan sitten ja olen miettinyt eroa.
Läheskään kaikki miehet eivät halua seksiä, eitkä monet edes kykene siihen. Hienoa että kaverillasi pikkuveitikka vielä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli siis vaikeuksia tunnistaa omia tunteitaan ja tarpeitaan. Hänen kannattaisi mennä yksin pariterapiaan, niin ehkä tajuaisi, että oliko oikeasti suhteessa vain seksin takia vai oliko muitakin tunteita.
Ap:n motiivi aloitukselle: kateus toisten parisuhteesta ja halu pahoittaa parisuhteessa olevien naisten mieli.
Mikä mahtaa olla syy ettei kukaan mies ole halunnut sinulta säännöllistä seksiä parisuhteen muodossa? Voit kuvailla omin sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puuhtaat vaatteet ja sitä seksiä. Nainen tekee mitä tahansa miehen eteen saadakseen sen perheen. Minä harkitse niitä lapsia edelleen.
Näinhän se on, pääpiirteissään, että tuollaisissa puitteissa viihtyy sekä mies, että nainen. En siksi ajattele, että tuo olisi "mitä tahansa", vaan aika arkea, ja sen voi kyllä tehdä ihan yhdessä.
No ei todellakaan ole pääpiirteissään niin että naiset haluavat olla miesten palvelijoita
Naisia hyväksikäyttävät miehet on ihan alinta lajia saastaa. Onneksi hyviäkin on. Mutta toista ei voi koskaan tuntea täysin. Siksi pitäkää aina ytimenne itsellänne. Älkää antako sen tunkea aivan kaikkiin asioihin ja ajatuksiin. Kyse ei ole salailusta vaan terveistä rajoista: vaikka mitä tapahtuisi, tiedosta aina olevasi erillinen yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Valitettavasti tämä on tositarina vaikka ymmärrän, että se tuntuu vaikealta ajatukselta.
Ap
Ihmettelen miksi kukaan haluaisi tunnustaa olevansa idiootti?
Naisen aivot ja elämä ovat niin erilaiset, että tuntuu kerta kaikkiaan uskomattomalta millaisia hirviöitä ja roskia miehet ovat. Edustetaan kuitenki samaa lajia näennäisesti. Mutta ehkä vaan näennäisesti, paperilla.
Itse taas tunnen lukuisia fiksuja miehiä.
Minäkin tunnen fiksuja miehiä, mukaanlukien eksäni. Joka yhtenä päivänä antoi minulle kenkää Whatsappilla.
Ja pitkälti seksin vuoksi. Seksin, jonka eteen hän ei ollut tehnyt juuri mitään muuta kuin vaatinut, syyllistänyt ja vongannut.
Eli voimme kuvitella tuntevamme, mutta sitten lopulta kuitenkin olemme kukin yksilöitä ja eri sukupuolta, joilla on erilaiset prioriteetit elämässä.
Seksin takiahan parisuhteeseen mennään. Mitä muuta varten.
Kaikki muu tulee sitten siinä sivussa mitä tulee. Seksi on se pääasia mennö parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Isäni sanoi minulle joskus kun tulin pahoinpidellyksi ja r aiskatuksi, että "kyllä sinun pitäisi olla jo oppinut, millaisia miehet ovat". No pikku hiljaa olen suostunut sen uskomaan, kun oma isäukko asian vihdoin paljasti.
Hui ja hyi. Otan osaa. Tuo möläys on jo melkein raiskauksen luokassa.
Toivottavasti saatte keskusteltua asiasta ja isäsi ymmärtää perua puheensa.
Valitettavasti tuollaiset miehet ei vaan muutu. Turha yrittää hakea hyvyyttä sieltä missä sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Alan oikeasti pikkuhiljaa epäilemään, että tällaiset provo aloitukset on venäläistä mielipidevaikuttamista
Niiden tarkoitus on lietsoa yleistä epäsopua ja sekaannusta ja epäluottamusta, ja esim. sukupuolten välisen eripuran lietsominen heikentää suomalaista yhteiskuntaa sisältäpäin.
Ap:n aloituksessa ei ole mitään järkeä, tuuli heiluttelee ap:n huulia, joten olen samoilla linjoilla kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole pääpiirteissään niin että naiset haluavat olla miesten palvelijoita
Ei tietenkään. Mutta pääpiirteissään kaikki haluavat kivan kodin, siisteyttä, ruokaa ja seksiä. Kuten kirjoitin, se on arkea, joka tehdään YHDESSÄ.
Kukaan ei halua olla toisen palvelija.
Vierailija kirjoitti:
Seksin takiahan parisuhteeseen mennään. Mitä muuta varten.
Kaikki muu tulee sitten siinä sivussa mitä tulee. Seksi on se pääasia mennö parisuhteeseen.
Sinun ei kannata mennä parisuhteeseen vaan seksi suhteeseen ja niitä saa rahalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä sen syyn pitäisi olla? kun tapaillaan ja seurustellaan niin tuskin nyt palavasta rakkaudestakaan vielä kyse on?
Normaalit ihmiset ovat kiinnostuneita myös sen tapailukumppanin ajatuksista eikä vain omien tarpeidensa tyydyttämisestä.
sanoiko hän ettei olisi?
No jos sanno olevansa vain seksin takia jonkun kanssa niin ei se muu osuus siinä silloin kiinnosta.
Varmaan aika yleinen syy.Toinen on että haluaa ilmaiseksi kotiapulaisen.
No kuule meitä naisia on joille näin on käynyt. Törkeä kommentti sinulta!