Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että nykyinen mies ei halua tehdä oikein mitään minun ja lasteni kanssa yhdessä

Vierailija
28.09.2025 |

Lapset eivät siis ole tämän miehen biologisesti omia, vaan ex-mieheni. Näemme nykyisen miehen kanssa suurimmaksi osaksi silloin, kun lapset ovat entisellä miehelläni, tai vaikkapa isovanhemmillaan käymässä. Olen yrittänyt ehdottaa, että voisimme joskus tehdä jotain myös yhdessä porukalla, kuten mökkireissuja, kylpyläviikonloppuja tms. Mies aina tavalla tai toisella sivuuttaa asian ja toteaa jotain, että ajatus on sinänsä kiva, mutta hän ei halua ottaa ex-mieheltäni isän roolia. Hän ei halua, että lapset ajattelevat, että me olemme nyt uusi ydinperhe ja teemme kaikkea kivaa ja se oikea isä on siellä taustalla jossain ja jää ikään kuin ajan saatossa paitsioon. Hän ei omien sanojensa mukaan halua hämärtää lasten ajatusta ja rajaa siitä oikeasta isästä ja äidin uudesta miehestä, joka ajan saatossa hänen mielestään saattaa hyvinkin tapahtua.

Tavallaan ymmärrän hänen ajatuksiaan ja hän on todella ihana ja kultainen ihminen. En luonteen puolesta juuri parempaa miestä osaisi elämääni kuvitella ja muutenkin hänellä on ylipäätään elämä kunnossa. Silti olen jotenkin hämmentynyt tästä kokonaisuudesta ja olen ikään kuin pienessä sisäisessä umpisolmussa.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua mitään kotileikkejä eikä vieraan miehen lapsia. Siinä lyhykäisyydessään.

Ei silti, en minäkään haluaisi. Naiset alkaa heti leikkiä kotileikkejä ja rakentaa uutta pesää. Siinä menee hermo ja rahat.

Ei ollut puhe kotileikeistä tai kodin rakentamisesta. Oli puhe kylpylöistä ja matkustelusta, ne ei tapahdu kotona. Ehkei mies vaan pidä kylpylöistä.

Vierailija
82/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan paljon näkee niitä naisia, jotka esittelee jatkuvasti lapsille uuden miehen jonka kanssa seukkaavat. Vaihtavat siis miestä kuin sukkia ja aina se tyyppi viedään samantien myös lasten eteen.

Ap:n mies on järkevä. Ei lasten tutuksi, ennenkuin on ihan varmaa, että yhdessä myös pysytään.

Ap ei ole kertonut, kauan ovat olleet yhdessä. 

Sen sijaan tuossa aloituksessa on paljon, mikä huutaa provoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset lähtee tällaisiin uusioperhekuvioihin, kun ne tulee aina epäonnistumaan? Liian monta kokkia saman sopan äärellä ei vaan toimi. 

Vierailija
84/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta aloituksen mies kuulostaa järkevältä ja rehelliseltä. Hän kunniottaa ap:n ex:ää ja hänen suhdettaan lapsiin, eikä aio tunkea hänen tontilleen. Jos mies ei kelpaa ap:lle, mä voin ottaa sen.

Vierailija
85/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin tyytyväinen ajasta aikuisten kesken. Lapset on numero 1, mutta tuntuisi pelkästään typerältä leikkiä perhettä jonkun muun kuin heidän isänsä kanssa. Ap:n mieskaveri on rehellinen.

Vierailija
86/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin tyytyväinen ajasta aikuisten kesken. Lapset on numero 1, mutta tuntuisi pelkästään typerältä leikkiä perhettä jonkun muun kuin heidän isänsä kanssa. Ap:n mieskaveri on rehellinen.

Jep. Eri asia olisi, jos lasten isä ei olisi kuvioissa. Silloin olisi tilaa uudelle iskälle.

Vierailija
87/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä on 11 tusinassa. Hyötyjä, siipelijämies. Ei ole loppupeleissä valmis oikeaan suhteeseen tai kykenevä rakkauteen. Etsi parempi.

Vierailija
88/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovela ukko. Esittää olevansa tarinan hyvis, vaikka todellisuudessa ei vaan halua hengailla lastesi kanssa. 

Niin? Miksi pitäisi?

Vierailija
89/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte siitä että mies ei esittele seurustelukumppaniaan lapsilleen? Lapset jo teinejä.

Seurustelu jatkunut jo vuosia. Mies on kyllä tavannut naisen lapset usein, nämäkin jo teini-iässä.

Vierailija
90/94 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää toimintaa mieheltä.

Vierailija
91/94 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
92/94 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lasten pitää kärsiä uusista parisuhteista? Mihin te niitä lapsia tarvitsette suhteessanne? Olkaa keskenänne ja nauttikaa. Yksi lapsiperhesuhde sössittynä ja ero tullut ja lapset surreet ja toipuneet ja nyt taas haluatte tehdä sen uudelleen?

Vierailija
93/94 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä ootte siitä että mies ei esittele seurustelukumppaniaan lapsilleen? Lapset jo teinejä.

Seurustelu jatkunut jo vuosia. Mies on kyllä tavannut naisen lapset usein, nämäkin jo teini-iässä.

Mies on fiksu ja ajattelee lastensa etua. Nainen ei halua suhdetta mieheen, vaan miehen perheeseen.

Vierailija
94/94 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää, ei minuakaan kiinnosta leikkiä perhettä kenenkään toisen lapsilla.