Tuntuu, että nykyinen mies ei halua tehdä oikein mitään minun ja lasteni kanssa yhdessä
Lapset eivät siis ole tämän miehen biologisesti omia, vaan ex-mieheni. Näemme nykyisen miehen kanssa suurimmaksi osaksi silloin, kun lapset ovat entisellä miehelläni, tai vaikkapa isovanhemmillaan käymässä. Olen yrittänyt ehdottaa, että voisimme joskus tehdä jotain myös yhdessä porukalla, kuten mökkireissuja, kylpyläviikonloppuja tms. Mies aina tavalla tai toisella sivuuttaa asian ja toteaa jotain, että ajatus on sinänsä kiva, mutta hän ei halua ottaa ex-mieheltäni isän roolia. Hän ei halua, että lapset ajattelevat, että me olemme nyt uusi ydinperhe ja teemme kaikkea kivaa ja se oikea isä on siellä taustalla jossain ja jää ikään kuin ajan saatossa paitsioon. Hän ei omien sanojensa mukaan halua hämärtää lasten ajatusta ja rajaa siitä oikeasta isästä ja äidin uudesta miehestä, joka ajan saatossa hänen mielestään saattaa hyvinkin tapahtua.
Tavallaan ymmärrän hänen ajatuksiaan ja hän on todella ihana ja kultainen ihminen. En luonteen puolesta juuri parempaa miestä osaisi elämääni kuvitella ja muutenkin hänellä on ylipäätään elämä kunnossa. Silti olen jotenkin hämmentynyt tästä kokonaisuudesta ja olen ikään kuin pienessä sisäisessä umpisolmussa.
Kommentit (51)
Onnellista uusperhettä ei ole. Muistakaa se.
Vierailija kirjoitti:
Tapailee sinua, saa seksiä.
Ei kuitenkaan ole niin kiinnostunut susta että haluaisi tavata lapsiasi.
Voihan tuo muuttua ajan kanssa kun lapset kasvavat.
Tai sitten käyttää lapsiasi tekosyynä jotta voi pitää suhteenne kevyenä. Elikkä vaikka sulla ei olis lapsia niin fwb riittää hälle hyvin. Et ole vaimomateriaalia tolle miehelle.
Oli miten oli, niin älä kuitenkaa tee kun se nainen valloissa joka ta ppo lapsensa koska luuli että panokaveri alkais sitten kunnolla seurustelemaan. Joo, ei tapahtunut.
No tapaileeko se mies lapsia vai naista?
Luetun perusteella ymmärrän molempien näkemyksen. Apllä olisi halua rakentaa jotakin yhteistä ja toisaalta miehellä ei ole halua sekaantua toisen perhekuvioon. Jotakin olisi jo tuossa vaiheessa kuitenkin odottanut nytkähtävän eteenpäin. Veikkaan, että mies ei enempää kanssasi ja kanssanne halua.
Ap jos mies haluaisi tutustua lapsiisi, hän olisi sen tehnyt jo. Jos mies haluaisi olla osa perhettänne, hän olisi tehnyt sen eteen jotakin jo. Jos mies haluaisi asua kanssanne, hän olisi ottanut sen esille jo.
Kuinka kovasta rautalangasta asia täytyy sinulle vääntää?
Älä huijaa itseäsi toivomalla, että jotain muuttuisi. Ei tule muuttumaan.
Jos haluat toisenlaisen suhteen, ole rehellinen miehelle. Ja ennenkaikkea itsellesi.
Terv. Aikuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovela ukko. Esittää olevansa tarinan hyvis, vaikka todellisuudessa ei vaan halua hengailla lastesi kanssa.
Joo mä kanssa heti tajusin tän. Ap, sua viilataan linssiin. Kuten vanha sanonta menee: kelpaa tyttöystäväksi, mutta ei vaimoksi.
Jos itsekin etsit kepeää vapaata suhteilua niin jatka. Muussa tapauksessa hyväksy se ettei ukko haluu mutta kun pil..
Aika jännä kun tämä on saanut 6 yläpeukkua ja jopa 5 alanuolta. Onko naiset näin sinisilmäisiä että uskoo ukon höpötykset. Ei ne sanat vaan teot!
Mies ei halua viettää aikaa lastesi kanssa. Syyllä ei tässä oikeastaan ole väliä, koska lopputulos on sama. Jos tämä ei sinulle käy, päätä suhde ja etsi mies, joka ottaa "koko paketin".
No en kyllä itsekään, rehellisesti, haluaisi jonkun muun lapsia kaitsea.
Siis miten pitkään te olette seurustelleet?
Ja toisena: mitä jos kääntäisit aseman. Tapailet kivaa miestä ja näätte toisianne kun lapset on eksällä, harrastatte kivaa seksiä ja juttelette aikuisten juttuja. Mies alkaa kysymään että mitä jos tämän sijaan tuletkin lapsiviikolla ja menette hoplopiin. Miten innokas olet laittamaan oman vapaa-ajan siihen että pääset viemään vieraan naisen lapset jonnekin leikkipuistoon?
Vierailija kirjoitti:
Siis miten pitkään te olette seurustelleet?
Ja toisena: mitä jos kääntäisit aseman. Tapailet kivaa miestä ja näätte toisianne kun lapset on eksällä, harrastatte kivaa seksiä ja juttelette aikuisten juttuja. Mies alkaa kysymään että mitä jos tämän sijaan tuletkin lapsiviikolla ja menette hoplopiin. Miten innokas olet laittamaan oman vapaa-ajan siihen että pääset viemään vieraan naisen lapset jonnekin leikkipuistoon?
Niinpä. Eipä sillä miehellä ole minkäänlaista sidettä niihin lapsiin ja kokisin ainakin itse pääasiassa oudoksi jos tuohon tilanteeseen joutuisin.
Anna miehen tapailla sinua ilman lapsia, jos hän niin haluaa, äläkä painosta mihinkään uusperheleikkiin, karkotat vain hänet.
Eikä ne lapsetkaan halua minkään oudon ukon kanssa matkustelemaan, se on selvä.
Naiset harvoin osaavat asettua lapsen asemaan näissä asioissa. Kannattaa ajatella niin, että miltä olisi tuntunut moinen, kun itse olit lapsi. En minä ainakaan olisi halunnut tutustua ikinä koskaan mihinkään kakkosisään kun oikeakin oli olemassa.
Haluatko itse "hengailla" vieraan ihmisen lasten kanssa? Entä olisitko lapsena halunnut hengailla jonkun ventovieraan ukon kanssa? Kakistapa rehellisesti ulos.