Naiset jotka hengasitte +20-vuotiaiden kanssa yläasteella, miten teillä menee nyt
Kiinnostaa myös mikä teidät ajoi viettämään aikaa jossain sikolättikaljayksiöissä
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee. Nuhteetonta elämää eletty jo vuosikymmeniä. Kukaan ei ikinä osaisi arvata menneisyyttäni.
Onks toi sellanen pien jännä salaisuus sun historiassa. Siis että nykykriteereillä tulit raiskatuks lapsena useaan otteeseen
Ei se ole raiskaus, jos teini itsekin sitä haluaa.
On! Ei auta selitys että "lapsi itse halusi sitä", aikuisen pitää ottaa vastuu eikä rais kata lapsia
Jep , yläasteella ollaan alle 16 vuotiaita. Jos en nyt r sanaa käyttäisi niin laitonta seksin harrastaminen on alle 16 vuotiaan kanssa on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee. Olen hyväpalkkaisessa työssä ja minulla on kolme opinnoissaan hyvin menestyvää lasta.
Olen ollut aina vähän villi luonne, joka uskaltaa ottaa elämässään riskejä ja toisaalta on valmis tekemään loputtomasti töitä tavoittelemiensa asioiden eteen, siis vuositolkulla hitaasti puurtaen. Olen myös hyvin pitkälti erakkoluonne, joka viihtyy mainiosti yksin omien puuhiensa parissa.
Toisaalta toistuvat rutiinit ovat pakkopullaa. Elämyshakuisuutta oli etenkin nuorena (ja on vieläkin, mutta se ilmenee eri tavoin, juuri omien harrastusprojektien kautta).
Luultavasti olen neurokirjolla. Who cares.
n52
Huvittavaa miten täällä tunnutaan jopa puolustelevan lasten rai skausta. Että se lapsi nyt on vaan vähän "villi luonne"
En minä sitä puolustele. Mutta olin villi luonne, joka olisi ollut aika hankala pitää pois tuontyyppisistä kuviosta, vaikka olisi ollut kuinka hyvät vanhemmat. Ja aika oli erilainen 80-luvulla.
Nimimerkki7 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee. Nuhteetonta elämää eletty jo vuosikymmeniä. Kukaan ei ikinä osaisi arvata menneisyyttäni.
Onks toi sellanen pien jännä salaisuus sun historiassa. Siis että nykykriteereillä tulit raiskatuks lapsena useaan otteeseen
Ei se ole raiskaus, jos teini itsekin sitä haluaa.
On! Ei auta selitys että "lapsi itse halusi sitä", aikuisen pitää ottaa vastuu eikä rais kata lapsia
Jep , yläasteella ollaan alle 16 vuotiaita. Jos en nyt r sanaa käyttäisi niin laitonta seksin harrastaminen on alle 16 vuotiaan kanssa on
Alkuvodesta syntyneet yläasteelaiset täyttää 16 ysiluokan lopulla. Yläasteelaiset on ylensä 13-15-vuotiaita lapsia
Hyvin menee. Hyvä työ ja ihana perhe. Aika harva varmaan ekan poikiksen kanssa jää suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee. Olen hyväpalkkaisessa työssä ja minulla on kolme opinnoissaan hyvin menestyvää lasta.
Olen ollut aina vähän villi luonne, joka uskaltaa ottaa elämässään riskejä ja toisaalta on valmis tekemään loputtomasti töitä tavoittelemiensa asioiden eteen, siis vuositolkulla hitaasti puurtaen. Olen myös hyvin pitkälti erakkoluonne, joka viihtyy mainiosti yksin omien puuhiensa parissa.
Toisaalta toistuvat rutiinit ovat pakkopullaa. Elämyshakuisuutta oli etenkin nuorena (ja on vieläkin, mutta se ilmenee eri tavoin, juuri omien harrastusprojektien kautta).
Luultavasti olen neurokirjolla. Who cares.
n52
Huvittavaa miten täällä tunnutaan jopa puolustelevan lasten rai skausta. Että se lapsi nyt on vaan vähän "villi luonne"
En minä sitä puolustele. Mutta olin villi luonne, joka olisi ollut aika hankala pitää pois tuontyyppisistä kuviosta, vaikka olisi ollut kuinka hyvät vanhemmat. Ja aika oli erilainen 80-luvulla.
Todellakin puolustelet ja oikeutat lasten rais kausta
Miksen mä olisi saanut hengata mun isonveljen ja sen kavereiden kanssa?
Moniko antaa oman teininsä aikuisille miehille seksileluksi? Kannustatteko oikein 13-15 harrastamaan seksiä aikuisten kanssa kun on vaan vähän "villi".
Hymyilyttää nuoruuden hölmöilyt. Hyvä, että nuoruus tuli elettyä täysillä. Nyt rauhallista elämää miehen kanssa.
Ap on joku incel, joka ei yläasteiässä kiinnostanut ketään, parikymppisenä yritti iskeä vieläkin yläaste- ja lukioikäisiä, kolmekymppisenä siirtyi yrittämään kakskymppisiä ja nelikymppisenä kolmekymppisiä... Kannattaa ap hankkia työpaikka ja mennä huo*iin. 250-300€:lla saat vaikka 18v tšekkiä...
Vierailija kirjoitti:
Moniko antaa oman teininsä aikuisille miehille seksileluksi? Kannustatteko oikein 13-15 harrastamaan seksiä aikuisten kanssa kun on vaan vähän "villi".
Samalla kannustetaan aikuisia miehiä gruumaamaan lapsia, kun jotkut niistä nyt on vaan vähän villejä luonteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole raiskaus. Raiskaus on väkisin ottamista. Seksuaalista hyväksikäyttöä se voi olla, mutta ei raiskaus.
Lapsi ei ole kykeneväinen tekemään päätöstä harrastaa seksiä aikuisen kanssa. Siksi kyseessä on aina rais kaus
Ei ole raiskaus ja sillä selvä. Lopeta jo jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Ap on joku incel, joka ei yläasteiässä kiinnostanut ketään, parikymppisenä yritti iskeä vieläkin yläaste- ja lukioikäisiä, kolmekymppisenä siirtyi yrittämään kakskymppisiä ja nelikymppisenä kolmekymppisiä... Kannattaa ap hankkia työpaikka ja mennä huo*iin. 250-300€:lla saat vaikka 18v tšekkiä...
Oho, sieltä traumojen avaaminen taisikin alkaa kun näin radikaali reaktio. Toivottavasti saat apua.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se näkyy ettei nää ihmiset oikeasti usko mihinkään eikä näillä ole mitään oikeita periaatteita
Tänä päivänä itketään, jos aikuinen mies kuolaa lapsen perään.
Mutta kun itse lapsena nussittiin aikuisten miesten kanssa, se oli vaan jännää kokeilua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se näkyy ettei nää ihmiset oikeasti usko mihinkään eikä näillä ole mitään oikeita periaatteita
Mutta kun itse lapsena nussittiin aikuisten miesten kanssa, se oli vaan jännää kokeilua
Että joku voi olla katkera, kun ei saa nuorta lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole raiskaus. Raiskaus on väkisin ottamista. Seksuaalista hyväksikäyttöä se voi olla, mutta ei raiskaus.
Lapsi ei ole kykeneväinen tekemään päätöstä harrastaa seksiä aikuisen kanssa. Siksi kyseessä on aina rais kaus
Ei ole raiskaus ja sillä selvä. Lopeta jo jankutus.
On. Koska suostuumsta ei voi lapsi aikuiselle antaa
Seksuaalinen hyväksikäyttö ja raiskaus ovat kaksi eri asiaa.
Njoo ysiluokkalaiset voivat olla jo 16 vuotiaita. Mut suurin osa ei oo täyttänyt 16
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joku voi olla katkera, kun ei saa nuorta lihaa.
Eli sun mielestä lasten rais kaaminen on oikeasti ok.
Katsokaa nyt kaikki näitä palsta-feministejä. Lasten rais kaus on täysin ok, ja ne jotka sitä kritisoi on vaan katkeria etteivät saa nuorta lihaa
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa nää teinit kertoivat että mitä tekivät koulun jälkeen vanhemmilleen ja kenen kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Koska suostuumsta ei voi lapsi aikuiselle antaa
Seksuaalinen hyväksikäyttö ja raiskaus ovat kaksi eri asiaa.
Ilman hyväksyntää tapahtunut seksuaalinen teko, tässä tilanteessa kai yhdyntä on raisk uas. Esim nukkuvan kanssa seksin harrastaminen on rais kaus koska nukkuva ei voi antaa hyväksyntää
Lapsi ei voi antaa hyväksyntää seksistä aikuiselle, joten kyseessä on aina raisk aus
Mikä tässä on niin vaikeaa?