Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että nykyinen mies ei halua tehdä oikein mitään minun ja lasteni kanssa yhdessä

Vierailija
28.09.2025 |

Lapset eivät siis ole tämän miehen biologisesti omia, vaan ex-mieheni. Näemme nykyisen miehen kanssa suurimmaksi osaksi silloin, kun lapset ovat entisellä miehelläni, tai vaikkapa isovanhemmillaan käymässä. Olen yrittänyt ehdottaa, että voisimme joskus tehdä jotain myös yhdessä porukalla, kuten mökkireissuja, kylpyläviikonloppuja tms. Mies aina tavalla tai toisella sivuuttaa asian ja toteaa jotain, että ajatus on sinänsä kiva, mutta hän ei halua ottaa ex-mieheltäni isän roolia. Hän ei halua, että lapset ajattelevat, että me olemme nyt uusi ydinperhe ja teemme kaikkea kivaa ja se oikea isä on siellä taustalla jossain ja jää ikään kuin ajan saatossa paitsioon. Hän ei omien sanojensa mukaan halua hämärtää lasten ajatusta ja rajaa siitä oikeasta isästä ja äidin uudesta miehestä, joka ajan saatossa hänen mielestään saattaa hyvinkin tapahtua.

Tavallaan ymmärrän hänen ajatuksiaan ja hän on todella ihana ja kultainen ihminen. En luonteen puolesta juuri parempaa miestä osaisi elämääni kuvitella ja muutenkin hänellä on ylipäätään elämä kunnossa. Silti olen jotenkin hämmentynyt tästä kokonaisuudesta ja olen ikään kuin pienessä sisäisessä umpisolmussa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovela ukko. Esittää olevansa tarinan hyvis, vaikka todellisuudessa ei vaan halua hengailla lastesi kanssa. 

Miksi hänen pitäisi haluta? Onhan lapsilla oikeakin isä, kuten todettua.

Koska tällä naisella on lapsia, ja valitettavasti ei voi ottaa pelkkää naista. 

Ei miestä kannata esitellä ennen kuin mies on sitputunut suhteeseen

Siskon lapsilla on liuta isäpuolia, ehti kihloihin useamman kanssa peräkkäin vähällä aikaa.

Vierailija
22/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Miksi olet eronnut lasten isästä? Ja nyt näette sitten ilman lapsia "uuden miehen" kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovela ukko. Esittää olevansa tarinan hyvis, vaikka todellisuudessa ei vaan halua hengailla lastesi kanssa. 

Ei miestä kannata esitellä ennen kuin mies on sitputunut suhteeseen

Ei tietenkään kannata. Ihmettelen vain sitä, miksi ihmeessä mies ei ole rehellinen. 

Ihan suoraanhan mies sen oli sanonut 

Vierailija
24/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa pelkkää piparia ja ap ei muka tätä tajua?

Vierailija
25/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Tuollaisessa kepeässä väliaikaisessa suhteessa ei lapsia sotketa mukaan.

Vierailija
26/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetelma on ihan selvä.

Vierailija
27/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä kanssa heti tajusin tän. Ap, sua viilataan linssiin. Kuten vanha sanonta menee: kelpaa tyttöystäväksi, mutta ei vaimoksi. 

Jos itsekin etsit kepeää vapaata suhteilua niin jatka. Muussa tapauksessa hyväksy se ettei ukko haluu mutta kun pil.. 

Vierailija
28/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonvaihteen tarinapussi on taas auki.

Tarinapussi :) 

Vierailija
29/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee sinua, saa seksiä.

Ei kuitenkaan ole niin kiinnostunut susta että haluaisi tavata lapsiasi.

Voihan tuo muuttua ajan kanssa kun lapset kasvavat.

Tai sitten käyttää lapsiasi tekosyynä jotta voi pitää suhteenne kevyenä. Elikkä vaikka sulla ei olis lapsia niin fwb riittää hälle hyvin. Et ole vaimomateriaalia tolle miehelle.

Oli miten oli, niin älä kuitenkaa tee kun se nainen valloissa joka ta ppo lapsensa koska luuli että panokaveri alkais sitten kunnolla seurustelemaan. Joo, ei tapahtunut.

Vierailija
30/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut ja nainen. Lapsia kaksi. En ymmärrä tuota ajattelua että tosirakkaus = uusperhe. 

Sehän on aikuisten välinen suhde - hyvä suhde ei vaadi yhdessä asumista tai toisen lasten vanhemmoimista.

Vierailija
31/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän seurustelee tai tapailee kanssasi, mutta ei ole perustamassa perhettä kanssasi. 

Miksi pitäisi? Ap:n lapsilla on jo perhe.

Vierailija
32/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli saman tapainen kuvio, tosin tilanne oli se, etteivät lapsetkaan kovin innostuneet miesystävästäni. Mies oli tavallaan oikein ihana, mutta ei minua kiinnostanut vuodesta toiseen käydä hänen kanssaan treffeillä. Minun elämäni ja perheeni oli lasteni kanssa, eikä kaksoiselämä tuntunut hyvältä. Niin kauan kun lapset kävivät isällään, hommassa oli jotenkin mieltä, koska silloin saatoin olla sitten miehen kanssa, tosin sitten kävi tietysti niin, että en koskaan ehtinyt tavata omia ystäviäni, sukulaisiani tai muita, kun olisi pitänyt olla miehen kanssa niillä viikonlopputreffeillä. Lapset tulivat isommiksi ja ymmärsin, että voisin kyllä muuttaa miehen kanssa kimppaan, mutta tuskinpa lapset tulisivat pahemmin käymään jos kotonani olisi koko ajan heille ei niin kiva mies. Joten lopetin suhteen. Kyllä näiden "miesystävien" kannattaisi itsekin vähän miettiä että kuinka he sitten sopivat pidemmän päälle naisen elämään, jos ei lasten kanssa tule juttuun ollenkaan. Tai sitten ei tarvitse ihmetellä, jos nainenkin pitää suhdetta vain kevyenä suhteena, josta on helppo lähteä.

Vierailija
33/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään oveluutta ole, vaan ihan järkitouhua. Tai itsekään en halua tavata sillä viikolla, kun mulla on lapset. Ei seurustelua ja perhettä tarvii sekoittaa. Ollaan seurusteltu viidettä vuotta nyt, eikä mies on tavannut lapsiani kuin ohi mennen satunnaisesti. Itse haluan tämän olevan näin. Mies piti alkuun asiaa outona, kun muut kyseli ja ihmetteli. Mulle sopii seurustelu ja omat kodit. kaikki on  vaan selkeämpää näin, eikä tarvii turhia uursperhekuvioita käydä läpi. Kuulemma turhaa rahanmenoa, mutta mieluusti olen itsenäinen ja maksan mielenrauhasta. ;)

Vierailija
34/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sen pitäis sun lasten kanssa hengailla? Omat on lapsesi. Ei muakaan kiinnostais viettää aikaa miehen lasten kanssa jos sellainen tilanne tulis eteen. Ja omia lapsiakin mulla on, nyt jo tosin pääasiassa aikuisia. Jos toiselle kierrokselle lähtee niin ihan aikuisten kesken. 

Vierailija
35/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä nyt olet oikein etsimässä. Lompakkoa lastesi harrastuksiin ja lastenvahtia vai aikuista parisuhdetta?

Vierailija
36/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluan (tai haluaisin) nähdä kumppaniani vain kahden kesken.

Mulla on vapaa-aikaa vähän, en halua kolmansia pyöriä, en halua tutustua uusiin ihmisiin, kiintyä lapsiin jos suhde meneekin mäkeen, jne.

Itsellä kaksi lasta, samoin kumppanillani. Ehkä muutetaan sit yhteen kun lapset omillaan. Oon paljon töissä, lapset voivat kyläillä aikuisena meillä sit kun oon töissä (eli aika runsain määrin). 

N45

Vierailija
37/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään oveluutta ole, vaan ihan järkitouhua. Tai itsekään en halua tavata sillä viikolla, kun mulla on lapset. Ei seurustelua ja perhettä tarvii sekoittaa. Ollaan seurusteltu viidettä vuotta nyt, eikä mies on tavannut lapsiani kuin ohi mennen satunnaisesti. Itse haluan tämän olevan näin. Mies piti alkuun asiaa outona, kun muut kyseli ja ihmetteli. Mulle sopii seurustelu ja omat kodit. kaikki on  vaan selkeämpää näin, eikä tarvii turhia uursperhekuvioita käydä läpi. Kuulemma turhaa rahanmenoa, mutta mieluusti olen itsenäinen ja maksan mielenrauhasta. ;)

Siis mistä sä joudut maksaa tolle miehelle? Treffeistä??? 

Vierailija
38/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jokaista miestä kannata lapsille esitellä. Menevät vain sekaisin.

Varsinkin kun ap aloittaa kuvailun puhumalla nykyisestä miehestä. Nykyistä ennen on ollut edelliset, ja hänen jälkeensä tulevat seuraavat. 

Lapset pysyvät. Ja he ovat sinun ja heidän isänsä vastuulla. Nykyinen mies tekee ihan oikein kun ei  tunge itseään siihen kuvioon.

Ap, kasva aikuiseksi.

Vierailija
39/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän seurustelee tai tapailee kanssasi, mutta ei ole perustamassa perhettä kanssasi. 

Miksi pitäisi? Ap:n lapsilla on jo perhe.

No ap ei näytä ymmärtävän tätä. Kannattaa etukäteen miettiä mitä on hakemassa. 

Vierailija
40/45 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko, että mies toisi suhteeseen exänsä räkänokat ja vaatisi, että teet niiden kanssa kaikkea kivaa?

Joko on bait/5 lanka tai elämän perusasiat hukassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän