Kun on kaunis ja samalla päästään terävä, se on miesten mielestä vähän pelottavaa
Näin sain kuulla mun yhdeltä ystävämieheltä, kun mietin, että enkö ole miesten silmään kivan näköinen, vaikka oikeasti olen tosi nätti. Päinvastoin, hän sanoi, silloin jos on liian nätti ja sanavalmis, ei miehet uskalla ottaa sitä riskiä, että eivät kelpaa. Näinkö se tosiaan on?
Kommentit (45)
Ihanko oikeasti aikuiset ihmiset jaksaa arjessa kehua jotain yhtä random ihmistä? Hyvä, kun suurin osa edes eteensä näkee saatika itseään.
'Tässä juuri valioesimerkki pelokkaan miehen vastauksesta.'
Ei minulta.
En osallistunut ketjuun.
Kun on ruma ja päästään terävä, se vasta pelottavaa onkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko enpaattinen? Kykenetkö näkemään muiden erilaisuuden hienouden? Kiinnostavuuden ihmisten elämänvalinnoissa?
Tämä älykkyys on tosi tärkeää.
Ja myös tyyliin tanssitaito ja reagoiminen ympäristöön positiivisesti kehonkeinoin.Pukeudutko mielikuvituksellisesti? Seuraatko muotia?
Oletko ilmeikäs naamasta? Olen huomannut, että tämä on tosi tärkeää.Nyt vähän nolottaa kehua itseä, mutta olen empaattinen, työskentelen sellaisella alalla, että tunneäly on siinä ratkaisevassa asemassa ja kohtaan paljon erilaisia ihmisiä ja heidän tarinoitaan. En oikeasti pilkkaa koskaan ketään, en edes sitä pahinta kurvin nistiä. Hymyilen, hassuttelen ja mulla on oma varma tyyli. Olen ilmeikäs ja saan hymyjä ja kehuja ihan vierailtakin ihmisiltä. Pidän itsestäni ja muista, mut
Lääkäri?
Oletko juristi?