Kun on kaunis ja samalla päästään terävä, se on miesten mielestä vähän pelottavaa
Näin sain kuulla mun yhdeltä ystävämieheltä, kun mietin, että enkö ole miesten silmään kivan näköinen, vaikka oikeasti olen tosi nätti. Päinvastoin, hän sanoi, silloin jos on liian nätti ja sanavalmis, ei miehet uskalla ottaa sitä riskiä, että eivät kelpaa. Näinkö se tosiaan on?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Kaunis ja terävä suustaan on rasittava ja yleensä itseään täynnä.
Tässä juuri valioesimerkki pelokkaan miehen vastauksesta.
Narsistiämmän puhetta.
Oletko hyvä tanssimaan? Sillä tavalla älykäs? Fyysisesti hauska? Draaman tajua?
Vaikutat todella "teräväpäiseltä".
Sanavalmis ei tarkoita päästään terävää vaan sellaista ärsyttävää räpätätiä, joka on koko ajan äänessä. Usein suu käy ennenkuin aivot muodostavat edes järkevää sanottavaa.
Tunnen työni vuoksi oikeasti päästään teräviä ja nämä ovat usein introvertteja, jotka puhuvat tarvittaessa mutta ovat usein hiljaa.
Näin miehenä olisin hyvinkin kiinnostunut kauniista ja päästään terävästä, ja sellainen vaimoni itseasiassa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töykeys, epäkohteliaisuus ja kärkäs eivät ole fiksuja ominaisuuksia.
Nainen voi olla fiksu ja kaunis. Ei miehiä pelota, jos et ole töykeä.Ei päästään terävä tarkoita, että on töykeä m ulkku. Voi olla vaikka säyseä ja hiljainenkin ja vaikka kuinka mukava.
Mutta tuppaa olemaan niin että fiksumpi on niin se ilkeyskin lisääntyy.
Toisaalta pahimpia on pseudoälykkäät naiset, joilla ÄO vain vähän normaalia korkeampi. Heti luulevat olevansa jotain neroja
Minulle kelpaisi oikein hyvin joku vähän vähemmän älykäs nainen, mutta jostain syystä vain maisterit ja tohtorikoulutettavat ovat kiinnostuneita.
Ehkä sitten ne parturi-kampaajat ei taas uskalla lähestyä minua.
t. komea ja pitkä mies, ÄO 140
Vierailija kirjoitti:
Sanavalmis ei tarkoita päästään terävää vaan sellaista ärsyttävää räpätätiä, joka on koko ajan äänessä. Usein suu käy ennenkuin aivot muodostavat edes järkevää sanottavaa.
Tunnen työni vuoksi oikeasti päästään teräviä ja nämä ovat usein introvertteja, jotka puhuvat tarvittaessa mutta ovat usein hiljaa.
Näin miehenä olisin hyvinkin kiinnostunut kauniista ja päästään terävästä, ja sellainen vaimoni itseasiassa onkin.
Jep. Yleensä tähän liittyy vielä se että kokevat olevansa älykkään sarkastisia, mutta ovat vain pelkästään yksinkertaisen kusipäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hei mä olen juuri tällaista sorttia, en ole se kailottaja, enkä se, joka sanoo asiat "suoraan". Kiitos tästä kuvauksesta <3 Ap
Oletko enpaattinen? Kykenetkö näkemään muiden erilaisuuden hienouden? Kiinnostavuuden ihmisten elämänvalinnoissa?
Tämä älykkyys on tosi tärkeää.
Ja myös tyyliin tanssitaito ja reagoiminen ympäristöön positiivisesti kehonkeinoin.
Pukeudutko mielikuvituksellisesti? Seuraatko muotia?
Oletko ilmeikäs naamasta? Olen huomannut, että tämä on tosi tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ulosannista. Puhutko pistävällä äänensävyllä? arvosteletko?
Eihän tällainen ole oikeasti älykästä käytöstä!
Vierailija kirjoitti:
Olen sekä vetävän näköinen, että huippuälykäs ja minulle seuran etsiminen, niin kaveri- kuin parisuhdemielessä on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. En viihdy ihmisten kanssa jotka eivät tunnu tajuavan mitään ja sitten itselleni se tunneäly on kaiken lisäksi tärkein vaatimus ihmissuhteissa ja tällaisia miehiä, eikä kyllä naisiakaan oikeasti tunnu paljoa olevan.
Aika monta kirjoitusvirhettä kuitenkin.
Mistä asioista keskustelet? Onko sinulla älykäs tapa puhua? Rauhallinen ja miellyttävä? Hyvä ääni?
Yleensä se, miten sanoo asiat on tärkeämpää kuin mitä sanoo.
Kai se on aivan sama onko kaunis ja sanavalmis tai rivokielinen sottasontianen, jos saa työnsä ja asiansa mallikkaasti suoritettua. Kyllähän se huomataan hyvin nopeasti, kuka on oikeasti pätevä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, jos mies on itsevarma eikä hänellä ole misogynistisiä asenteita.
Jos eroottisuus ja miehisyys kunnossa, toi on ihana yhtälö. Uuuuhhh
Vierailija kirjoitti:
Oletko enpaattinen? Kykenetkö näkemään muiden erilaisuuden hienouden? Kiinnostavuuden ihmisten elämänvalinnoissa?
Ja myös tyyliin tanssitaito ja reagoiminen ympäristöön positiivisesti kehonkeinoin.Pukeudutko mielikuvituksellisesti? Seuraatko muotia?
Oletko ilmeikäs naamasta? Olen huomannut, että tämä on tosi tärkeää.
Nyt vähän nolottaa kehua itseä, mutta olen empaattinen, työskentelen sellaisella alalla, että tunneäly on siinä ratkaisevassa asemassa ja kohtaan paljon erilaisia ihmisiä ja heidän tarinoitaan. En oikeasti pilkkaa koskaan ketään, en edes sitä pahinta kurvin nistiä. Hymyilen, hassuttelen ja mulla on oma varma tyyli. Olen ilmeikäs ja saan hymyjä ja kehuja ihan vierailtakin ihmisiltä. Pidän itsestäni ja muista, mutta en tuo itseäni tykö. Ap
Tosiaan Mensan älykkäin ihminen on ammatiltaan kultaseppä. Et voi päätellä ihmisen älykkyyttä ammatin perusteella. Siksi kannattaa olla kohtelias kaikille. Ja oikeasti kuunnella, mitä ihminen sanoo.
On tosi älykkäitä ihmisiä. Olin joskus siivoojana toimistossa. Yllättäen hyvinkin fiksua porukkaa oli. Yksi nainen luki tosi paljon kaikenlaisia kirjoja. Teki siivoustyötä aamuisin, koska se fyysistä ja sitten oli suurin osa päivää vapaana. Sai elannon tehdä mitä lystää.
Suattaapi olla tai suattaapi olla olematta.
Toivottavasti löytyy joku jota rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myös tyyliin tanssitaito ja reagoiminen ympäristöön positiivisesti kehonkeinoin.Pukeudutko mielikuvituksellisesti? Seuraatko muotia?
Oletko ilmeikäs naamasta? Olen huomannut, että tämä on tosi tärkeää.Nyt vähän nolottaa kehua itseä, mutta olen empaattinen, työskentelen sellaisella alalla, että tunneäly on siinä ratkaisevassa asemassa ja kohtaan paljon erilaisia ihmisiä ja heidän tarinoitaan. En oikeasti pilkkaa koskaan ketään, en edes sitä pahinta kurvin nistiä. Hymyilen, hassuttelen ja mulla on oma varma tyyli. Olen ilmeikäs ja saan hymyjä ja kehuja ihan vierailtakin ihmisiltä. Pidän itsestäni ja muista, mutta en tuo itseäni tykö. Ap
No mikä sitten mättää? Koet olevasi yliälykäs, vai mitä?
Mutta tuppaa olemaan niin että fiksumpi on niin se ilkeyskin lisääntyy.