Miehillä on salaa tallessa vähäpukeisia kuvia entisistä heiloistaan
Minulla on edelleen vaimolta salassa tallessa omaan käyttööni kuumia kuvia, joita jotkut naiset, joiden kanssa olen joskus tapaillut, ovat minulle vuosia sitten lähettäneet. Joskus katselen niitä ja muistelen menneitä helliä hetkiä heidän kanssaan.
Yksi ystäväni on myös paljastanut, että hänellä on tallessa entisen kumppaninsa alastonkuvia, vaikka hän on jo pitkään ollut naimisissa toisen kanssa. Ehkä tämä on siis kohtalaisen yleistä miehillä, että saatuja kuvia ei poisteta, vaikka tapailu päättyisikin. Harva siitä haluaa edes ystävilleen puhua. Yleiseen jakoon niitä kuvia ei tietenkään laiteta, se olisi väärin ja laitontakin.
Luonnollista varmaankin, mutta ei kovin reilua kieltämättä nykyisiä vaimoja kohtaan elää välillä ajatuksissaan entisten petikumppaneidensa kanssa.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla yhdenkään eksäni runkkumateriaalina. Sen verran voi eksiäkin kunnioittaa. t. Nainen 42
Jos sä olet lähettänyt aikanaan eksillesi kuvia itsestäsi, niin on hyvin mahdollista että toimit edelleen heille toisinaan runkkumateriaalina.
En vaan oikein ymmärrä, miksi asia häiritsee sinua :D mitä väliä sillä on, mille joku eksäsi vuosien takaa runkkaa? Mitä ihmeen merkitystä sillä on sinulle?
Sillä on merkitystä. Jos sellaisia kuvia on, niin ne lähetettiin silloisessa kontekstissa. Sinne ne voivat myös jäädä. On epäkunnioittavaa esineellistää toista ihmistä noin, kun tunneyhteyttä ei enää ole. Jos haluaa kuvallista runkkumateriaalia, niin sitä löytyy aikuisviihdesivustoilta.
Mukavaa välillä vilkuilla läpi nuoruuden tyttöystävien alastonkuvia. Näin viisikymppisenä miellyttävät vielä enemmän silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla yhdenkään eksäni runkkumateriaalina. Sen verran voi eksiäkin kunnioittaa. t. Nainen 42
Jos sä olet lähettänyt aikanaan eksillesi kuvia itsestäsi, niin on hyvin mahdollista että toimit edelleen heille toisinaan runkkumateriaalina.
En vaan oikein ymmärrä, miksi asia häiritsee sinua :D mitä väliä sillä on, mille joku eksäsi vuosien takaa runkkaa? Mitä ihmeen merkitystä sillä on sinulle?
Sillä on merkitystä. Jos sellaisia kuvia on, niin ne lähetettiin silloisessa kontekstissa. Sinne ne voivat myös jäädä. On epäkunnioittavaa esineellistää toista ihmistä noin, kun tunneyhteyttä ei enää ole. Jos haluaa kuvallista runkkumateriaalia, niin sitä löytyy aikuisviihdesivustoilta.
Voi että, epäkunnioittavaa nyyh 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä vartalo niin miksi ei säilyttäisi? Se kiihottaa.
Miksi on ex? Pääsis panee eikä tarvisi tyytyä pelkkään kuvaan ja kouraan. Ihme touhua.
Oli huono kokki.
Minä keräilen miesten kukkelkuvia. Chattailen sinkkumiehille ja pyydän aina kuvia missä näkyy naama. Sitten odottelen pari vuotta että äijillä on parisuhteet kunnossa ja lähden pyytelemään rahaa. Kivasti maksavat, varsinkin jos on vauva tulossa.
Vierailija kirjoitti:
En kunnioita tippakaan exiä jotka ovat minut jättäneet ja rikkoneet. Tai no kunnioitan sen verran, etten levittele mitään juttuja saati kuvia heistä yhtään kenellekään. Taatusti säilytän kuvat ja runkkaan niille, jos haluan.
m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan antanut ottaa mitään nakukuvia. Enkä niitä ole myöskään itse ottanut ja lähettänyt. Samoin olen tyttären kasvattanut. Mahdollisen eron hetkellä ei tarvitse murehtia kuviaan väärissä käsissä.
Surullista, kyllä nakukuvia pitää saada.
Olen samaa mieltä. Kyllä se kuuluu läheiseen suhteeseen, että lähetellään tuhmia kuvia joista toinen saa innostua.
Ei todellakaan kuulu.
Meillä kuuluu.
Jokainen tavallaan.
Toivottavasti osaatte tyhjentää kännykkänne tiedistot, kun vaihdattele puhelimen. Samoin toivottavasti valokuvatiedostot ovat salasanoineen suojattu eikä FB:n yhteiskäytössä... ero siis ei ole ainoa ongelma 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on ex? Pääsis panee eikä tarvisi tyytyä pelkkään kuvaan ja kouraan. Ihme touhua.
No oisko kenties ex jättänyt? Nyt vähän valoja päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli huono kokki.
Mikäs vika sitten nykyisessä kokissa on?
Mukava runkata pillukuvakokoelmalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä keräilen miesten kukkelkuvia. Chattailen sinkkumiehille ja pyydän aina kuvia missä näkyy naama. Sitten odottelen pari vuotta että äijillä on parisuhteet kunnossa ja lähden pyytelemään rahaa. Kivasti maksavat, varsinkin jos on vauva tulossa.
Ai miksi maksavat? Kai he nyt sinkkuna ovat olleet vapaita kuviaan lähettelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oisko kenties ex jättänyt? Nyt vähän valoja päälle.
Outoa että jättäjän kuva edelleen kiinnostaa...
Alastonkuvat valloituksista on sellanen trofee joita kerään.
Mitä sitten? Aivan sama oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli huono kokki.
Mikäs vika sitten nykyisessä kokissa on?
Päässyt pullukoitumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kunnioita tippakaan exiä jotka ovat minut jättäneet ja rikkoneet. Tai no kunnioitan sen verran, etten levittele mitään juttuja saati kuvia heistä yhtään kenellekään. Taatusti säilytän kuvat ja runkkaan niille, jos haluan.
m
Ja ihmettelet, kun jättivät sinut? Kuulostatkin tosi ihanalta ihmiseltä. Eiku.
Säilytetään vanhat kuvat ja puhelimella voi ottaa kuvia kaikista uusista tai vaikka tuntemattomista kadulla! Ketä se haittaa?
Enpäoo koskaan saanu tai lähettäny mitään alastonkuvia. Kyllä eioo mun juttu ollenkaan semmonen.