Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaverini kertoi, että alkoi parisuhteeseen vain seksin takia

Vierailija
29.09.2025 |

Enkä usko, että tuo on edes kovin harvinaista. 

Kommentit (184)

Vierailija
21/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puuhtaat vaatteet ja sitä seksiä. Nainen tekee mitä tahansa miehen eteen saadakseen sen perheen. Minä harkitse niitä lapsia edelleen. 

Kai sä vielä käyt täysipäiväisesti töissä ja otat lapset, kun niitä tulee, hoitaaksesi?

Ja naiset on golddiggereitä 😂😂😂😂

Vierailija
22/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puuhtaat vaatteet ja sitä seksiä. Nainen tekee mitä tahansa miehen eteen saadakseen sen perheen. Minä harkitse niitä lapsia edelleen. 

Useimmat miehet tekevät kaikkia luettelemiasi hommia. Puoliso ei ole uusavuttoman äiti.

No, mulle on. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli koti- ja seksiorja. Paljonko on koti- ja seksiorjan palkka? Entä synnytyspalveluiden ja ä päränhoidon? Nämähän ovat naiselle 24/7 töitä.

Vierailija
24/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Isäni sanoi minulle joskus kun tulin pahoinpidellyksi ja r aiskatuksi, että "kyllä sinun pitäisi olla jo oppinut, millaisia miehet ovat". No pikku hiljaa olen suostunut sen uskomaan, kun oma isäukko asian vihdoin paljasti.

Olihan rouheasti ilmaistu, mutta osoittaa isäukkosi olleen puolellasi ja toivoneen sinulle parempaa miesten taholta. Hän oli varmasti hyvin pahoillaan siitä, mitä sinulle oli tapahtunut. Miehillä, hyvilläkin, on taatusti tietoa siitä, että jotkut lajinsa mukaviltakin vaikuttavista kavereista muuttuvat hirviöiksi naistensa suhteen.

Oma isäni varoitti poikaystävästäni (josta sittemmin tuli mieheni). Mutta se perustui hänen omaan käytökseensä miehenä: naisia tuli ja jäi taakse, jotkut lapsen kanssa. Samaan aikaan oli elinikäinen *rakkausavioliitto* äitipuoleni kanssa. Lisämausteena alkoholismi, ei onneksi fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
25/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä vielä käyt täysipäiväisesti töissä ja otat lapset, kun niitä tulee, hoitaaksesi?

Ja naiset on golddiggereitä 😂😂😂😂

Tuskin tulen niitä lapsia haluamaan. 

Vierailija
26/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä sen syyn pitäisi olla? kun tapaillaan ja seurustellaan niin tuskin nyt palavasta rakkaudestakaan vielä kyse on?

Normaalit ihmiset ovat kiinnostuneita myös sen tapailukumppanin ajatuksista eikä vain omien tarpeidensa tyydyttämisestä.

sanoiko hän ettei olisi?

No miten muuten tuon voi tulkita? Jos ei sanonut suoraan, niin ainakin rivien välissä se luki isoilla kirjaimilla.

Vierailija
27/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koti- ja seksiorja. Paljonko on koti- ja seksiorjan palkka? Entä synnytyspalveluiden ja ä päränhoidon? Nämähän ovat naiselle 24/7 töitä.

No, maksan puolet kuluista kuten tasa-arvoisessa suhteessa kuuluu. 

Vierailija
28/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Isäni sanoi minulle joskus kun tulin pahoinpidellyksi ja r aiskatuksi, että "kyllä sinun pitäisi olla jo oppinut, millaisia miehet ovat". No pikku hiljaa olen suostunut sen uskomaan, kun oma isäukko asian vihdoin paljasti.

Olihan rouheasti ilmaistu, mutta osoittaa isäukkosi olleen puolellasi ja toivoneen sinulle parempaa miesten taholta. Hän oli varmasti hyvin pahoillaan siitä, mitä sinulle oli tapahtunut. Miehillä, hyvilläkin, on taatusti tietoa siitä, että jotkut lajinsa mukaviltakin vaikuttavista kavereista muuttuvat hirviöiksi naistensa suhteen.

Oma isäni varoitti poikaystävästäni (josta sittemmin tuli mieheni). Mutta se perustui hänen omaan käytökseensä miehenä: naisia tuli ja jäi taakse, jotkut lapsen kanssa. Samaan aikaan oli elinikäinen *rakkausavioliitto* äitipuoleni kanssa. Lisämausteena alkoholismi, ei onneksi fyysistä väkivalta

Hän löi luurin korvaan eikä pahoitellut tapahtunutta vaan syytti minua vihaisesti, että mnun olisi pitänyt tietää, mitä miehet ovat. Eli täysin päin vastoin kuin mitä sanot. Sittemmin on pitänyt yhteyttä kyseiseen r aiskaajaan ja pahoinpitelijään ja osallistunut hänen juhliinsa. 

Mikä tämä myytti hyvästä miehestä muuten on? Tietääkseni osallistutte yhteisiin asioihin vain väkivallan pelosta (poliisi ja armeija) ja muutoin nainen on teille seksikone. Parisuhde ja perhe hajoavat kun ilmaiset pillupalvelukset eli s eksiorjuus loppuu. Et ole välttämättä toki panttivankitilanteessa aivot täynnä spermaa paras henkilö tähän vastaamaan, mutta ehkä joku muu vähän vähemmän biased osaa vastata. Itse en tätä "hyvää miestä" ole vielä tavannut.

Vierailija
29/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesparka, rakastuminen on tosi mukavaa! -Voi tietysti ihmetellä,  miksi palstainsselit antavat toisista miehistä täysin tunteettoman kuvan. Olisikohan siksi, että 'jollen minä saa itselleni hyvää puolisoa, teen kaikkeni,  ettei kukaan muukaan sellaista löydä'. 

Jos naiset luulevat miesten olevan pelkkiä peltihirviöitä, se oikeuttaa heidät kohtelemaan tapaamiansa miehiä huonosti, kun eihän miehet tunne mitään, korkeintaan vihaa, kateutta ja vahingoniloa. 

Rakastuminen tekee meistä onnettoimia. 

Rakkaus murenee ajan myötä. Toisen muuttuessa tutummaksi tunteet laimenevat. Likaiset sukat lattialla tai toisen tapa jättää keittiön kaapin ovet auki sammuttavat tehokkaasti kaikki tunteet. Siitä alkaa epäilys: eikö hän olekaan Se Oikea, kun arki onkin epäromanttista.

Et puhu nyt rakkaudesta vaan hetkellisestä ihastumisesta. Se ihastuminen laimenee ja muuttuu rakkaudeksi, mikä on paljon voimakkaampi ja kestävämpi tunne, kuin hetkellinen ihastuminen.
Mutta tosiaan, kyllä se ihastuminen ja rakkaus kuolevat, jos ei kyetä elämään sovussa kotona. Olen siinä mielessä itse onnekas, että me kommunikoimme jo heti suhteen alussa yhteenmuuton yhteydessä mitä kukin tekee ja miten kotia ylläpidetään. On toiminut jo kymmenen vuotta. Ei ole paskasia vaatteita lattialla saatikka keittiön ovet auki.
Arki ON romanttista, kun löytää sen oikean kumppanin <3

Vierailija
30/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan eli sen lisäksi että hyväksikäytät ja riistät naista laitat hänet vielä hoitamaan puolet sinun velvollisuuksistasi? Mielenkiintoinen ehdotus, itse jätän väliin.

Vierailija
31/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tasan tee

Vierailija
32/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo surullista ja jossain määrin epärehellistäkin. Toisaalta, aika moni nainen päätyy parisuhteeseen, kun ei osaa olla yksinkään tai haluaa perheen. Kyllä sitä aika petetyltä tuntuu kuulla keski-ikäisenä, että puoliso ei ole oikein koskaan ollut itsestä edes kiinnostunut, ihastumisesta tai rakastumisesta puhumattakaan. Ja siis haluaa jotain enemmän elämältä. Järki- tai kumppanuusliitto voi olla ihan ok, kunhan molemmat ovat tietoisia suhteen luonteesta.

Vierailija
33/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet tekevät kaikkia luettelemiasi hommia. Puoliso ei ole uusavuttoman äiti.

No, mulle on. :D 

Jos on aina ollut, niin itsepä olet sänkysi pedannut. Eikä se edelleenkään tee kaikista miehistä uusavuttomia. Jos taas ei ole aina ollut näin, voisit miettiä ihan miehen kanssa yhdessä, mistä kiikastaa.

Vierailija
34/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle riittäisi pumpattava tyttis ja siivooja käymään kerran viikkoon. Törkeää tuhlata naisen aikaa. 

Vierailija
35/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyneitä olivat? Kuvitteletko, ettei naisissa ole samanlaisia?

Vierailija
36/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap voit vain pohtia miksi mies kertoisi sinulle tuon? Koska tuollainen väite kuulostaa todella omituiselle (paitsi ikijonnen mielestä).

Mies yrittää pöksyihisi? Miehen vaimo on pettänyt ja/tai ilmoittanut erosta? 

Vierailija
37/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, onhan se itellekin päämotivaattorina että on sitä läheisyyttä ja seksiä, sillä tavoin eroaa ystävyyssuhteistani.

Vierailija
38/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan eli sen lisäksi että hyväksikäytät ja riistät naista laitat hänet vielä hoitamaan puolet sinun velvollisuuksistasi? Mielenkiintoinen ehdotus, itse jätän väliin.

No, voi harmi. Olin juuri tulossa kosimaan. Menee kalliit kukat biojätteeseen.

Vierailija
39/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Ihmisillä on hyvin erilaisia motiiveja olla suhteessa. 

Vierailija
40/184 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ehdotus? Kukaan ei ehdottanut sinulle suhdetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän