Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut jätettiin. Mies pyysi ettei puhuttas suhteesta kellekään töissä

Vierailija
28.09.2025 |

Eli mut jätettiin toisen naisen takia. Oltiin yhdessä 3kk. Ollaan samassa duunissa joten ei kiva:( mutta näillä mennään. Mies oli mua korkeammassa asemassa. Ei suoraan mun pomo. 

Ikö 25-34 v. Niin mies sanoi perjantaina ettei puhuta kellekään mitä meidän välillä oli.  Mumisin ja vaihdoin puheenaiheen. Todellisuudessa mä en ole mistään muusta puhunutkaan 3kk aikana! Kaikki tauot, vapaalla jne mä olen paasannut/kehunut/haukkunut (jos ollut mua kohtaan inhottava) tästä jätkästä. Myös miespuoliset työkaverit ovat kuullut yhtä ja toista. 

Ja nyt tuo sanonu että jos ei puhuttas mitään. Mä oon jo puhunut kun en tiennyt ettei sais. Ja kotonakin puhuin kun luulin että tästä tulisi yhteenmuutto,  lapset ym. No ei tullut kun sydänsurut, pettymys ja rahaakin meni. Mä oon pidetty henkilö työyhteisössä, jätkä enemmän mulk.... maineessa mutta niinpä löysi aspasta uuden höynäytettävän. Häntä on jo varoitettu, en mä, mutta kamut. 

Itku!!!! 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lienee provo, koska tekstin mukaan aloittaja on tehnyt kaikki perusvirheet, kieltäydyn uskomasta, että näin himmeitä tyyppejä olisi työelämässä.

Mitkä perusvirheet? Ihan normi juttua on nuorilla etenkin. 

Vierailija
22/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3kk seurustelua ja sä jo suunnittelit yhteen muuttamista yms.? Mut jätettiin kylmästi 10 vuoden suhteessa. Pikkuisen eri tasoa kuin joku vaivaiset kolme kuukautta.

Vaikutat anteeksi nyt vain rasittavalta tyypiltä ja epävakaaltakin.

Kyllä itsekin muutin juuri 3kk kohdalla ukkoni kanssa yksiin. Nyt yhdessä 32 v oltu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pasko siellä missä syöt.

Valtaosa suomalaisista paskoo siellä missä peseytyy ja olihan lehdessä äskettäin juttu missä asunnossa oli vessa ja keittiö samassa?

Vierailija
24/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hyvä tavaton tosta tilitä töissä. Ammattitaidotonta. Ota oppirahoina siitä, kuinka herrojen kanssa ei mennä marjaan. 

Ap: no joo totta puhut. Myöhäistä nyt mutta opiksi otin. Miksi noin paljon alanuolia? Sympatiaa? Olin joo typerä kun luulin että mua rakastetaan mutta olikin vaan joku sovini... ti jätkä! 

Ikinä en rakastu duunissa enää. Vaikka tiedämme kyllä että onnistumisiakin on. 

Mies on mokannut ja nyt pelkää asemansa puolesta. Sinä et ole mokannut, eikä sun tarvitse olla hiljaa

Niin ja eihän se hiljaaolo enää auta kun ap on laulanut kaikki jo muille. Ihan oikein tuollaiselle sikamiehelle. Varmaan isin firma jossa possuilee. 

Vierailija
25/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit olla mun työkaveri, hehkuttanut ja haukkunut miesystäväänsä 4 kk ajan. Lopulta joku työporukasta sanoi, että jos se on noin paska, niin miksi olet sen kanssa, kun sen oman tiimin työkavereista ei kukaan edes tiedä koko suhteesta.

Vierailija
26/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat puhua, mutta varo nimittelemästä tai paljastamasta henkilökohtaisuuksia ettei mene kunnianloukkauksen puolelle. Tsemppiä 

Ap: oon ehtinyt jo puhuu kaikkee. Ehkäisyt, monenlaisia juttuja. Nyt itseni tajun miten tyhmä ollut mutta puhuttu mikä puhuttu. En usko että ottais mut takaisin enää enkä kyllä haluukka. 

Vierailija
27/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat puhua, mutta varo nimittelemästä tai paljastamasta henkilökohtaisuuksia ettei mene kunnianloukkauksen puolelle. Tsemppiä 

Ap: oon ehtinyt jo puhuu kaikkee. Ehkäisyt, monenlaisia juttuja. Nyt itseni tajun miten tyhmä ollut mutta puhuttu mikä puhuttu. En usko että ottais mut takaisin enää enkä kyllä haluukka. 

Miten tyhmä sä oikein olet? Puhut kaikki ehkäisystä lähtien jossakin työpaikan tauolla??? Oletko sä jotenkin vajaaälyinen?

Vierailija
28/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3kk seurustelua ja sä jo suunnittelit yhteen muuttamista yms.? Mut jätettiin kylmästi 10 vuoden suhteessa. Pikkuisen eri tasoa kuin joku vaivaiset kolme kuukautta.

Vaikutat anteeksi nyt vain rasittavalta tyypiltä ja epävakaaltakin.

Kyllä itsekin muutin juuri 3kk kohdalla ukkoni kanssa yksiin. Nyt yhdessä 32 v oltu. 

Joo tuohan se olikin mun kommentin pointti. Haloo.

Vierailija
29/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy kun syö kuormasta. 

Jenkeissä on ihan syystäkin kielletty työpaikkaromanssit, kun vituiks ne menee kuitenkin ja siihen sotkeutuu sitten koko työyhteisö ja sitten ei oo enää kenelläkään kivaa.

Vierailija
30/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hyvä tavaton tosta tilitä töissä. Ammattitaidotonta. Ota oppirahoina siitä, kuinka herrojen kanssa ei mennä marjaan. 

Mutta jos satuit menemään, niin saa puhua jos se oli m**kkukin vielä.  Käy naisia läpi.

Vierailija
31/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit olla mun työkaveri, hehkuttanut ja haukkunut miesystäväänsä 4 kk ajan. Lopulta joku työporukasta sanoi, että jos se on noin paska, niin miksi olet sen kanssa, kun sen oman tiimin työkavereista ei kukaan edes tiedä koko suhteesta.

Miehille naiset in vaan yksi reikä. Naiset rakastuu ja tunteet on pelissä. On kovaa jos mies temppuilee ja on sikamies. Kuten ap:nkin ex. Kyllä miehet vois vähän aatella. Jos ei ole valmis suhteeseen niin ostakaa pumppu barbara. 

Vierailija
32/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin joutunut oppimaan etten kerro suhteenkyhäelmistä mitään ennen kuin ollaan 3kk oltu yhdessä. Vituiks menee kuitenkin ja helpompi säästää kasvot ja nuolla haavat yksin kun ei tarttee kaikille selittää että joo, taas epäonnistui

Vierailija
33/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä sä oikein olet? Puhut kaikki ehkäisystä lähtien jossakin työpaikan tauolla??? Oletko sä jotenkin vajaaälyinen?

Ap: kyllä naiset noita puhuu! Tiiän kyllä muidenkin ehkäisyt ym. Nyt ei olla missään estoisesaa Pohjanmaalla. Tiiän senkin kun yhelle tehtiin ab or tti. Tuimme häntä ikävässä tilanteessa joten sori siitä. 

Vierailija
34/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaista kolme kuukautta ja perhettä perustamassa.

Lääkitys & hoitoon settien tarve näyttäisi APlla olevan kriittinen.

Vierailija
35/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisia asioita ihan oikeasti puhuta työpaikalla. 

Vierailija
36/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonaista kolme kuukautta ja perhettä perustamassa.

Lääkitys & hoitoon settien tarve näyttäisi APlla olevan kriittinen.

Onpas täällä vihaista porukkaa. Ihan tavallista nuorten aikuisten meininkiä aloittajalla. Samaa se itselläkin oli aikanaan kun isossa työpaikassa jahdattiin ylempiä miehiä. Vaihtelevalla menestyksellä. Ja kaikki puhuttiin suureen ääneen röökipaikalla ja koneiden välissä. Tuettiin tousiamme, itkut ja naurut vaihdettiin. 

N 66 v

Vierailija
37/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaisia asioita ihan oikeasti puhuta työpaikalla. 

Pitäisikö valehdella kun naapurin Sari näkee kun hengaan työpaikan Pasin kanssa ja käytiin kaupassa) baarissa jne? Kerran joutui pestä Pasin takia autoni kun yrjös yöllä penkit  täyteen ja naapuri näki kun sammalsi ulos samaan aikaan. Otti kyllä päähän ja kerroin töissä. Nimet keksitty. 

Vierailija
38/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: no joo totta puhut. Myöhäistä nyt mutta opiksi otin. Miksi noin paljon alanuolia? Sympatiaa? Olin joo typerä kun luulin että mua rakastetaan mutta olikin vaan joku sovini... ti jätkä! 

Ikinä en rakastu duunissa enää. Vaikka tiedämme kyllä että onnistumisiakin on. 

Mies on mokannut ja nyt pelkää asemansa puolesta. Sinä et ole mokannut, eikä sun tarvitse olla hiljaa

Niin ja eihän se hiljaaolo enää auta kun ap on laulanut kaikki jo muille. Ihan oikein tuollaiselle sikamiehelle. Varmaan isin firma jossa possuilee. 

Näiden pappa betalar -poikasten muuten kannattaa lukea tää ketju... Voi haitata uraa kun polkee muijii töissä. Ja voi saattaa raskaaksikn jonkun. Hakekaa kumppanit muualta ja jättäkää työkavert rauhaan. Niin kiva kun se olisikin pätee isin bemmillä tehtaalla ;) 

Vierailija
39/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos satuit menemään, niin saa puhua jos se oli m**kkukin vielä.  Käy naisia läpi.

Toisaalta aina on neuvottu verkostoitumista ja herroihin tutustumista. Ja väleissä oloa. Tämäkin puoli. Mm. Suosittelijat ja uran pönköttäjät. 

Lisäksi jos omassa suvussa jihtsjio, esimerkiksi isä monella. Saa siitä pönkötystä. 

Vierailija
40/50 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta aina on neuvottu verkostoitumista ja herroihin tutustumista. Ja väleissä oloa. Tämäkin puoli. Mm. Suosittelijat ja uran pönköttäjät. 

Lisäksi jos omassa suvussa jihtsjio, esimerkiksi isä monella. Saa siitä pönkötystä. 

Siis suvussa JOHTAJIA, piti kirjoittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi