Siis onko miehen lyhyys oikeasti kovinkin häiritsevä asia? Olen itse lyhyt nainen.
Olen lyhyt nainen ja tällä palstalla olen huomannut, että ilmeisesti lyhyet miehet ovat jotenkin huonoja vaihtoehtoja naisille.
Olen itse vain 154cm niin mulle kaikki miehet on pitkiä. Yleensä ne hujopit mua kattelee, outoa sekin.
Kommentit (33)
Mä oon 169 cm nainen ja yllättävän paljon on miehiä, jotka on mun pituisia. Ne on yleensä huomattavasti lyhyemmän naisen kanssa liikkeellä. Naiset on muakin puoli päätä lyhyempiä.
Kai se joillekin on. Itse en huomattavasti lyhyempää vois kuvitella ottavani, mutta ne onkin aika harvinaisia. Olen 158cm
Oudolta kuulostaa, valita ihminen jonka kanssa pitää elää, että pituus olisi jotenkin ratkaisevaa?
Olen ekaa kertaa tällä palstalla törmännyt pituusasenteisiin näin vahvana.
Alle 175cm miehille pitäisi antaa 25 prosentin kevennys tuloveroon. Alle 170cm miehille 50 prosentin kevennys. Naisille he kelpaavat valitettavasti usein vain tykinruoaksi
Yleensä lyhyillä miehillä myös penis on huomattavan lyhyt. Normaalisti miehillä se on n. 10% pituudesta.
Lyhyet hoikat naiset pieree ihanasti ja niiden pepuista tulee herkullista suklaata😋
Olen 158 cm. Olen seurustellut miehen kanssa, joka on 193 cm ja toisen kanssa, joka on 168 cm. Mielestäni pituus ei ratkaise, vaan tyyppi sinänsä.
On todella harvinaista että pariskunnasta nainen on merkittävästi miestään pidempi. Olen vaimoani 29 cm pidempi. Nuoruuden tyttöystävät olivat myös reilusti lyhempiä, vähintään 10 cm pituuseroa. Olen tuntenut itseni pituisia ja pidempiäkin naisia, mutta en ole koskaan miettinyt heitä parisuhdemielessä, vain ystävinä, opiskelukavereina tai kolleegoina. En lainkaan ihmettele mikäli naisilla on yleistä samankaltainen suhtautuminen itseään lyhempiin miehiin.
Koska miesten keskipituus on merkittävästi naisia pidempi niin vaikuttaa siltä että valintapaine (seksuaalivalinta) on johtanut siihen vuosimiljoonien aikana. Kyse on lajityypillisestä parinvalinnasta.
Tunnen ja tiedän monta superseksikästä miestä, jotka ovat alle 180 cm. Joko mies on miehekäs ja seksikäs tai ei ole ja pituudella ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä lyhyillä miehillä myös penis on huomattavan lyhyt. Normaalisti miehillä se on n. 10% pituudesta.
Suosittelen tutustumista asiaan ihan käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
On todella harvinaista että pariskunnasta nainen on merkittävästi miestään pidempi. Olen vaimoani 29 cm pidempi. Nuoruuden tyttöystävät olivat myös reilusti lyhempiä, vähintään 10 cm pituuseroa. Olen tuntenut itseni pituisia ja pidempiäkin naisia, mutta en ole koskaan miettinyt heitä parisuhdemielessä, vain ystävinä, opiskelukavereina tai kolleegoina. En lainkaan ihmettele mikäli naisilla on yleistä samankaltainen suhtautuminen itseään lyhempiin miehiin.
Koska miesten keskipituus on merkittävästi naisia pidempi niin vaikuttaa siltä että valintapaine (seksuaalivalinta) on johtanut siihen vuosimiljoonien aikana. Kyse on lajityypillisestä parinvalinnasta.
Jeesus, miten huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Olen 158 cm. Olen seurustellut miehen kanssa, joka on 193 cm ja toisen kanssa, joka on 168 cm. Mielestäni pituus ei ratkaise, vaan tyyppi sinänsä.
Kunhan mies on vähintään 10 cm pidempi? Jos miehen pituudella ei ole meritystä, niin miksi et ole seurustellut itsesi pituisen tai itseäsi lyhemmän miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus, miten huono itsetunto.
Kuinka itsetunto vaikuttaa siihen ketä kohtaan tuntee halua?
Tykkään otella itseäni pidempiä vastaan. Helpompia, koska olen sparrannut niin paljon painavampien ja pdiempien kanssa. Yritän päästä aina siihen sopivaan väliin ja alan nakuttaa sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai se joillekin on. Itse en huomattavasti lyhyempää vois kuvitella ottavani, mutta ne onkin aika harvinaisia. Olen 158cm
Oletko miettinyt että mikä siihen on syynä että miesten ja naisten keskipituudessa on eroa?
Vierailija kirjoitti:
No voin kertoa ettei todellakaan ole mikään sääntö tuo - ihan kokemuksesta. 😄
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole enemmänkin? Siihenhän perustuu lyhyiden miesten epävarmuus ja vihaisuus ja toisaalta naisten pituusvaatimukset. Eihän kukaan halua alimittaista kumppania.
Ei pituudella ole merkitystä. Korvien välissä olevalla on.
Pidän lyhyistä naisista, olen mies 188 cm.