Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et käytä meikkiä?

Vierailija
28.09.2025 |

Minusta se on helppo ja edullinen keino saada itsestään vielä astetta paremman näköinen.

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa koska en näe tarpeelliseksi yrittää näyttää muiden silmissä superhyvältä, kun muutenkin kauneustasoltani olenkin alle keskiarvon. 

Vierailija
42/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi ulkonäkö ei nosta palkkaani, ei lisää osaamistani, ystävieni kiintymystä tai mieheni ja lasteni rakkautta. Sen sijaan hieman pitempään nukkuminen lisää minun omaa hyvää tuultani.

Millä tavalla pitempään nukkuminen liittyy meikkaamiseen?

Se luulee että meikkaaminen tarkoittaa että pitää laittaa tunnin gaalanaama.

Eikö voisi vaan sanoa että "en halua" tai "en viitsi", joku nukkuminen on ihan typerä tekosyy koska perusmeikkiin menee alle 5 minuuttia. Kenenkään yöunet ei ole viidestä minuutista kiinni. 

Mä ainakin meikkaan samalla kun juon kahvia, joten meikkaamiseen ei tarvitse varata yhtään ylimääräistä aikaa.

Ap

Mä taas luen sanomalehteä aamukahvilla. Jokainen kehittää itseään halujensa ja kykyjensä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä iho, tuuheat tummahkot hiukset, kaunis kasvojen luusto, tummat ripset ja kulmakarvat. Ehostautuminen jää siihen, että harjaan hiukset ja siistin kulmakarvojen välin ja päädyt..

En koe näyttäväni kauniimmalta meikattuna. Ainoastaan erilaiselta ja kummalliselta. Ja jos meikki sitten saisikin minut näyttämään kauniimmalta niin eihän se meikki ole osa minua? Saahan kuvankäsittely tai muotoillut vaatteetkin tai hiuslisäkkeet, piilokorot, meikki niin naiset kuin miehet näyttämään "paremmilta" mutta illalla pesulle ja sänkyyn mennessä he ovat sellaisia kuin ovat. Koen että minua kaunistaa uni, vesi, hyvä ruoka, liikunta ja itsevarmuus. 

Tykkään olla tällainen kuin olen. Mieheni on aivan hulluna minuun eikä odota naiselta mitään muutakaan sellaista performanssia jotta on nainen, päinvastoin. Mikä on hyvä koska olen hyvin luonnollinen muutenkin ja ensin ihminen, sitten nainen. 

Meikatkoon he joille siitä tulee hyvä mieli ja he joille se olisi turhaa tai epämieluisaa voinevat olla ilman. 

Vierailija
44/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin nuorempana. Nykyyän musta tuntuu, että en oikein osaa. Tuntuu, että iholle pitäisi läästiä kaikenlaista, jotta lopputulos olisi yhtään mitään. Mua ei oikein kiinnosta opetella ja toisaalta ajatus meikkikerroksista iholla tuntuu vastenmieliseltä. Ripsiväriä käytän joskus, mutta en meinaa muistaa laittaa. Korona ja maskin käyttäminen teki oikeastaan lopun mun meikkaamisesta.

Vierailija
45/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on karsean näköisiä naiset jotka eivät ovesta ulos lähtiessään ole yhtään viitsineet itseään ehostaa. Pieni määrä meikkiä tekee jo ihmeitä. Näyttää ettei ole edes peiliin katsottu, luulisi hävettävän kun näyttää ihan kassialmalta. N56.

Vierailija
46/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pidän naamani suhteellisen normaalin värisenä kuin meikkaisin. Naama menee heti tulipunaiseksi, kun siihen jtn laittaa. Ja kyllä asiaa tutkitaan, mutta vielä ei ole lääkärit osanneet kertoa syytä.

Vierailija
47/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia, ei ole motivaatiota, meikit maksaa, en viitsi, en halua.

Vierailija
48/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näyttää tyhmältä, kun ruma ihminen yrittää maalata naamaansa nätimmäksi. 

Vierailija
49/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis ilman meikkiä.

Niin minäkin, mutta vielä kauniimpi meikattuna.

Ap

Ainakin sulla on huono itsetunto

Ei todellakaan ole :D Mistä tuollaisen tulkinnan nyt revit?

Ap

Vierailija
50/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on karsean näköisiä naiset jotka eivät ovesta ulos lähtiessään ole yhtään viitsineet itseään ehostaa. Pieni määrä meikkiä tekee jo ihmeitä. Näyttää ettei ole edes peiliin katsottu, luulisi hävettävän kun näyttää ihan kassialmalta. N56.

Voi ei. En voi oikein muuta ehdottaa kuin että katsot muualle. En aio aloittaa meikkaamista, enkä usko, että se, kun joskus laitan ripsiväriä, riittää sinulle. Mutta voimia joka tapauksessa. Suosittelen, että et käy paikkakunnilla, joilla asuu paljon lestadiolaisia, kun he eivät lähtökohtaisesti käytä meikkiä.

51/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäis kattoa peiliin? Kyllä mä naamani tiedän 😎

Vierailija
52/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan aivot surkastuneet kemikaalikuormasta?

Vierailija
53/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska näyttää tyhmältä, kun ruma ihminen yrittää maalata naamaansa nätimmäksi. 

Tämä taitaa olla monella syynä. Ei osata meikata oikein, jolloin naama näyttää vaan maalatulta ja entistäkin rumemmalta. Siihen vielä lisäksi kehno ihonhoito ja hilseilevä iho, jolloin mikään meikki ei näytä hyvältä.

Vierailija
54/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se vie liikaa aikaa, vaivaa ja rahaa ja näytän meikattuna vain huonommalta. Meikki saa minut näyttämään ainakin 15 vuotta vanhemmalta.

Vierailija
55/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis ilman meikkiä.

Niin minäkin, mutta vielä kauniimpi meikattuna.

Ap

Luulet vain. Sulla on itsetunto-ongelma.

Vierailija
56/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi ulkonäkö ei nosta palkkaani, ei lisää osaamistani, ystävieni kiintymystä tai mieheni ja lasteni rakkautta. Sen sijaan hieman pitempään nukkuminen lisää minun omaa hyvää tuultani.

Millä tavalla pitempään nukkuminen liittyy meikkaamiseen?

Se luulee että meikkaaminen tarkoittaa että pitää laittaa tunnin gaalanaama.

Eikö voisi vaan sanoa että "en halua" tai "en viitsi", joku nukkuminen on ihan typerä tekosyy koska perusmeikkiin menee alle 5 minuuttia. Kenenkään yöunet ei ole viidestä minuutista kiinni. 

Mä ainakin meikkaan samalla kun juon kahvia, joten meikkaamiseen ei tarvitse varata yhtään ylimääräistä aikaa.

Ap

Mä taas luen sanomalehteä aamukahvilla. Jokainen kehittää itseään halujensa ja kykyjensä mukaan.

Ehdin mä uutisiakin lukea päivän aikana vaikka en sitä tee aamukahvia juodessa :D

Ap

Vierailija
57/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kyllä se palkkaan saattaa vaikuttaa.

Vierailija
58/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tarvetta (vääristellä ulkonäköäni). Ja olen liian laiska (nukun mielelläni aamuisin mahdollisimman pitkään) sekä haluan välttää turhaa kemikaalikuormaa erityisesti kasvojen alueella (kasvojen iho oli huonommassa kunnossa silloin, kun enemmän siihen aineita läträsin mitä se on nykyään, kun suosin vesipesua, satunnaisesti voimakkaampia puhdistusaineita ja perusvoidetta).

Vierailija
59/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain siksi, että sinä voisit tuntea itsesi kauniimmaksi ja paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
60/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oon hentai ilman meikkiä :3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän