Kun on kaunis ja samalla päästään terävä, se on miesten mielestä vähän pelottavaa
Näin sain kuulla mun yhdeltä ystävämieheltä, kun mietin, että enkö ole miesten silmään kivan näköinen, vaikka oikeasti olen tosi nätti. Päinvastoin, hän sanoi, silloin jos on liian nätti ja sanavalmis, ei miehet uskalla ottaa sitä riskiä, että eivät kelpaa. Näinkö se tosiaan on?
Kommentit (84)
Ihanko oikeasti aikuiset ihmiset jaksaa arjessa kehua jotain yhtä random ihmistä? Hyvä, kun suurin osa edes eteensä näkee saatika itseään.
'Tässä juuri valioesimerkki pelokkaan miehen vastauksesta.'
Ei minulta.
En osallistunut ketjuun.
Kun on ruma ja päästään terävä, se vasta pelottavaa onkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko enpaattinen? Kykenetkö näkemään muiden erilaisuuden hienouden? Kiinnostavuuden ihmisten elämänvalinnoissa?
Tämä älykkyys on tosi tärkeää.
Ja myös tyyliin tanssitaito ja reagoiminen ympäristöön positiivisesti kehonkeinoin.Pukeudutko mielikuvituksellisesti? Seuraatko muotia?
Oletko ilmeikäs naamasta? Olen huomannut, että tämä on tosi tärkeää.Nyt vähän nolottaa kehua itseä, mutta olen empaattinen, työskentelen sellaisella alalla, että tunneäly on siinä ratkaisevassa asemassa ja kohtaan paljon erilaisia ihmisiä ja heidän tarinoitaan. En oikeasti pilkkaa koskaan ketään, en edes sitä pahinta kurvin nistiä. Hymyilen, hassuttelen ja mulla on oma varma tyyli. Olen ilmeikäs ja saan hymyjä ja kehuja ihan vierailtakin ihmisiltä. Pidän itsestäni ja muista, mut
Lääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Olen sekä vetävän näköinen, että huippuälykäs ja minulle seuran etsiminen, niin kaveri- kuin parisuhdemielessä on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. En viihdy ihmisten kanssa jotka eivät tunnu tajuavan mitään ja sitten itselleni se tunneäly on kaiken lisäksi tärkein vaatimus ihmissuhteissa ja tällaisia miehiä, eikä kyllä naisiakaan oikeasti tunnu paljoa olevan.
Mihin ja miten käytät älykkyyttäsi työn ulkopuolella?
Sanavalmis/terävä on tässä yhteydessä turhan usein synonyymi vittumaiselle jäkättäjälle.
Sanavalmis ja päästään terävä eivät ole sama asia. Sanavalmiista tulee mieleen joku topakka Justiina, mutta päästään terävä taas on fiksu eikä välttämättä mikään sanavalmis hölösuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sekä vetävän näköinen, että huippuälykäs ja minulle seuran etsiminen, niin kaveri- kuin parisuhdemielessä on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. En viihdy ihmisten kanssa jotka eivät tunnu tajuavan mitään ja sitten itselleni se tunneäly on kaiken lisäksi tärkein vaatimus ihmissuhteissa ja tällaisia miehiä, eikä kyllä naisiakaan oikeasti tunnu paljoa olevan.
Luuletko että sen saa napista painamalla pois?
-eri
Paskapuhetta! Kaunis ja viisas nainen on kiihottavinta, mitä maa päällään kantaa.
"Sanavalmis"? Kuittaileva, räväkkä? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
En tietenkään; jos niin ajattelisin, miksi olisin kysynyt?
"sanavalmis" = asiaton moottoriturpa.
Kyllä minuakin pelottaisi, jos näkisin naisen, jolla on kirveen muotoinen pää.
Mitä tällaista asiaa tänne tuodaan? Ei se liity palstan naisiin mitenkään.
Nyt oli kylä iha hyvä provo.
Annan 8/10.
En oikein tiedä mitä ajatella kun ensin puhutaan siitä, että on terävä päästään ja sitten se onkin sanavalmis, osa täällä taas jauhaa älykkyydestä.
Sanavalmiista tulee lähinnä mieleen ihminen jolla pää toimii nopeasti keskustelussa ja joka on verbaalisesti lahjakas. Se tuo mukanaan helposti myös rasitteita, monet tuollaiset ovat helposti myös ilkeitä ja kokevat tarpeelliseksi osoittaa lahjansa ja "ylivertaisuutensa" lähinnä nolaamalla toisen.
Voi tietysti olla, että on myös miehiä joille fiksu nainen on jotenkin liikaa, mutta en pysty allekirjoittamaan, että tämä pitäisi paikkansa enemmistön kohdalla, mutta se mikä aloituksessa mielestäni pitää kyllä paikkaansa on se, että miehet ei niin helposti lähesty todella kaunista naista, ihan yhtälailla kuin naiset ei yhtä helposti lähesty huomattavan komeaa miestä, sillä molemmat ajattelee ettei niin kaunis ihminen voisi olla kiinnostunut tällaisesta tavallisen näköisestä. Sen takia se jää helposti kauniilla naisella hänen itsensä tehtäväksi hoitaa se lähestyminen.
Kauneus ja älyllinen terävyys naiissa eivät ole pelottavia ominaisuuksia, pikeminkin päinvastoin, mutta näiden ominaisuuksien rinnalla kulkee liian usein ylimielinen kusipäisyys sekä itsekkyys ja nämä taas ovat vastenmielisiä ominaisuuksia kaikissa ihmisissä.
Haloo ap, mies sanoi jos on liian nätti ja sanavalmis. Hän ei puhunut älykkyydestä, vaan ärhäkästä kommentoinnista ja nasevista nokkeluuksista.
Ketjun lukijat eivät ainakaan loista älyllä, ei liioin ap:kaan, koska sanavalmius merkitsee tyyppiä, joka napauttaa nopean kommentin eikä se välttämättä ole lämmin tai lempeä kommentti. Vaikkapa Ensitreffit Alttarilla - Elisa on tällainen järjettömän sanavalmis nainen, joka napauttaa milloin siitä ettei pidä sulhasesta erityisesti, ei pidä tämän ulkonäön piirteestä, siitä että odotti mieheltä enemmän, mies on traumatisoitunut kun ei halua häneltä seksiä jne.
Eipä tarvitse kauaa miettiä miksi miehet eivät välitä lähestyä naista, joka takuuvarmasti tokaisee joka välissä jotain napakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Kertoisiko ap vielä missä kohti mies kuvasi häntä älykkääksi?
Oletko juristi?