Naiset jotka hengasitte +20-vuotiaiden kanssa yläasteella, miten teillä menee nyt
Kiinnostaa myös mikä teidät ajoi viettämään aikaa jossain sikolättikaljayksiöissä
Kommentit (164)
Kairattiinko teitä kakkoseen, siellä yksiössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko antaa oman teininsä aikuisille miehille seksileluksi? Kannustatteko oikein 13-15 harrastamaan seksiä aikuisten kanssa kun on vaan vähän "villi".
Tässähän se näkyy ettei nää ihmiset oikeasti usko mihinkään eikä näillä ole mitään oikeita periaatteita
Tänä päivänä itketään, jos aikuinen mies kuolaa lapsen perään.
Mutta kun itse lapsena nussittiin aikuisten miesten kanssa, se oli vaan jännää kokeilua
Että joku voi olla katkera, kun ei saa nuorta lihaa.
Mulla oli lyhyehkö seksisuhde päälle parikymppisenä 17-vuotiaan kanssa. Siinä oli jo ihan liikaa "nuorta lihaa" ja ikäero oli aivan liian suuri, ajauduin koko puuhaan lähinnä koska olin puutteessa en siks että tyttö oli nuori vaan siitä huolimatta. En voi käsittää aikuisia ihmisiä jotka aktiivisesti kuolaa joidenkin 13-vuotiaiden perään
Kuka aloituksessa on seksistä mitään puhunut? Hengaaminen ei automaattisesti tarkoittanut seksiä edes silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee. Nuhteetonta elämää eletty jo vuosikymmeniä. Kukaan ei ikinä osaisi arvata menneisyyttäni.
Onks toi sellanen pien jännä salaisuus sun historiassa. Siis että nykykriteereillä tulit raiskatuks lapsena useaan otteeseen
Ei se ole raiskaus, jos teini itsekin sitä haluaa.
On! Ei auta selitys että "lapsi itse halusi sitä", aikuisen pitää ottaa vastuu eikä rais kata lapsia
Ja taas tulee alapeukkua oletettavasti miehiltä. Huhhuh.
Ällöttää nuo vanhat Irmelit jotka puolustelee oksettavaa toimintaansa murrosiässään.
Ehkä se on heille joku defenssi? Olisi liian kova pala katsoa totuutta silmiin, että oli tuhnuinen pikkuteini aikuisten ällömiesten kourissa. Eikä kukaan välittänyt. 💔
Vierailija kirjoitti:
veikkaan, ettei kauhean hyvin mene. Pena persereikä on nytkin bubissa kaljoilla. Ja katselee kakskymppistä bubi-teijaa.
Heh, aika harvassa ovat parikymppiset muijat nykypäivän pubeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko antaa oman teininsä aikuisille miehille seksileluksi? Kannustatteko oikein 13-15 harrastamaan seksiä aikuisten kanssa kun on vaan vähän "villi".
Tässähän se näkyy ettei nää ihmiset oikeasti usko mihinkään eikä näillä ole mitään oikeita periaatteita
Tänä päivänä itketään, jos aikuinen mies kuolaa lapsen perään.
Mutta kun itse lapsena nussittiin aikuisten miesten kanssa, se oli vaan jännää kokeilua
Että joku voi olla katkera, kun ei saa nuorta lihaa.
Eli sun mielestä lasten rais kaaminen on oikeasti ok.
Katsokaa nyt kaikki näitä palsta-feministejä. Lasten rais kaus on täysin ok, ja ne jotka sitä kritisoi on vaan katkeria etteivät saa nuorta lihaa
A) en ole feministi
B) en ole nainen
C) en puhunut mitään siitä, että onko seksi teinin ja aikuisen välillä ok vai ei. Kommentoin vaan tuota aiempaa viestiä, josta paistoi läpi puutteessa tumputtava incel.
Vierailija kirjoitti:
A) en ole feministi
B) en ole nainen
C) en puhunut mitään siitä, että onko seksi teinin ja aikuisen välillä ok vai ei. Kommentoin vaan tuota aiempaa viestiä, josta paistoi läpi puutteessa tumputtava incel.
Eli oot joku lapsia gruumaava pedari? No sehän tekee sanomastas huomattavasti paremman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Koska suostuumsta ei voi lapsi aikuiselle antaa
Seksuaalinen hyväksikäyttö ja raiskaus ovat kaksi eri asiaa.
Ilman hyväksyntää tapahtunut seksuaalinen teko, tässä tilanteessa kai yhdyntä on raisk uas. Esim nukkuvan kanssa seksin harrastaminen on rais kaus koska nukkuva ei voi antaa hyväksyntää
Lapsi ei voi antaa hyväksyntää seksistä aikuiselle, joten kyseessä on aina raisk aus
Mikä tässä on niin vaikeaa?
No jos alaikäinen haluaa seksiä aikuisen kanssa ja aikuinen kieltäytyy, mutta alaikäinen ottaa väkisin. Kumpi syyllistyy raiskaukseen? Esimerkiksi itse tunnen nyt jo aikuisen miehen, joka 9 luokan syksyllä, 15-vuotiaana, oli 190cm pitkä ja painoi noin 90kg. Aktiivisen liikuntaharrastuksen vuoksi olisi helposti kyennyt pakottamaan hentorakenteisen naisen helposti seksiin. Kumpi olisi syyllistynyt raiskaukseen, jos aikuinen nainen olisi kieltäytynyt seksistä? Teini. Eli seksi alaikäisen teinin kanssa on seksuaalista hyväksikäyttöä, jos aikuinen ja teini keskenään seksiä haluavat, mutta raiskaus se ei silloin ole.
Esimerkiksi jos välität alaikäiselle alkoholia ja hän maksaa sen omasta halustaan seksillä, niin sinä syyllistyt alkoholin välittämiseen alaikäiselle ja seksuaaliseen hyväksikäyttöön yhdistettynä seksipalveluiden ostamiseen alaikäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee. Nuhteetonta elämää eletty jo vuosikymmeniä. Kukaan ei ikinä osaisi arvata menneisyyttäni.
Onks toi sellanen pien jännä salaisuus sun historiassa. Siis että nykykriteereillä tulit raiskatuks lapsena useaan otteeseen
Hyi helvetttti.
Millaisessa ympäristössä kasvoit? Mietin, kun itse en tuntenut teininä ketään joka olisi elänyt tuollaista elämää, eikä yläasteellamme ollut tyttöjä jotka olisivat hengailleet vanhempien poikien/aikuisten miesten kanssa.
Ja sä tiesit, mitä jokainen koulunne tyttö vapaa-ajallaan teki? Aina on ollut tyttöjä ja poikia, jotka ovat iältääm aikuisten kanssa sekä iältään aikuisia, jotka ovat teinien kanssa. Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
No jos alaikäinen haluaa seksiä aikuisen kanssa ja aikuinen kieltäytyy, mutta alaikäinen ottaa väkisin. Kumpi syyllistyy raiskaukseen? Esimerkiksi itse tunnen nyt jo aikuisen miehen, joka 9 luokan syksyllä, 15-vuotiaana, oli 190cm pitkä ja painoi noin 90kg. Aktiivisen liikuntaharrastuksen vuoksi olisi helposti kyennyt pakottamaan hentorakenteisen naisen helposti seksiin. Kumpi olisi syyllistynyt raiskaukseen, jos aikuinen nainen olisi kieltäytynyt seksistä? Teini. Eli seksi alaikäisen teinin kanssa on seksuaalista hyväksikäyttöä, jos aikuinen ja teini keskenään seksiä haluavat, mutta raiskaus se ei silloin ole.
Esimerkiksi jos välität alaikäiselle alkoholia ja hän maksaa sen omasta halustaan seksillä, niin sinä syyllistyt alkoholin välittämiseen alaikäiselle ja seksuaaliseen hyväksikäyttöön yhdistettynä seksipalveluiden ostamiseen alaikäiseltä.
En ole oikeusoppinut niin turha ruveta spekuloimaan tällaista tilannetta, jota et varmaan itsekään tiedä suomen rikoshistoriassa kertaakaan tapahtuneen
Mutta varmaan 15-vuotias tuossa tuomittaisiin, kun on rikosvastuussa eikä raiskatu ks tuleminen ole "seksin harrastamista" eli miks siitä aikuista voitais ruveta tuomitsemaan
Miten tää liittyy ees etäisesti siihen mistä tässä ketjussa puhutaan, sitä en tiedä
"En ole oikeusoppinut niin turha ruveta spekuloimaan tällaista tilannetta, jota et varmaan itsekään tiedä suomen rikoshistoriassa kertaakaan tapahtuneen
Mutta varmaan 15-vuotias tuossa tuomittaisiin, kun on rikosvastuussa eikä raiskatu ks tuleminen ole "seksin harrastamista" eli miks siitä aikuista voitais ruveta tuomitsemaan
Miten tää liittyy ees etäisesti siihen mistä tässä ketjussa puhutaan, sitä en tiedä""
Hyvä, että myönnät, ettet ole oikeusoppinut. Älä myöskään sitten puhu pashaa siitä, että seksi alaikäisen kanssa olisi raiskaus automaattisesti, koska näin ei ole. Jos et usko, niin kysy joltakin oikeusoppineelta.
Vierailija kirjoitti:
"En ole oikeusoppinut niin turha ruveta spekuloimaan tällaista tilannetta, jota et varmaan itsekään tiedä suomen rikoshistoriassa kertaakaan tapahtuneen
Miten tää liittyy ees etäisesti siihen mistä tässä ketjussa puhutaan, sitä en tiedä""
Hyvä, että myönnät, ettet ole oikeusoppinut. Älä myöskään sitten puhu pashaa siitä, että seksi alaikäisen kanssa olisi raiskaus automaattisesti, koska näin ei ole. Jos et usko, niin kysy joltakin oikeusoppineelta.
Miks puolustelet lasten rais kaamista?
No siitä yhdestähän tuli kansanedusta kun sai lapsen 14vuotiaana sen päälle 30 vuotiaan kanssa. Että olisi kannattanut suoraan alkaa hengailemaan yli 30 vuotiaitten kanssa ja jättää ne 20v pojat väliin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee. Olen hyväpalkkaisessa työssä ja minulla on kolme opinnoissaan hyvin menestyvää lasta.
Olen ollut aina vähän villi luonne, joka uskaltaa ottaa elämässään riskejä ja toisaalta on valmis tekemään loputtomasti töitä tavoittelemiensa asioiden eteen, siis vuositolkulla hitaasti puurtaen. Olen myös hyvin pitkälti erakkoluonne, joka viihtyy mainiosti yksin omien puuhiensa parissa.
Toisaalta toistuvat rutiinit ovat pakkopullaa. Elämyshakuisuutta oli etenkin nuorena (ja on vieläkin, mutta se ilmenee eri tavoin, juuri omien harrastusprojektien kautta).
Luultavasti olen neurokirjolla. Who cares.
n52
Jees! Olen mies, mutta ihan sama tilanne ja fiilikset kaikin puolin.
Ja pantiin toki nuoresta alkaen ja kovaa 😂
Siis kumpi osapuoli näissä tapauksissa on teidän mielestä se syyllinen?
Jotenkin tosi alentavaa puhetta pelkästään näitä naisia kohtaan. Ihan kuin moni toivoisi, että heillä menisi nyt mahdollisimman huonosti, itsepähän päättivät joutua rikoksen uhriksi. Korostetaan että tällaiset suhteet ovat ällöttäviä koska ovat laittomia, mutta itse rikollinen ei tunnu herättävän negatiivisia tunteita vaan pelkästään uhri. Se on ihan nurinkurista, ja siitä huokuu se, ettei oikeastaan pidetä nuoriin tyttöihin kohdistuvia rikoksia edes oikeina rikoksina. Ihan niin kuin monilla menisi sekaisin, että kumpi kuuluu tuomita - uhri vai rikoksentekijä. Vastaus vaikuttaa olevan: nainen.
Mitenköhän menee niillä miehillä, jotka käytti nuoria tyttöjä hyväksi parikymppisinä?
Hmm... Ihan hyvin. On korkeakoulututkinto ja kokemusta työelämästä, yrittäjyydestä, ystävyyksistä, parisuhteista. Yksi lapsikin tuli tehtyä, joskin miehen ongelmaisuuden vuoksi katsoin paremmaksi häipyä kuviosta. Koen, että olen nähnyt kaiken, mitä tieteellis-materialistinen elämä naiselle tarjoaa. Ihan mielenkiintoinen tilanne näin kolmekymppiselle. Vähän kuin elämä pikakelauksella ja nyt voi sitten elellä valaistuneena tai olla elämättä, ei sillä ole enää hirveästi merkitystä jos kaikki on jo koettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetttti.
Millaisessa ympäristössä kasvoit? Mietin, kun itse en tuntenut teininä ketään joka olisi elänyt tuollaista elämää, eikä yläasteellamme ollut tyttöjä jotka olisivat hengailleet vanhempien poikien/aikuisten miesten kanssa.
Ja sä tiesit, mitä jokainen koulunne tyttö vapaa-ajallaan teki? Aina on ollut tyttöjä ja poikia, jotka ovat iältääm aikuiste
Kyllä tuollainen olisi pikkupaikkakunnalla tiedetty ja herättänyt huomiota. Mutta ei meidän koulussa edes ollut oppilaita, joiden perheissä tuollainen olisi ollut ok. Ei kukaan olisi edes kehdannut, tuollaista olisi pidetty niin nolona ja säälittävänä wt-touhuna.
Luulen, että paikkakunnan toisella yläasteella on saattanut olla tuollaisiakin oppilaita, kun siellä oli myös huono-osaisten alueiden lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks puolustelet lasten rais kaamista?
En puolustele raiskaamista. Puutuin vain siihen, ettei seksi alaikäisen kanssa ole automaattisesti raiskaus. Toki se sitä on, jos ottaa teinin väkisin. Mutta vaikka molemmat haluaisivat seksiä, niin aikuinen syyllistyy seksuaaliseen hyväksikäyttöön, mikäli nuori on alle 16-vuotias tai tietyissä erikseen määritellyissä tilanteissa nuori on alle 18-vuotias.
Hyi helvetttti.