Onko normaalia parisuhteessa että kun painat pääsi kumppanin olkapäätä vasten tai laitat pääsi hänen syliin, niin hän ei reagoi mitenkään.
Onko parisuhteessa normaalia tällainen toiminta? Painoin pääni miehen olkapäätä vasten, niin hän ei reagoinut mitenkään. Eilen laitoin pään polvelle mennen makaamaan. Ei mitään reagointia.
Ei viitsi enää tehdä mitään aloitteita. Ennen mies tuli halaamaan ja tuli sohvalla lähelle. Nykyään menee kauas istumaan. Toiselle puolelle sohvaa.
Harmittaa..
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Olisko miehen heti pitänyt heittää sut mahalleen sohvalle, repiä housut alas ja alkaa työstämään.
Kyllä nyt vähintään naama pitäisi tunkea peräsimeen.
Kysy mieheltä suoraan asiasta. Kerro, että toivot silitystä tai halausta tms.
Yleensä jos rakastaa ja on tunneside, haluaa olla toisen lähellä. Jos ei ole halua olla toisen lähellä, voipi olla että rakkaus on kuollut ja tunteet viilenneet.
Topi on jostain äkäisenä. Oothan muistanut tsekata mielialoja älykellolla ja Amazonin mood chartilla? Leivo kans!
Apua, minä toimin just noin. Ärsyttää jos aikuinen ihminen tunkee siihen yhtäkkiä, mutta olenkin eronnut jo kahdesti, että vika on varmaan minussa. Ei voi mitään. Sen sijaan jos omat lapset tekee noin, ei ärsytä yhtään.
Mitä v..... sä teet?
Me nyt v.... siitä?
Tälläset reaktiot itse saan. Mikä nyt sitten normaalia tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä suoraan asiasta. Kerro, että toivot silitystä tai halausta tms.
Aika kurjaa mikäli aikuista ihmistä joutuu neuvomaan saadakseen siltä hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä v..... sä teet?
Me nyt v.... siitä?
Eron paikka
En voi sietää mitään turhaa lääppimistä, joten varmaankin työntäisin pois, jos toinen yhtäkkiä tunkisi syliin. Ei asialla ole mitään tekemistä kiintymyksen tai rakastamisen kanssa, olen 15 vuotta tuota samaa tyyppiä katsellut, eikä meillä ole koskaan ollut tarpeen jatkuva fyysisyys.
Jos tilanne on kuitenkin muuttunut aiemmasta ja ennen teillä on tuollaista spontaania läheisyyttä ollut enemmän, niin siinä tapauksessa miettisin, onko tapahtunut jotain, onko esim. työstressiä tai ahdistaako jokin ulkopuolinen asia muuten.
Kyllästyminen on normaalia pitkässä suhteessa.
Ei ole normaalia. Yhden kerran voi toki olla ajatuksissaan mutta jos tuo on jatkuvasti reaktio eikä tule edes yhtä pusua tai painajausta niin itsekin nostaisin kulmakarvoja.
Kaikki ei tietysti kaipaa yhtä paljon fyysistä läheisyyttä ja silloin pitäisi nostaa kissa pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v..... sä teet?
Me nyt v.... siitä?
Eron paikka
Onko väliä mies vain nainen toimii näin?
Mun mies on niin toope läheisyyden suhteen ettei tietäisi mitä tehdä, ihmettelisi mikä mulle tuli:)
Hän ei itse pidä koskettamisesta eikä ymmärrä mitä se toiselle ehkä merkitsee. Joku trauma lapsuudesta?
Vaimoni on myös hellyyteen/läheisyyteen kykenemätön. Varmaankin mt-ongelma osaltaan vaikuttaa.
Lipputankokin halaa lämpimämmin takaisin kuin vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v..... sä teet?
Me nyt v.... siitä?
Eron paikka
Onko väliä mies vain nainen toimii näin?
Ei.
Tämä nyt on vähän kuin kysyisi onko normaalia syödä kaalikeittoa, jos on parisuhteessa. Toisille on, toisille ei.
Sillähän ei ole väliä onko se muille normaalia, jos itseäsi asia häiritsee, niin ota puheeksi kumppanisi kanssa, kaikki parisuhteet on erilaisia ja mikä on toisille normaalia on toisille likimain eron paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Yhden kerran voi toki olla ajatuksissaan mutta jos tuo on jatkuvasti reaktio eikä tule edes yhtä pusua tai painajausta niin itsekin nostaisin kulmakarvoja.
Kaikki ei tietysti kaipaa yhtä paljon fyysistä läheisyyttä ja silloin pitäisi nostaa kissa pöydälle.
Minun puolisoni ei ole ikinä halunnut eikä sietänyt mitään tuollaista. Hän ei tosin siedä sitäkään, että kosketamme toisiamme. Aina ollut tuollainen omanlaisensa. En tiedä, että älkääkö ikinä että toisinkin voisi elää?
Mies on alusta asti ollut tuollainen. Ja kun olen sanonut sille että rakastan sitä, se on aina ihan hiljaa, ei vastaa mitään. Haluaa olla kaukana niin ettei vaan vahingossakaan hipaise minua. Turha kai sanoakaan että mitään seksielämää ei ole ollut neljään vuoteen. Koko ajan on vain ilkeämpi ja inhottavampi minua kohtaan. Kyllä se pian on eron paikka sanon minä. Etsiköön sitten mieleisensä naisen, paitsi että tuskin se saa enää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolisoni ei ole ikinä halunnut eikä sietänyt mitään tuollaista. Hän ei tosin siedä sitäkään, että kosketamme toisiamme. Aina ollut tuollainen omanlaisensa. En tiedä, että älkääkö ikinä että toisinkin voisi elää?
Mikäs siinä jos haluaa seurustella sellaisen ihmisen kanssa. Näinkin voi elää jos niin haluaa.
En tiedä kutsutaanko sitä enää parisuhteeksi jos ei halua koskea toista.
On normaalia jos se on kuollut. Varmista että elää ja hengittää.