Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et käytä meikkiä?

Vierailija
28.09.2025 |

Minusta se on helppo ja edullinen keino saada itsestään vielä astetta paremman näköinen.

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi ulkonäkö ei nosta palkkaani, ei lisää osaamistani, ystävieni kiintymystä tai mieheni ja lasteni rakkautta. Sen sijaan hieman pitempään nukkuminen lisää minun omaa hyvää tuultani.

Itse asiassa kyllä se palkkaan saattaa vaikuttaa.

Missä ammateissa?

Vierailija
62/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi ulkonäkö ei nosta palkkaani, ei lisää osaamistani, ystävieni kiintymystä tai mieheni ja lasteni rakkautta. Sen sijaan hieman pitempään nukkuminen lisää minun omaa hyvää tuultani.

Olen valinnut sellaisen ammatin, jossa maksetaan osaamisesta eikä ulkonäöstä. Suosittelen samaa muillekin, sillä osaaminen vain kasvaa iän myötä, kun taas ulkonäkö rapistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla pitempään nukkuminen liittyy meikkaamiseen?

Se luulee että meikkaaminen tarkoittaa että pitää laittaa tunnin gaalanaama.

Eikö voisi vaan sanoa että "en halua" tai "en viitsi", joku nukkuminen on ihan typerä tekosyy koska perusmeikkiin menee alle 5 minuuttia. Kenenkään yöunet ei ole viidestä minuutista kiinni. 

Mä ainakin meikkaan samalla kun juon kahvia, joten meikkaamiseen ei tarvitse varata yhtään ylimääräistä aikaa.

Ap

Mä luen lehden kun juon kahvia. Kädet ei enää riitä meikkaamiseen. Eikä kyllä kiinnostakaan. Tykkään kaikilla naturellista lookista.

Vierailija
64/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on karsean näköisiä naiset jotka eivät ovesta ulos lähtiessään ole yhtään viitsineet itseään ehostaa. Pieni määrä meikkiä tekee jo ihmeitä. Näyttää ettei ole edes peiliin katsottu, luulisi hävettävän kun näyttää ihan kassialmalta. N56.

Sinäkin jo sen ikäinen, ettei ketään muutenkaan kiinnosta sun naama. No toki hyvä jos itse saat hyvää fiilistä meikkaamisesta, mutta tuon toisten kyttäämisen voisit jättää vähemmälle.. 

Vierailija
65/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tietotekniikan ammattilainen toimistossa, jossa tehdään tuotekehitystä. Se, onko mulla meikkiä tai ei, ei todellakaan vaikuta mun palkkaani vaan siihen vaikuttaa osaaminen. Joten en ymmärrä missä meikkaus vaikuttaa palkkaan, no ehkä jos tekee sitä ammatikseen. Ja sitten varmaan kaikkeen seksiduuniin.

Vierailija
66/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä iho muutenkin. Meikkiä käyttämällä saa huonon ihon ja sitten se onkin vasta joka aamu pakkeloida piiloon. Luonnollisuus on best <3 N33

Vierailija
67/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valinnut sellaisen ammatin, jossa maksetaan osaamisesta eikä ulkonäöstä. Suosittelen samaa muillekin, sillä osaaminen vain kasvaa iän myötä, kun taas ulkonäkö rapistuu.

Ulkonäkö voi auttaa saamaan työpaikan, lisää palkkaa ja solmimaan esimerkiksi ystävyyssuhteita. Se tuo etuja elämään.

Vierailija
68/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naama tuntuu niin ihanan puhtaalta ilman meikkiä ja likaiselta, jos on meikkiä. Eikä näin keski-ikäisenä meikkaus enää edes näytä muuta kuin hiukan säälittävältä.

Vierailija
69/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meikit maksavat ja meikkaaminen on ylimääräistä työtä, jota en halua tehdä ja josta ei olisi minulle mitään hyötyä.

Vierailija
70/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä iho muutenkin. Meikkiä käyttämällä saa huonon ihon ja sitten se onkin vasta joka aamu pakkeloida piiloon. Luonnollisuus on best <3 N33

Mullakin on hyvä iho enkä meikkaa sen takia, että olisi tarve "pakkeloida" sitä piiloon. Mitä meikkejä oikein olet käyttänyt, jos niillä olet saanut ihon huonoon kuntoon?

Ap

Vierailija
71/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kelvata kasvoistani tällaisena kuin olen. 3 ekat treffit olin kokonaan ilman meikkiä. Kun vähän laitoin jotain sitä seuraaville ni mies oli että "Miksi???" :D No, ihan sama, oma asia. N33

Vierailija
72/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö voi auttaa saamaan työpaikan, lisää palkkaa ja solmimaan esimerkiksi ystävyyssuhteita. Se tuo etuja elämään.

Elät jossain todella pinnallisessa ajattelussa. Mutta kukin tavallaan. Ihme työpaikka jos ulkonäkö vaikuttaa palkkaa, mutta tuossahan tietty on muutama ns. duuni mainittu.

Vierailija
73/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin mä tarvitsisin elämääni ihmistä, joka on siinä koska mulla on punatut huulet?

Vierailija
74/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on hyvä iho enkä meikkaa sen takia, että olisi tarve "pakkeloida" sitä piiloon. Mitä meikkejä oikein olet käyttänyt, jos niillä olet saanut ihon huonoon kuntoon?

Ap

En oo saanut huonoon kuntoon mutta en ymmärrä miksi ylimääräiset kemikaalit nyt ainakaan hyvää tekisi.

Vierailija
75/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin en saa meikata.

Vapaa-ajan riennoista kotiudun illalla niin myöhään, että en jaksaisi alkaa meikkejä putsaamaan pois naamastani.

Vierailija
76/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin mä tarvitsisin elämääni ihmistä, joka on siinä koska mulla on punatut huulet?

Ehkä jos tykkää jutella meikeistä? Mutta jos ne ei kiinnosta, niin ei totisesti mihinkään.

Vierailija
77/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on karsean näköisiä naiset jotka eivät ovesta ulos lähtiessään ole yhtään viitsineet itseään ehostaa. Pieni määrä meikkiä tekee jo ihmeitä. Näyttää ettei ole edes peiliin katsottu, luulisi hävettävän kun näyttää ihan kassialmalta. N56.

Toisaalta joskus miettii, että jonkun olisi kannattanut jättää meikkaamatta. Jos ei osaa tehdä hyvää meikkiä niin mieluummin sitten ilman. Varsinkin ikääntyneemmän naisen meikki pitää olla huolella tehty.

Vierailija
78/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki ei paranna ulkonäköä, korkeintaan se antaa huolitellun vaikutelman ja joillekin itseluottamusta. 

En käytä paljoa meikkiä koska saan helposti kosmetiikasta allergiaoireita. 

Vierailija
79/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla pitempään nukkuminen liittyy meikkaamiseen?

Se luulee että meikkaaminen tarkoittaa että pitää laittaa tunnin gaalanaama.

Eikö voisi vaan sanoa että "en halua" tai "en viitsi", joku nukkuminen on ihan typerä tekosyy koska perusmeikkiin menee alle 5 minuuttia. Kenenkään yöunet ei ole viidestä minuutista kiinni. 

Mä ainakin meikkaan samalla kun juon kahvia, joten meikkaamiseen ei tarvitse varata yhtään ylimääräistä aikaa.

Ap

Nyt  yhtäkkiä meikkaatkin? Aloituksessa sanoit, ettet meikkaa koska siten ihminen on paremman näköinen. Roskiin tämä ketju.

Vierailija
80/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska meikit maksavat ja meikkaaminen on ylimääräistä työtä, jota en halua tehdä ja josta ei olisi minulle mitään hyötyä.

Just näin 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän