Mut jätettiin. Mies pyysi ettei puhuttas suhteesta kellekään töissä
Eli mut jätettiin toisen naisen takia. Oltiin yhdessä 3kk. Ollaan samassa duunissa joten ei kiva:( mutta näillä mennään. Mies oli mua korkeammassa asemassa. Ei suoraan mun pomo.
Ikö 25-34 v. Niin mies sanoi perjantaina ettei puhuta kellekään mitä meidän välillä oli. Mumisin ja vaihdoin puheenaiheen. Todellisuudessa mä en ole mistään muusta puhunutkaan 3kk aikana! Kaikki tauot, vapaalla jne mä olen paasannut/kehunut/haukkunut (jos ollut mua kohtaan inhottava) tästä jätkästä. Myös miespuoliset työkaverit ovat kuullut yhtä ja toista.
Ja nyt tuo sanonu että jos ei puhuttas mitään. Mä oon jo puhunut kun en tiennyt ettei sais. Ja kotonakin puhuin kun luulin että tästä tulisi yhteenmuutto, lapset ym. No ei tullut kun sydänsurut, pettymys ja rahaakin meni. Mä oon pidetty henkilö työyhteisössä, jätkä enemmän mulk.... maineessa mutta niinpä löysi aspasta uuden höynäytettävän. Häntä on jo varoitettu, en mä, mutta kamut.
Itku!!!!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä tavaton tosta tilitä töissä. Ammattitaidotonta. Ota oppirahoina siitä, kuinka herrojen kanssa ei mennä marjaan.
Ap: no joo totta puhut. Myöhäistä nyt mutta opiksi otin. Miksi noin paljon alanuolia? Sympatiaa? Olin joo typerä kun luulin että mua rakastetaan mutta olikin vaan joku sovini... ti jätkä!
Ikinä en rakastu duunissa enää. Vaikka tiedämme kyllä että onnistumisiakin on.
Mies on mokannut ja nyt pelkää asemansa puolesta. Sinä et ole mokannut, eikä sun tarvitse olla hiljaa
Niin ja eihän se hiljaaolo enää auta kun ap on laulanut kaikki jo muille. Ihan oikein tuollaiselle sikamiehelle. Varmaan isin firma jossa possuilee
Taisi kosahtaa kohdilleen kun porukka hiljeni täysin. Radiohiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla mun työkaveri, hehkuttanut ja haukkunut miesystäväänsä 4 kk ajan. Lopulta joku työporukasta sanoi, että jos se on noin paska, niin miksi olet sen kanssa, kun sen oman tiimin työkavereista ei kukaan edes tiedä koko suhteesta.
Miehille naiset in vaan yksi reikä. Naiset rakastuu ja tunteet on pelissä. On kovaa jos mies temppuilee ja on sikamies. Kuten ap:nkin ex. Kyllä miehet vois vähän aatella. Jos ei ole valmis suhteeseen niin ostakaa pumppu barbara.
Siis jokaisen naisen kanssa on oltava valmis suhteeseen, muuten ei saa edes tervehtiä? Koska suhteet alkavat aina jostain pienestä ja viattomasta.
Näissä ei nyt ollut kyse pelkästään tervehtimisestä. Vaan 3-4 kk suhteesta. Sopisi käyttäytyä kunnolla vaikka oma isi olisikin big boss. Siis big. Ei pig.
Ennenkuin suhde oli edes käynnistynyt, mies oli puhunut asiasta ympäri taloa. Siihen se sitten kaatui.
Itse en ollut puhunut siitä kenellekään.
IKINÄ ei kannata puhua työpaikkasuhteista ääneen. Tai jos ei halua siitä pysyvää suhdetta, niin miksikäs ei silloin. Mutta silloin tietää myös miehen mulkuksi.
Vosu, mikä vosu. Jos tarina totta, potkut tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat puhua, mutta varo nimittelemästä tai paljastamasta henkilökohtaisuuksia ettei mene kunnianloukkauksen puolelle. Tsemppiä
Ap: oon ehtinyt jo puhuu kaikkee. Ehkäisyt, monenlaisia juttuja. Nyt itseni tajun miten tyhmä ollut mutta puhuttu mikä puhuttu. En usko että ottais mut takaisin enää enkä kyllä haluukka.
Miten tyhmä sä oikein olet? Puhut kaikki ehkäisystä lähtien jossakin työpaikan tauolla??? Oletko sä jotenkin vajaaälyinen?
Ap: kyllä naiset noita puhuu! Tiiän kyllä muidenkin ehkäisyt ym. Nyt ei olla missään estoisesaa Pohjanmaalla. Tiiän senkin kun yhelle tehtiin ab or tti. Tuimme häntä ikävässä tilanteessa joten sori siitä.
Anteeksi nyt vain, mutta olet täysi idioot ti ja sekopää. Mitä helkuttia Pohjanmaa tähän liittyy? Mene oikeasti hoitoon pääsi kanssa. Lisäksi opettele ymmärtämään se, että vain ääliöt laittaa viestin alkuun ap. Se laitetaan viestin loppuun. Tajua jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaista kolme kuukautta ja perhettä perustamassa.
Lääkitys & hoitoon settien tarve näyttäisi APlla olevan kriittinen.
Onpas täällä vihaista porukkaa. Ihan tavallista nuorten aikuisten meininkiä aloittajalla. Samaa se itselläkin oli aikanaan kun isossa työpaikassa jahdattiin ylempiä miehiä. Vaihtelevalla menestyksellä. Ja kaikki puhuttiin suureen ääneen röökipaikalla ja koneiden välissä. Tuettiin tousiamme, itkut ja naurut vaihdettiin.
N 66 v
Ap on sekaisin oleva tyhjäpää. En mä ainakaan 25-vuotiaana tuollainen ollut vaan olin 1v lapsen äiti.
Mistä ihmeestä jotkut keksi, että mies on joku johtaja tai johtajan/omistajan poika? Voi olla ihan vain perusduunari kuten ap. Ap:n älykkyysosamäärällä ei mitään kovin kummoisia hommia tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla mun työkaveri, hehkuttanut ja haukkunut miesystäväänsä 4 kk ajan. Lopulta joku työporukasta sanoi, että jos se on noin paska, niin miksi olet sen kanssa, kun sen oman tiimin työkavereista ei kukaan edes tiedä koko suhteesta.
Miehille naiset in vaan yksi reikä. Naiset rakastuu ja tunteet on pelissä. On kovaa jos mies temppuilee ja on sikamies. Kuten ap:nkin ex. Kyllä miehet vois vähän aatella. Jos ei ole valmis suhteeseen niin ostakaa pumppu barbara.
Siis jokaisen naisen kanssa on oltava valmis suhteeseen, muuten ei saa edes tervehtiä? Koska suhteet alkavat aina jostain pienestä ja viattomasta.
Näissä ei nyt ollut kyse pelkästään tervehtimisestä. Vaan 3-4 kk suhteesta. Sopisi käyttäytyä kunnolla va
On kyse tästä virkkeestä "Jos ei ole valmis suhteeseen niin ostakaa pumppu barbara." Mies tervehtii (koska se on kohteliasta), nainen ihastuu, jutellaan niitä näitä ja nainen rakastuu ja koko ajan vastuu on oudosti miehellä, jonka pitää ymmärtää, että tämä kaikki on väärin, mies on vastuussa naisen tunteista. Mies ei ole valmis suhteeseen, nainen on, mutta miksi ihmeessä nainen haluaa seksiä, jos ei ole sovittu vihkipäivää?
Vierailija kirjoitti:
Tämä lienee provo, koska tekstin mukaan aloittaja on tehnyt kaikki perusvirheet, kieltäydyn uskomasta, että näin himmeitä tyyppejä olisi työelämässä.
Kunpa olisikin. Ei koskaan työpaikka suhdetta. Itse olin todistamassa alaisen ja hänen pomonsa suhdetta. Kun suhde päättyi,niin tämä pomo savusti alaisen pihalle. Teki hänen elämästään helvettiä työpaikalla.