Jos henk.koht.avustajaa hakevan ilmoituksessa tämä, niin vältä sitä kuin ruttoa
Jos työpaikkailmoituksessa sanotaan, että avustajan tehtäviin kuuluvat "kodinhoidolliset tehtävät", niin kierrä tuommoiset kaukaa, koska tuo tarkoittaa suursiivouksia, niin että matot kannetaan ulos ja joka paikka imuroidaan ja luututaan ja kaikki pinnat pyyhitään rievulla ja kaikki tämä viikoittain. Ja palkka tietysti paskinta lajia ja vaikka kuinka ahkerasti työt tekisitkin, niin eivät edes muista laittaa työtodistukseen arvostelua, ja jos sen sitä erikseen vaadittuasi saat, niin saat korkeintaan pelkän "suoriutui työtehtävistä hyvin" eli mahdollisimman laimeasti kommentoivat. Eivät käytä semmoisia sanoja kuin "kiitettävästi" tai "erinomaisesti", vaikka olisit suorittanut kaikki tehtävät virheettömästi vuosien ajan.
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nytkö täällä terveet äm mät ovat sitä mieltä, että heillä pitäisi olla henkilökohtainen avustaja, kun ovat menneet lisääntymään...😅
Ärsyttä vaan. Ei me hoideta teidän vammaisten lapsia jatkossa. Nauretaan, kun ne kiipeilee ja tulee päälleen pystyyn. Käske puolison hoitaa ne lapset.
Mä en ole vammainen, vaan olen avustaja, jolla riittää kykyä olla empaattinen vammaisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä sitten henkilökohtaisena avustajana haluaisit tehdä? Auttaa vessakäynneissä?
Itse ainakin mieluummin siivoaisin.
Olin aikoinaan henk.koht avustaja 8 vuotta ja tein juuri tota (kerran viikossa). Vessakäynnit sujui muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Siis nytkö täällä terveet äm mät ovat sitä mieltä, että heillä pitäisi olla henkilökohtainen avustaja, kun ovat menneet lisääntymään...😅
Vammaisen terve puoliso ei siivoa, koska on mielisairas 😂😊😊😊😊😊😊😂😂😂😂😂😂😊
Juorutaan koko kaupungille, että mies on laiska paska ja mielenterveys hoidon piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vammaisen terve puoliso ei siivoa, koska on mielisairas 😂😊😊😊😊😊😊😂😂😂😂😂😂😊
Juorutaan koko kaupungille, että mies on laiska paska ja mielenterveys hoidon piirissä.
Tehdään vielä lasu. Lapset huostaanottoon.
Siellä se vammaisen "terve" puoliso kittaa kaljaa sohvalla, kun avustaja siivoaa. Tehdään jatkossa lasu. Lapset huostaanottoon. Lapset ei voi asua alkoholisti perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä se vammaisen "terve" puoliso kittaa kaljaa sohvalla, kun avustaja siivoaa. Tehdään jatkossa lasu. Lapset huostaanottoon. Lapset ei voi asua alkoholisti perheessä.
Lapset huostaanottoon perheeseen, missä mieskin osaa siivota.
Hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttä vaan. Ei me hoideta teidän vammaisten lapsia jatkossa. Nauretaan, kun ne kiipeilee ja tulee päälleen pystyyn. Käske puolison hoitaa ne lapset.
Mä en ole vammainen, vaan olen avustaja, jolla riittää kykyä olla empaattinen vammaisia kohtaan.
Mutta sulla ei ole empatiaa muita äitejä kohtaan. Me ei haeta avustajaksi. Sun pitää olla siis avustajana koko Suomessa kaikille vammaisille.
Jos vammaisen terve mies ei pese lattioita, teen lapsista lasun ja sanon, että isä on aina kännissä. Lapset huostaanottoon.
Vierailija kirjoitti:
Äijäthän valittaa, mikäli eivät voi olla vapaamatkustajina sohvalla löhöten. Penskoja ei syötetä eikä tikkua ristiin himassa. Noin se on nähty monessa perheessä. Ps lisääntyessä mies on vastuussa lapsistaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sulla ei ole empatiaa muita äitejä kohtaan. Me ei haeta avustajaksi. Sun pitää olla siis avustajana koko Suomessa kaikille vammaisille.
No ihmettelen, että terveet äidit ovat katkeria ja kateellisia vammaisille ihmisille siitä, että heillä on avustaja. Vaihtaisitko osaa heidän kanssaan?
Luin noita avustaja ilmoituksia. Jo tämän palstan ilkeily teki selväksi, että niihin en hae. Olkoot ilman apua.