Naiset jotka hengasitte +20-vuotiaiden kanssa yläasteella, miten teillä menee nyt
Kiinnostaa myös mikä teidät ajoi viettämään aikaa jossain sikolättikaljayksiöissä
Kommentit (93)
Hyvin menee. Nuhteetonta elämää eletty jo vuosikymmeniä. Kukaan ei ikinä osaisi arvata menneisyyttäni.
Vierailija kirjoitti: Paneminen. Ei siihen tarvita kuin sänky ja suihku. Sikolättiyksiö oli koulun vessaa ja auton takapenkkiä parempi.
😮😮 oikeesti
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee. Nuhteetonta elämää eletty jo vuosikymmeniä. Kukaan ei ikinä osaisi arvata menneisyyttäni.
Onks toi sellanen pien jännä salaisuus sun historiassa. Siis että nykykriteereillä tulit raiskatuks lapsena useaan otteeseen
veikkaan, ettei kauhean hyvin mene. Pena persereikä on nytkin bubissa kaljoilla. Ja katselee kakskymppistä bubi-teijaa.
Vierailija kirjoitti:
veikkaan, ettei kauhean hyvin mene. Pena persereikä on nytkin bubissa kaljoilla. Ja katselee kakskymppistä bubi-teijaa.
bubi on kyllä pitkälti jo eläkeiässä eikä mikään kaksikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks toi sellanen pien jännä salaisuus sun historiassa. Siis että nykykriteereillä tulit raiskatuks lapsena useaan otteeseen
Ei se ole raiskaus, jos teini itsekin sitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks tätä alanuolitetaan? yli 20-vuotias harrastamassa seksiä yläasteikäisen kanssa luokitellaan nykyisin automaattisesti rais kaukseksi
Hyvin menee. Ei ole tarvinnut aikuisena hyppiä kukasta kukkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On! Ei auta selitys että "lapsi itse halusi sitä", aikuisen pitää ottaa vastuu eikä rais kata lapsia
Hyvin menee. Olen hyväpalkkaisessa työssä ja minulla on kolme opinnoissaan hyvin menestyvää lasta.
Olen ollut aina vähän villi luonne, joka uskaltaa ottaa elämässään riskejä ja toisaalta on valmis tekemään loputtomasti töitä tavoittelemiensa asioiden eteen, siis vuositolkulla hitaasti puurtaen. Olen myös hyvin pitkälti erakkoluonne, joka viihtyy mainiosti yksin omien puuhiensa parissa.
Toisaalta toistuvat rutiinit ovat pakkopullaa. Elämyshakuisuutta oli etenkin nuorena (ja on vieläkin, mutta se ilmenee eri tavoin, juuri omien harrastusprojektien kautta).
Luultavasti olen neurokirjolla. Who cares.
n52
Sikolättiyksiön mulkusta sai varmaan tulehdukset ja taudit? Vois kuvitella ettei ollut ihan tervettä touhua? Kovismimmi esitys. Samaa kuin nuorten miesten machopaska. Pari kaveria on katunut tekojaan kun on oikeasti kasvanut aikuiseksi kun tajusi mitä tuli tehtyä. Osa oli ihan selvää nuorten tyttöjen hyväksikäyttöä ja vedätystä.
Vika on siinä aikuisessa joka toimii noin.
No -20v kanssa onkin vaikeampi hengata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se sillonkin laitonta, mutta sitä katseltiin läpi sormien.
Hyvin menee kaikilla elämän osa-alueilla. Elämä on parempaa kuin odotin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On! Ei auta selitys että "lapsi itse halusi sitä", aikuisen pitää ottaa vastuu eikä rais kata lapsia
Ei ole raiskaus. Raiskaus on väkisin ottamista. Seksuaalista hyväksikäyttöä se voi olla, mutta ei raiskaus.
Varmaan ihan yhtä hyvin tai huonosti kuin muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee. Olen hyväpalkkaisessa työssä ja minulla on kolme opinnoissaan hyvin menestyvää lasta.
Olen ollut aina vähän villi luonne, joka uskaltaa ottaa elämässään riskejä ja toisaalta on valmis tekemään loputtomasti töitä tavoittelemiensa asioiden eteen, siis vuositolkulla hitaasti puurtaen. Olen myös hyvin pitkälti erakkoluonne, joka viihtyy mainiosti yksin omien puuhiensa parissa.
Toisaalta toistuvat rutiinit ovat pakkopullaa. Elämyshakuisuutta oli etenkin nuorena (ja on vieläkin, mutta se ilmenee eri tavoin, juuri omien harrastusprojektien kautta).
Luultavasti olen neurokirjolla. Who cares.
n52
Huvittavaa miten täällä tunnutaan jopa puolustelevan lasten rai skausta. Että se lapsi nyt on vaan vähän "villi luonne"
Niin aikuinen ei voi sekstailla alle 16v kanssa koska teini ei voi antaa suostumusta. Laki suojaa lapsia ja nuoria juurikin sen takia ettei heillä järki siihen riitä kaikilla. Oman ikäisen kanssa voi seurustella ja paneskella jos haluaa sillä sehän on sallittua.
Paneminen. Ei siihen tarvita kuin sänky ja suihku. Sikolättiyksiö oli koulun vessaa ja auton takapenkkiä parempi.