Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et käytä meikkiä?

Vierailija
28.09.2025 |

Minusta se on helppo ja edullinen keino saada itsestään vielä astetta paremman näköinen.

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lisätä kemikaalikuormaa iholle? 

En myöskään katsele itseäni koko ajan peilistä joten se paremmalta näyttämisen pohja murenee siinä.

Vierailija
22/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollessa käytin joka päivä meikkiä. Nyt kun jäin eläkkeelle ihanan puhdas olo kun en laita meikkiä, sitäpaitsi joka päivä harrastan jotain liikuntaa, jumppaa, tanssia, uintia, pitkiä kävelyitä, meikki vain häiritsisi. Iho on paljon paremmassa kunnossa kun aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ilman meikkiä.

Vierailija
24/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästyy rahaa

Meikit ei ole kalliita ja niiden hinta päivää kohti on ihan häviävän pieni.

Ap

Kyllä kunnolliseen settiin sen 400€ saa menemään, kun ei käytä jotain rimmeliä vaan laatutuotteita.

Vierailija
25/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästyy rahaa

Ap

Kyllä kunnolliseen settiin sen 400€ saa menemään, kun ei käytä jotain rimmeliä vaan laatutuotteita.

400 euroa?? En käytä Rimmeliä enkä ihan halvimpia merkkejä.

Ap

Vierailija
26/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on turhanpäiväistä. Kuinka monta eläintä on pitänyt kiduttaa että joku saa itsensä muka näyttämään nätimmältä.

Vierailija
27/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, mutta vielä kauniimpi meikattuna.

Ap

Vierailija
28/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi ulkonäkö ei nosta palkkaani, ei lisää osaamistani, ystävieni kiintymystä tai mieheni ja lasteni rakkautta. Sen sijaan hieman pitempään nukkuminen lisää minun omaa hyvää tuultani.

Millä tavalla pitempään nukkuminen liittyy meikkaamiseen?

Se luulee että meikkaaminen tarkoittaa että pitää laittaa tunnin gaalanaama.

Eikö voisi vaan sanoa että "en halua" tai "en viitsi", joku nukkuminen on ihan typerä tekosyy koska perusmeikkiin menee alle 5 minuuttia. Kenenkään yöunet ei ole viidestä minuutista kiinni. 

Sorry, mut en halua näyttää sellaiselta tribaalitatskatulta itähelsinkiläiseltä teini-ikään jumahtaneelta pubiruusulta. Menee enemmän ku 5min.

Vierailija
29/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsari alkaa kutittaa, värivoiteet kuivattaa ja hilseilee. Poskipunaa en tarvitse kun olen muutenkin kuin tomaatti. Kulmaväri häviää puolessa tunnissa. 

Siksi.

Vierailija
30/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ilmankin. Minulla on hyvä iho sekä tummat ripset ja kulmakarvat. Oikeastaan tykkään, että ihmiset näkevät, kuinka nätti voi olla luonnollisena. Ainut mikä on ongelma niin tuo paksu luonnonkihara tukka, joka on aina pörröisen näköinen teki mitä hyvänsä.

Vierailija
31/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästyy rahaa

Ap

Ap

Neljä, nolla, nolla, euron merkki. Kyllä, tarkoittaa 400€ (neljäsataa euroa). Mikä tässä oli epäselvää?

Vierailija
32/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa eikä kiinnosta. Juhliin meikkaan, ja aina joku jaksaa hämmästellä kuinka erilaiselta näytän. No, kai se on vähän pointtinakin, ehostaa naama samalla kun pukee juhla-asun ja laittaa hiukset. Jostakin syystä useampi on luullut, etten osaa ollenkaan "kaunistautua". Luultavasti pelänneet, että ilmestyn hupparissa ja ponnarissa juhlimaankin.

Vierailija
33/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsari alkaa kutittaa, värivoiteet kuivattaa ja hilseilee. Poskipunaa en tarvitse kun olen muutenkin kuin tomaatti. Kulmaväri häviää puolessa tunnissa. 

Siksi.

Meikkaat jollain ikivanhoilla ja huonoilla tuotteilla hoitamatonta ihoa? Mitään värivoidetta ei ole myyty vuosikymmeniin.

Ap

Vierailija
34/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästyy rahaa

Ap

Ap

Neljä, nolla, nolla, euron merkki. Kyllä, tarkoittaa 400€ (neljäsataa euroa). Mikä tässä oli epäselvää?

Että mihin saat tuhlattua 400 euroa. 

Ap

Vierailija
35/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo nyt ihan liian seksikäs ja kuuma.

Vierailija
36/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi ulkonäkö ei nosta palkkaani, ei lisää osaamistani, ystävieni kiintymystä tai mieheni ja lasteni rakkautta. Sen sijaan hieman pitempään nukkuminen lisää minun omaa hyvää tuultani.

Millä tavalla pitempään nukkuminen liittyy meikkaamiseen?

Se luulee että meikkaaminen tarkoittaa että pitää laittaa tunnin gaalanaama.

Eikö voisi vaan sanoa että "en halua" tai "en viitsi", joku nukkuminen on ihan typerä tekosyy koska perusmeikkiin menee alle 5 minuuttia. Kenenkään yöunet ei ole viidestä minuutista kiinni. 

Jaa, ihan sama kauanko se kestää kenelläkin. Ei silti kiinnosta.

Vierailija
37/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, mutta vielä kauniimpi meikattuna.

Ap

Ainakin sulla on huono itsetunto

Vierailija
38/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin ennen kunnes tajusin etten vaan tykkää. Kotona olin aina ilman meikkiä ja töistä tullessa ensimmäisenä pesin naaman. En tykkää siitä miltä meikki tuntuu iholla. On likainen olo. Sitä tarttuu myös vaatteisiin ja paidan kauluksiin. mielestäni näytän kivemmalta ja raikkaammalta ilman meikkiä. 

Vierailija
39/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen näköinen joksi Luoja minut loi. Ei minulla ole mitään syytä yrittää näyttää paremmalta ihmisten silmissä.

Vierailija
40/144 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoile  paljon, ja silmälasit huurussa. Todella pitkät ripset ja osuvat usein linsseihin. Linssit ripsivärissä. 

Kävin linssileikkauksessa ja se epäonnistui. Nyt joudun käyttämään laseja. Eli en käytä sitten vieläkään meikkiä. Peitevoidetta ja huulipunaa joo. Silmämeikkiä ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän