Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut jätettiin. Mies pyysi ettei puhuttas suhteesta kellekään töissä

Vierailija
28.09.2025 |

Eli mut jätettiin toisen naisen takia. Oltiin yhdessä 3kk. Ollaan samassa duunissa joten ei kiva:( mutta näillä mennään. Mies oli mua korkeammassa asemassa. Ei suoraan mun pomo. 

Ikö 25-34 v. Niin mies sanoi perjantaina ettei puhuta kellekään mitä meidän välillä oli.  Mumisin ja vaihdoin puheenaiheen. Todellisuudessa mä en ole mistään muusta puhunutkaan 3kk aikana! Kaikki tauot, vapaalla jne mä olen paasannut/kehunut/haukkunut (jos ollut mua kohtaan inhottava) tästä jätkästä. Myös miespuoliset työkaverit ovat kuullut yhtä ja toista. 

Ja nyt tuo sanonu että jos ei puhuttas mitään. Mä oon jo puhunut kun en tiennyt ettei sais. Ja kotonakin puhuin kun luulin että tästä tulisi yhteenmuutto,  lapset ym. No ei tullut kun sydänsurut, pettymys ja rahaakin meni. Mä oon pidetty henkilö työyhteisössä, jätkä enemmän mulk.... maineessa mutta niinpä löysi aspasta uuden höynäytettävän. Häntä on jo varoitettu, en mä, mutta kamut. 

Itku!!!! 

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat puhua, mutta varo nimittelemästä tai paljastamasta henkilökohtaisuuksia ettei mene kunnianloukkauksen puolelle. Tsemppiä 

Ap: oon ehtinyt jo puhuu kaikkee. Ehkäisyt, monenlaisia juttuja. Nyt itseni tajun miten tyhmä ollut mutta puhuttu mikä puhuttu. En usko että ottais mut takaisin enää enkä kyllä haluukka. 

Ei helv😂😂😂😂😂

Vierailija
62/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vosu,  mikä vosu. Jos tarina totta, potkut tulee. 

Entäs tää sälli sitten? Nyt Tiina, sitten Jaana. Sitten Nina, sen aikana tutustuu jo Sariin. Tuija on jo kauan katsellut mutta saa miehen vasta kun mies on seukannut Katin kanssa 3 viikkoa. Sitten vielä pikaisesti Erja ja sit sä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat puhua, mutta varo nimittelemästä tai paljastamasta henkilökohtaisuuksia ettei mene kunnianloukkauksen puolelle. Tsemppiä 

Ap: oon ehtinyt jo puhuu kaikkee. Ehkäisyt, monenlaisia juttuja. Nyt itseni tajun miten tyhmä ollut mutta puhuttu mikä puhuttu. En usko että ottais mut takaisin enää enkä kyllä haluukka. 

Miten tyhmä sä oikein olet? Puhut kaikki ehkäisystä lähtien jossakin työpaikan tauolla??? Oletko sä jotenkin vajaaälyinen?

Pakko olla provo.ei kukaan voi olla näin helvetin tyhmä.

Vierailija
64/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jotain duunareita? Kuulostaa todella moukkamaiselta meiningiltä tuollainen. 

Vierailija
65/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helv😂😂😂😂😂

Missä menee kunnianloukkauksen rajat? Jos mä puhun kahvitauolla että Jari on kyllä moukka ja ääliö kun mulle xxxx teki! Niin onko se loukkaavaa? 

Vierailija
66/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko jotain duunareita? Kuulostaa todella moukkamaiselta meiningiltä tuollainen. 

Ap: mä oon. Mies oli pomoportaassa. Ei kuitenkaan mun suora pomo. Moukka jätkä oli vaikka oli koulutukseltaan jotain parempaa. 

Vierailija
67/92 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta. Onko kyseessä autoalan yritys? 🤔

Vierailija
68/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan sitä jokainen saa omista asioistaan puhua, mutta vähän ihmettelen, että työyhteisössä on noin alkumetreillä olevasta suhteesta höpötelty kaikki. 

Mielestäni työpaikkaromanssit pitää pitää visusti pois työpaikalta, se kun saattaa vaikuttaa ikävästi koko työyhteisöön, ja sitä kautta suhteeseen. Kyllähän ne jossain kohtaa yleiseen tietoon tulee, mutta muuta ei työkavereiden tarvitse tietää.

Tai näin ainakin itse koin asian silloin 10 vuotta sitten, kun aloin seurustella työkaverin kanssa. Edelleen ollaan yhdessä, mutta eri työpaikoissa. Ikävä tunnelma olisi ollut molemmille, jos olisikin ero tullut ja koko toimisto olisi tiennyt kaikesta kaiken...

Vierailija
69/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku kertoisi kaiken työporukalle? Jopa ehkäisyn?? En mä ole kertonut kaikkea omista parisuhteista edes ystäville ja vielä vähemmän työkavereille! Jotakin yksityisyyttä pitää olla parisuhteessa eikä ole reilua toista kohtaan, jos kaikki kerrotaan muille. 

Vierailija
70/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhdessä 3kk...luulin että tästä tulisi yhteenmuutto,  lapset ym.

Oppia ikä kaikki. 

Vierailija
71/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä jotkut keksi, että mies on joku johtaja tai johtajan/omistajan poika? Voi olla ihan vain perusduunari kuten ap. Ap:n älykkyysosamäärällä ei mitään kovin kummoisia hommia tehdä.

Mainittu että oli pykälää paremmissa hommissa. Kuulostaa kieltämättä bossin nuorelta kukkopojalta. Enää puuttuu iskän Bmw.

Kas kun ei Mikan faijan Bmw. Onhan noita isän bemareilla leuhkivia. Mutta ap jo 25 niin eiköhän vähän nuorempia tyttöjä hurmata isin autolla, noin 15-19v. 

Vierailija
72/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hyvä tavaton tosta tilitä töissä. Ammattitaidotonta. Ota oppirahoina siitä, kuinka herrojen kanssa ei mennä marjaan. 

Ap: no joo totta puhut. Myöhäistä nyt mutta opiksi otin. Miksi noin paljon alanuolia? Sympatiaa? Olin joo typerä kun luulin että mua rakastetaan mutta olikin vaan joku sovini... ti jätkä! 

Ikinä en rakastu duunissa enää. Vaikka tiedämme kyllä että onnistumisiakin on. 

Et kyllä kaikilla pytyillä käy. Pakko olla Porvoosta. 

Porvoon Brunbergin suklaatehtaalla nämä draamat? Toffeelinjastolla tapahtuu. Anna mun kaikki kestää :) 

Vierailija
73/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä sä oikein olet? Puhut kaikki ehkäisystä lähtien jossakin työpaikan tauolla??? Oletko sä jotenkin vajaaälyinen?

Pakko olla provo.ei kukaan voi olla näin helvetin tyhmä.

Kyllä nuoret noita puhuu. Häkellyin itsekin  kahvipöydässä vähän kun taannoin poikani tyttöystävä, 20+, mainitsi sivulauseessa syövänsä e-pillereitä. Tuli vähän olo että Too much informaatiota. Vaihdoin puheenaiheen ja hän ei palannut asiaan. 

Näin tytön toista kertaa vasta. 

Vierailija
74/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo tai ei niin en kerro työkavereille muuta kuin että on perhe ja missä päin asutaan. Työkavereiden taas ei tarvitse kertoa itsestään yhtään mitään mitä eivät halua. Hitto että ällöttäis jotkut henkilökohtaisemmat jutut.

Vierailija
75/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aloitus on trolli. Ei kukaan 25-vuotias puhu seukkaamisesta, tuntuu että koko stoori on lähtenyt teinitytön näppäimistöltä.

Vierailija
76/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo tai ei niin en kerro työkavereille muuta kuin että on perhe ja missä päin asutaan. Työkavereiden taas ei tarvitse kertoa itsestään yhtään mitään mitä eivät halua. Hitto että ällöttäis jotkut henkilökohtaisemmat jutut.

Muistelkaa nyt niitä aikoja kun olitte nuoria, 17-27. Duunissa kyllä siellä oltiin tyttis/poikkisjutuista perillä ja vklp jälkeen päivitettiin tilanne heti maanantaina. Ei ollut Facebookia. Jos duunissa oli joku Toffeelinjaston Taunopalo niin kyllä tytöt oli kiinnostunut.  Ja jos hänet joku sai jallitettua, tämä ei jäänyt salaan. Tämäntyyppinen taitaa olla ap:n juttu. 

Ei mikään missä keski-ikäiset ura ohjukset on puikoissa. Tietenkään. 

Vierailija
77/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: mä oon. Mies oli pomoportaassa. Ei kuitenkaan mun suora pomo. Moukka jätkä oli vaikka oli koulutukseltaan jotain parempaa. 

Tää on saanut alapeukkuja mutta mielestäni kyllä tää mies on sika. Ei asema/oppiarvo oikeuta käyttäytymään alempiaan kohtaan huonosti. 

Vierailija
78/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helv😂😂😂😂😂

Missä menee kunnianloukkauksen rajat? Jos mä puhun kahvitauolla että Jari on kyllä moukka ja ääliö kun mulle xxxx teki! Niin onko se loukkaavaa? 

Pals muuten jossain mäkkärissä tms on romanssia? Työkaverit nuoria nättiä ja vapaita. Lisäksi asiakkaat. Luulisi ettei tarvitse yksin olla. Toista se on jossain homeisessa arkistossa :) 

Vierailija
79/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu näistä töissä, etenkään hauku toista osapuolta. Sun työkaverit pitää sua ihan idioottina, katkerana ja kaunaisena - joista ainakin 2 jälkimmäistä pitää paikkaansa. Kukaan ei halua joutua tahtomattaan mihinkään parisuhde draamailuun työpaikalla eikä kuunnella kenenkään tilityksiä. Alat myös tällä käytökselläsi olla sillä tiellä että kohta työnantaja joutuu puuttumaan sun käytökseen, kenties varoittamaan. Ja voihan sun ex syyttää sinua myös kiusanteosta tai solvaamisesta. Ketään ei voi myöskään pakottaa pysymään parisuhteessa ja ajattele niin päin että parempi vaan kun pääsit eroon. Omasta kuormasta syöminen (pariskunnat samassa työpaikassa) on kyllä tyhmintä mihin ihminen voi itsensä saattaa. Väistämättä tulee ongelmia kun ero tulee kuten sinunkin tapauksessasi nyt muut pääsevät sitä aitiopaikalta todistamaan. Harvemmin myös eronneet mahtuu samaan työpaikkaan joten ainakin toisella on usein uuden työpaikan etsintä edessä.

Vierailija
80/92 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3kk tapailun vuoksi sinä oot valmis alentamaan itsesi tuollaiselle tasolle? Älä nyt helvetti pilaa omaa mainettasi miehen takia. Voin kertoa että seuraavissa muutosneuvotteluissa sinä nouset kyllä listan kärkeen, kun ei ole tosiaankaan ok tuoda mitään ihmissuhdedraamaa työpaikalle. Kunnianloukkaus on kyllä myös joko lähellä tai ylitetty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan