Jos henk.koht.avustajaa hakevan ilmoituksessa tämä, niin vältä sitä kuin ruttoa
Jos työpaikkailmoituksessa sanotaan, että avustajan tehtäviin kuuluvat "kodinhoidolliset tehtävät", niin kierrä tuommoiset kaukaa, koska tuo tarkoittaa suursiivouksia, niin että matot kannetaan ulos ja joka paikka imuroidaan ja luututaan ja kaikki pinnat pyyhitään rievulla ja kaikki tämä viikoittain. Ja palkka tietysti paskinta lajia ja vaikka kuinka ahkerasti työt tekisitkin, niin eivät edes muista laittaa työtodistukseen arvostelua, ja jos sen sitä erikseen vaadittuasi saat, niin saat korkeintaan pelkän "suoriutui työtehtävistä hyvin" eli mahdollisimman laimeasti kommentoivat. Eivät käytä semmoisia sanoja kuin "kiitettävästi" tai "erinomaisesti", vaikka olisit suorittanut kaikki tehtävät virheettömästi vuosien ajan.
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Joku arvosteli ap:n luonnetta tässä ketjussa.
Mitä verottaja tykkää että teet täällä psykologisia lausuntoja? Aihetta ei voi käsitellä ilman että haukutaan ihmisenä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä verottaja tykkää että teet täällä psykologisia lausuntoja? Varo ettei suojaosat pauku.
Eikö vammainen tiedä, että suojaosat on poistettu? Ei ole mitään suojaosaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku arvosteli ap:n luonnetta tässä ketjussa.
Mitä verottaja tykkää että teet täällä psykologisia lausuntoja? Aihetta ei voi käsitellä ilman että haukutaan ihmisenä?
Jos siitä palkkaa maksetaan, niin verottajahan verottaa tuloveron. Eikö vammainen tiedä, että tänne kommentoimisesta ei makseta palkkaa?
Mitä ihmettä sä sit oot avustajan hommissa ylipäätään!?
Avustajat avustaa siinä, mihin avustettava ei pysty.
Ja lain mukaan arvostelua ei saa laittaa ellei sitä erikseen pyydä.
Asenteestakin jo huomaa että tuskin olit lähelläkään erinomaista, maksimissaan hyvä.
Ei ihme, ettet ole tuon ylempänä.
Olen pessyt oman asunnon lattiat viimeksi toukokuussa ja osan joulukuussa, koska vointini on huono. Olen työkkärin listoilla. Tosi usein osalla käy avustaja siivoamassa.
Kun olin toimistotöissä kuusi kuukautta niin en jaksanut ollenkaan siivota asuntoa. Tosi usein joillain käy avustaja siivoamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin toimistotöissä kuusi kuukautta niin en jaksanut ollenkaan siivota asuntoa. Tosi usein joillain käy avustaja siivoamassa.
Viikonloput ja illat pakko nukkua ja yöt, että jaksaa töissä.
Eikö työkkäri voisi laittaa avustajiksi näitä joilla ei ole omaa asuntoa vuoteen siivottu, kun on huono vointi eikä jaksa.
Yhtä asuntoa kohti voisi laittaa vaikka 3-4 työtöntä 9e/pv.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä asuntoa kohti voisi laittaa vaikka 3-4 työtöntä 9e/pv.
Jep ja työttömän asunto vuoden siivoamatta. Onneksi työtön asuu vuokralla.
Sun sijoitusasuntoa ei ole vuoteen siivottu, kun työttömiä haukutaan ja tuet in on leikattu. Työtön on masentunut eikä jaksa ollenkaan siivota.
Suomessa avustaja käy siivoamassa kerran kaksi viikossa lattioita.
Ja sitten on asuntoja, missä on masentunut työtön eikä asuntoa siivota ollenkaan. Näitä vuokra luukkuja.
Osassa asuntoja lattiat imuroidaan ja pestään joka viikko ja osassa kerran vuodessa. Voi olla jopa sama kerrostalo.
Huomasin juuri tässä lähettyvillä asuvan henkilön hakevan avustajaa ja pitää olla valmius auttaa päivisin, iltaisin ja viikonloppuisin. Eikö ole mahdollista sovitella pelkkää päivävuoroa ilman viikonloppuja. Yh olen ja mahdotonta revetä töihin iltaisin ja vkl.
Et pääse työkyvyttömyyseläkkeelle. Työkkäri laittaa työkokeiluun työmarkkinatuella ja asunto on siivoamatta. Energia menee siihen työkokeiluun.
Hyvä, että osa kerrostalo asunnoista siivotaan vain kerran vuodessa. Kyllä ne ammattilaiset tietää sun voinnin paremmin kuin sä. Antaa asunnon olla siivoamatta. Vuokra-asunto se on. Ei edes koti periaatteessa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin juuri tässä lähettyvillä asuvan henkilön hakevan avustajaa ja pitää olla valmius auttaa päivisin, iltaisin ja viikonloppuisin. Eikö ole mahdollista sovitella pelkkää päivävuoroa ilman viikonloppuja. Yh olen ja mahdotonta revetä töihin iltaisin ja vkl.
Entä jos otat lapset mukaan juoksemaan ja penkomaan kaappeja.
Mun luokkakaveri sanoi, että ei ole siivonnut asuntoa kolmeen vuoteen. Niin eri siisteystaso ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun luokkakaveri sanoi, että ei ole siivonnut asuntoa kolmeen vuoteen. Niin eri siisteystaso ihmisillä.
Läksyjä, töitä, koulua. Ei jaksa siivota.
Mitä verottaja tykkää että teet täällä psykologisia lausuntoja? Varo ettei suojaosat pauku.