Kun on kaunis ja samalla päästään terävä, se on miesten mielestä vähän pelottavaa
Näin sain kuulla mun yhdeltä ystävämieheltä, kun mietin, että enkö ole miesten silmään kivan näköinen, vaikka oikeasti olen tosi nätti. Päinvastoin, hän sanoi, silloin jos on liian nätti ja sanavalmis, ei miehet uskalla ottaa sitä riskiä, että eivät kelpaa. Näinkö se tosiaan on?
Kommentit (84)
Jokainen kaunis ja terävä huom.terävä nainen tietää nämä asiat:
1. Ei miehiä kiinnosta keskustelu kauniiden naisten kanssa. Tosi kauniista haetaan vain seksuaalinen hyöty.
2. Kaunis ja terävä naineen tajuaa ja näkee jo lapsena, että rakkautta ei ole.
Hän siis laskee hyöty/haittasuhteet kannattaako pariutua. Fiksua naista pelätään, koska hän tietää ja laskelmoi nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan Mensan älykkäin ihminen on ammatiltaan kultaseppä. Et voi päätellä ihmisen älykkyyttä ammatin perusteella. Siksi kannattaa olla kohtelias kaikille. Ja oikeasti kuunnella, mitä ihminen sanoo.
On tosi älykkäitä ihmisiä. Olin joskus siivoojana toimistossa. Yllättäen hyvinkin fiksua porukkaa oli. Yksi nainen luki tosi paljon kaikenlaisia kirjoja. Teki siivoustyötä aamuisin, koska se fyysistä ja sitten oli suurin osa päivää vapaana. Sai elannon tehd
---
Paitsi että oikeasti hyväsydäminen ihminen on kohtelias kaikille, oli toinen sitten älykäs tai ei
Tuohon kannattaa heti kiinnittää huomio. Jos haluaa saada luotettavan ja hyväsydämisen kumppanin.
"Näin sain kuulla mun yhdeltä ystävämieheltä, kun mietin, että enkö ole miesten silmään kivan näköinen, vaikka oikeasti olen tosi nätti. Päinvastoin, hän sanoi, silloin jos on liian nätti ja sanavalmis, ei miehet uskalla ottaa sitä riskiä, että eivät kelpaa. Näinkö se tosiaan on?"
Normaali "Kyse ei ole sinusta, vaan minusta" tilanne.
Olet liian nätti ja sanavalmis, se ei ole haitta sinulle vaan miehelle sillä hetkellä kun päätät jostain syystä sanoa hyvästi.
Silloin miestä vituttaa niin kuin pientä oravaa kun käpy on jäässä. Tuon vitutuksen välttämiseksi on parempi ottaa joku normi muija joka ei juuri mitään mielenkiintoa herätä. Silloin ei haittaa tulevaisuudessa vaikka akka pakkaisi kamansa jossain kohtaa.
---
Tuo kertoo paljon huippuälykkäistä ihmisistä.
He tekevät sitä mistä katsovat eniten olevan hyötyä ja iloa itselleen . Toinen elää inspiroitunutta elämää kultaseppänä. Toinen Mensan jäsen tekee trukkikuskin hommia. Haluaa tienata rahaa ja ehkä kokee työnsä jopa rentouttavaksi.
Todella oikeasti huippuälykkään ei tarvitse vakuuttaa ketään ulkonaisella statuksella eikä koulutuksella.